eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaŚwiadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Wieliczka
w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.4.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600926

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00580902

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
c.d. przewidywamych zmian umowy:
7) Zamawiający działając zgodnie z art. 439 uPzp przewiduje możliwość waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy na następujących zasadach:
1) Zmiana wynagrodzenia musi być związana ze zmianą kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz jest możliwa jednorazowo, w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (ogółem) publikowanego raz na miesiąc przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: „wskaźnik GUS”).
2) Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
3) Waloryzacja może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze stron umowy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy/terminu składania ofert1.
4) Zwiększenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany wzrost cen począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę/upłynął termin składania ofert, na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.
Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany spadek cen, począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę/upłynął termin składania ofert, na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.
5) Waloryzacji podlegać będzie wyłącznie wynagrodzenie należne Wykonawcy za usługi pozostałe do wykonania
w okresie podlegającym waloryzacji, to jest usługi pozostałe do wykonania począwszy od dnia złożenia wniosku o waloryzację wynagrodzenia.
6) Sposób określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia: Strona występująca z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia musi wykazać, że zmiana użytych do realizacji zamówienia kosztów względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie wynika ze zmiany wskaźnika GUS i miała faktyczny wpływ na koszty wykonania zamówienia. Tym samym wniosek ten musi zawierać propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny, w szczególności:
a) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wraz z określeniem kategorii (rodzaju) i wartości kosztów, przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie lub ustalonego w wyniku poprzedniej waloryzacji, których zmiana może uzasadniać wystąpienie z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia oraz sposób obliczania ich zmiany i prezentacji obliczeń. Przedstawiona kalkulacja musi w sposób niebudzący wątpliwości wykazywać wpływ zmiany wskaźnika korygującego na wysokość dotychczas stosowanych cen materiałów lub kosztów w rozliczeniach Stron;
b) dokumenty potwierdzające zasadność wystąpienia z wnioskiem (w szczególności, jego zgodność z zasadami zmiany wynagrodzenia określonymi w niniejszym ustępie) oraz prawidłowość obliczeń w zakresie zmiany wysokości kosztów wykonania umowy oraz wnioskowanej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
7) Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 5% wynagrodzenia całkowitego brutto.
8) Wysokość cen jednostkowych po waloryzacji nie może być wyższa niż ceny jednostkowe przyjęte w cenniku zaakceptowanym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej dla usług powszechnych obowiązującym na dzień złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia
9) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, o ile przedmiotem umowy z podwykonawcą są usługi, a okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

Po zmianie:
c.d. przewidywamych zmian umowy:
8) Zamawiający działając zgodnie z art. 439 uPzp przewiduje możliwość waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy na następujących zasadach:
1) Zmiana wynagrodzenia musi być związana ze zmianą kosztów związanych z realizacją zamówienia oraz jest możliwa jednorazowo, w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (ogółem) publikowanego raz na miesiąc przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej: „wskaźnik GUS”).
2) Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie.
3) Waloryzacja może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez jedną ze stron umowy nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy/terminu składania ofert.
4) Zwiększenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany wzrost cen począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę/upłynął termin składania ofert, na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.
Zmniejszenie wynagrodzenia nastąpi w przypadku gdy skumulowany spadek cen, począwszy od miesiąca w którym zawarto umowę/upłynął termin składania ofert, na moment złożenia wniosku przez stronę, będzie większy niż 15%.
5) Waloryzacji podlegać będzie wyłącznie wynagrodzenie należne Wykonawcy za usługi pozostałe do wykonania
w okresie podlegającym waloryzacji, to jest usługi pozostałe do wykonania począwszy od dnia złożenia wniosku o waloryzację wynagrodzenia.
6) Sposób określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia: Strona występująca z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia musi wykazać, że zmiana użytych do realizacji zamówienia kosztów względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie wynika ze zmiany wskaźnika GUS i miała faktyczny wpływ na koszty wykonania zamówienia. Tym samym wniosek ten musi zawierać propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny, w szczególności:
a) szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wraz z określeniem kategorii (rodzaju) i wartości kosztów, przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie lub ustalonego w wyniku poprzedniej waloryzacji, których zmiana może uzasadniać wystąpienie z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia oraz sposób obliczania ich zmiany i prezentacji obliczeń. Przedstawiona kalkulacja musi w sposób niebudzący wątpliwości wykazywać wpływ zmiany wskaźnika korygującego na wysokość dotychczas stosowanych cen materiałów lub kosztów w rozliczeniach Stron;
b) dokumenty potwierdzające zasadność wystąpienia z wnioskiem (w szczególności, jego zgodność z zasadami zmiany wynagrodzenia określonymi w niniejszym ustępie) oraz prawidłowość obliczeń w zakresie zmiany wysokości kosztów wykonania umowy oraz wnioskowanej zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
7) Łączna maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający wynosi 5% wynagrodzenia całkowitego brutto.
8) Wysokość cen jednostkowych po waloryzacji nie może być wyższa niż ceny jednostkowe przyjęte w cenniku zaakceptowanym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej dla usług powszechnych obowiązującym na dzień złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia
9) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, o ile przedmiotem umowy z podwykonawcą są usługi, a okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
2) udziału lub zmiany podwykonawców,
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (VAT) od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany,
4) zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
5) zmiany o której mowa w § 4 ust. 8 nin. umowy,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia w zakresie rodzajów przesyłek określonych poniżej oraz zgodnie z art. 433 pkt 1 uPzp Zamawiający określa minimalną wielkość świadczenia w następujących
ilościach:
- listy zwykłe ekonomiczne S – do 500 g - 1000 szt.
- listy zwykłe ekonomiczne M – do 1000 g - 25 szt.
- listy zwykłe ekonomiczne L – do 2000 g - 10 szt.
- listy zwykłe priorytetowe S – do 500 g - 1000 szt.
- listy zwykłe priorytetowe M – do 1000 g - 10 szt.
- listy zwykłe priorytetowe L – do 2000 g - 10 szt.
- listy ekonomiczne polecone S – do 500 g - 18000 szt.
- listy ekonomiczne polecone M – do 1000 g - 100 szt.
- listy ekonomiczne polecone L – do 2000 g - 10 szt.
- listy polecone priorytetowe S – do 500 g - 900 szt.
- listy polecone priorytetowe M – do 1000 g - 100 szt.
- listy polecone priorytetowe L – do 2000 g - 50 szt.
- Elektroniczne potwierdzenie odbioru /EPO/ - 18000 szt.
- Zwrotne potwierdzenie odbioru /ZPO/ - 200 szt.

c.d. w sekcji IX nin. ogłoszenia

Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,
2) udziału lub zmiany podwykonawców,
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (VAT) od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany,
4) zmian prowadzących do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
5) zmiany o której mowa w § 4 ust. 8 nin. umowy,
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia. Zgodnie z art. 433 pkt 4 uPzp Zamawiający określa minimalną wielkość świadczenia w wysokości 80% wartości umowy,
7) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych w przypadku zmiany cen usług powszechnych, zaakceptowanych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w odniesieniu do ustawy Prawo pocztowe (Dz.U. 2012 poz. 1529 z późn. zm.),

c.d. w sekcji IX nin. ogłoszenia

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-11-20 11:00

Po zmianie:
2024-11-22 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-11-20 11:30

Po zmianie:
2024-11-22 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-12-19

Po zmianie:
2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.