Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00505976/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-18
- 2024/BZP 00511973/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00527951/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe i niezbędne prace naprawcze istniejących budynków ( mieszkalno-biurowego i gospodarczego) przy ul Brackiej 7 w Murowanej Goślinie uwzględniający zmianę sposobu (...) - część nazwy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury "Park Dzieje" w Murowanej Goślinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525313280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Źródlana 33
1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 603 558 755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: franciszek.bandurski@ck.parkdzieje.pl; biuro@ck.parkdzieje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://parkdzieje.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88348ac3-361f-4fef-9f9e-ae8fcef5929a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe i niezbędne prace naprawcze istniejących budynków ( mieszkalno-biurowego i gospodarczego) przy ul Brackiej 7 w Murowanej Goślinie uwzględniający zmianę sposobu (...) - część nazwy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88348ac3-361f-4fef-9f9e-ae8fcef5929a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00505976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN/1/2024/CKPD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 395000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prace remontowo- budowlanych istniejących budynków (mieszkalnego i gospodarczego) przy ul Brackiej 7 w Murowanej Goślinie prowadzących do zmiany sposobu użytkowania z budynku mieszkalnego na budynek administracyjny dla Centrum Kultury „Park Dzieje” w Murowanej Goślinie - postępowanie nr TPBN/1/2024/CKPD.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy
– Załączniku nr 1 do SWZ oraz OPZ - Załączniku nr 2 do SWZ.
5.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usług opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV):
a) Główny przedmiot:
b) 45000000-7 Roboty budowlane
c) Przedmiot dodatkowy:
f) 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
i) 45320000-6 Roboty izolacyjne
j) 45321000-3 Izolacja cieplna
k) 45410000-4 Tynkowanie
l) 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
o) 45442100-8 Roboty malarskie
p) 45442110-1 Malowanie budynków
q) 45432100-5 Kładzenie i wykonywanie podłóg
r) 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
s) 45421100-5 Instalowanie okien i drzwi i podobnych elementów
t) 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
u) 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
v) 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
z) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
aa) 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
bb) 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.
cc) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485247,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485247,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485247,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGMET Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366192562
7.3.3) Ulica: ul. Polna 50
7.3.4) Miejscowość: Murowana Goślina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-095
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485247,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjne w zakresie wymiany pokrycia części dachu oraz wymiany stolarki okiennej na poddaszu istniejącego budynku naukowo-badawczego ERCE Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie robót budowalnych polegających na Modernizacji Laboratorium Dźwięku w zakresie instalacji wentylacji i klimatyzacji
- Budowa parkingu przy przystanku osobowym PKP w Rudnej Wielkiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Roboty budowlane w zakresie remontu pomieszczeń, wykonania instalacji klimatyzacyjnej w budynku Przychodni oraz remontu zewnętrznych ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa drogi gminnej nr 1119857D - ul. Konopnickiej oraz odcinka drogi gminnej nr 119842D ul. Spacerowej w Lądku-Zdroju
- Poprawa infrastruktury technicznej w Zakładzie Karnym w Trzebini
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.