Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535026/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Żłobek Gminny w Janowcu Wielkopolskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0523023034
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/janowiecwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Żłobek Gminny w Janowcu Wielkopolskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fca080a-6f69-43a1-bba9-be2e7fa72f98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035119/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 „ Żłobek Gminny w Janowcu Wielkopolskim” -( III części- zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Gminnego żłobka w Janowcu Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
- Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ 2022-2029.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych ( w tym m.in. meble, wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie sanitarne, wyposażenie kuchenne, zabawki) do nowo powstającego Żłobka Gminnego w Janowcu Wielkopolskim .2.Szczegółowy opis zamówienia dotyczący Części I zamówienia zawarty jest w:
- Załączniku nr 1 SWZ- SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Część I – Zakup i montaż wyposażenia oraz zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych do Gminnego Żłobka w Janowcu Wielkopolskim.
Uwaga!:Wykonawca, w celu określenia przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 6 określi właściwą odpowiedź spełnia/ nie spełnia- niepotrzebne skreślić.
Proszę o wypełnienie załącznika i dołączenie do oferty.
3.Ogólne wymagania odnośnie elementów przedmiotu zamówienia:
− dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany, kompletny, dopuszczony do stosowania w obiektach użyteczności publicznej
i gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.;
− Oferowane produkty w dniu dostawy nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
− Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla takiego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
− Definicje i minimalne parametry wyposażenia są zapisane jako obowiązujące w wykazie dostawy, SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ ZAMÓWIENIA- Część I – Zakup i montaż wyposażenia oraz zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych do Gminnego Żłobka w Janowcu Wielkopolskim stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza odstępstwa od określonych parametrów i wymiarów do +/- 5% .
4. Wykonawca przed zawarciem umowy (najpóźniej w dniu zawarcia umowy) przedłoży Zamawiającemu:
Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę dla :
- Części I – Zakup i montaż wyposażenia oraz zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych do Gminnego Żłobka w Janowcu Wielkopolskim na podstawie złożonego Załącznika nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
37520000-9 - Zabawki
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39100000-3 - Meble
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 289654,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania wyposażenia oraz dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do nowo powstającego Żłobka Gminnego w Janowcu Wielkopolskim .2.Szczegółowy opis zamówienia dotyczący Części II zamówienia opisany jest w:
- Załączniku nr 2 SWZ- SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ ZAMÓWIENIA- Część II- Zakup i montaż wyposażenia - dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do Gminnego Żłobka w Janowcu Wielkopolskim.
Uwaga!:Wykonawca, w celu określenia przedmiotu zamówienia w kolumnie nr 5 określi właściwą odpowiedź spełnia/ nie spełnia- niepotrzebne skreślić.
Proszę o wypełnienie załącznika i dołączenie do oferty.
3.Ogólne wymagania odnośnie elementów przedmiotu zamówienia:
− dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany, kompletny, dopuszczony do stosowania w obiektach użyteczności publicznej
i gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.;
− Oferowane produkty w dniu dostawy nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
− Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla takiego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
− Definicje i minimalne parametry wyposażenia są zapisane jako obowiązujące w wykazie dostawy, SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ ZAMÓWIENIA- Część II- Zakup i montaż wyposażenia - dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do Gminnego Żłobka w Janowcu Wielkopolskim. stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający dopuszcza odstępstwa od określonych parametrów i wymiarów do +/- 5% .
4.Wykonawca przed zawarciem umowy (najpóźniej w dniu zawarcia umowy) przedłoży Zamawiającemu:
Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę dla :
- Części II- Zakup i montaż wyposażenia -Dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego do Gminnego Żłobka w Janowcu Wielkopolskim na podstawie złożonego Załącznika nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30213100-6 - Komputery przenośne
39713430-6 - Odkurzacze
39713500-8 - Żelazka elektryczne
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.5.) Wartość części: 57191,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar do Żłobka Gminnego w Janowcu Wielkopolskim.2.Szczegółowy opis zamówienia:
1) Wykonanie wraz z montażem na wymiar szafy do pokoju nauczycielskiego z przeznaczeniem na pudła i pomoce dydaktyczne.
Wymiary szafy do pokoju nauczycielskiego :
- 3 metry szerokości;
- 2,5 metra wysokości;
- 50 cm głębokości.
Szerokość szafy podzielona zostanie na 3 części po 1 metrze z przesuwanymi drzwiami w kolorze popielatym.
Odcień do uzgodnienia z Zamawiającym.
Wysokość przestrzeni na półki:
- w pierwszej części szafy 3 x 60 cm i 1 x 70 cm;
- w drugiej i trzeciej części po 50 cm;
Korpusy szaf wykonane z płyty meblowej dwustronnie laminowanej o gr. 18 mm, na bazie płyty wiórowej o gęstości min. 650kg/m3, charakteryzującej się wysoką odpornością na ścieranie w klasie higieniczności E1.
Tylne ściany wykonane z płyty hdf lub z płyty meblowej o grubości 18 mm. Szafa musi posiadać dwa własne boki.
Przesuwane drzwi (3 szt.) osadzone na prowadnicach na rolkach.
Półki w całości wykonane z płyty meblowej dwustronnie laminowanej o gr. 18 mm na bazie płyty wiórowej o gęstości min. 650kg/m3. Półki przestawne mocowane na chromowanych bolcach wciskanych w boczne ściany korpusu.
2) Wykonanie i zamontowanie ragału oraz drążka- wieszaka na ubrania, płaszcze przymocowanego do ściany w kantorku dla pracowników:
Wymiary regału :
- szerokość 119 cm;
- głębokość 60 cm;
- wysokość 2 metry;
- odległość pomiędzy półkami 50 cm;
Wymiary drążka- wieszaka na ubrania ;
- szerokość 119 cm.
Plecy regału:
-wykonane z jednostronnie laminowanej płyty HDF.
Rodzaj Płyty:
-płyta dwustronnie laminowana na bazie 3-warstwowej płyty wiórowej w klasie higieny E-1.
Półki w całości wykonane z płyty meblowej dwustronnie laminowanej o gr. 18 mm na bazie płyty wiórowej o gęstości min. 650kg/m3. Półki przestawne mocowane na chromowanych bolcach wciskanych w boczne ściany korpusu.
Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym.
3) Wykonanie i zamontowanie regału w kantorku przeznaczonym na przechowywanie nocników:
Wymiary regału:
- szerokość 89 cm;
- głębokość 45 cm;
- wysokość 2 m;
- odległość pomiędzy półkami 25 cm.
Plecy regału:
-wykonane z jednostronnie laminowanej płyty HDF.
Rodzaj Płyty:
-płyta dwustronnie laminowana na bazie 3-warstwowej płyty wiórowej w klasie higieny E-1.
Półki w całości wykonane z płyty meblowej dwustronnie laminowanej o gr. 18 mm na bazie płyty wiórowej o gęstości min. 650kg/m3. Półki przestawne mocowane na chromowanych bolcach wciskanych w boczne ściany korpusu.
Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym.
Podane w specyfikacji wymiary są wymiarami przybliżonymi. Konstrukcja mebli powinna umożliwić wykonanie zabudowy na „miarę” z zachowaniem oczekiwanych funkcji i warunków technicznych poszczególnych pomieszczeń. Oferent – Wykonawca, będzie zobowiązany do sporządzenia szczegółowego projektu zabudowy meblowej uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiającego.
3.Ogólne wymagania odnośnie elementów przedmiotu zamówienia:
− dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany, kompletny, dopuszczony do stosowania w obiektach użyteczności publicznej
i gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.;
− Oferowane produkty w dniu dostawy nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
− Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla takiego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
Zamawiający dopuszcza odstępstwa od określonych parametrów i wymiarów do +/- 5% .
4.Wykonawca przed zawarciem umowy (najpóźniej w dniu zawarcia umowy) przedłoży Zamawiającemu:
Formularz cenowy sporządzony przez Wykonawcę dla :
- Część III- Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wymiar do Żłobka Gminnego w Janowcu Wielkopolskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39516000-2 - Wyroby meblarskie
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
79934000-0 - Usługi projektowania mebli
4.5.5.) Wartość części: 6273,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246082,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414237,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246082,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246082,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45281,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68757,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45281,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45281,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12756,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12756,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HABA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951960672
7.3.4) Miejscowość: Krakowska
7.3.5) Kod pocztowy: 50-428
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12756,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI JANOWIEC WIELKOPOLSKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część III AGD, materiały i akcesoria przemysłowe
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.