Og³oszenie z dnia 2024-11-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminny Zak³ad Gospodarki Komunalnej w Teresinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750439548
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. XX-Lecia 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Teresin
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - ¯yrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 861 37 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgk@gzgkteresin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.teresin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-838a0f46-8511-4952-a63b-b30b316db81b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00581474
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033349/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres: gzgk@gzgkteresin.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
4. Pozosta³e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej s± zawarte w Rozdziale 7 SWZ.
5. Wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych s± zawarte w Rozdziale 9 ust.10 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE
(ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie
informujemy ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zak³ad Gospodarki Komunalnej w Teresinie, z siedzib± przy Alei XX –
Lecia 13, 96 – 515 Teresin reprezentowany przez Beatê Miazek p.o. Dyrektora;
2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za
pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Aleja XX – Lecia 13, 96 – 515 Teresin, poczt± elektroniczn± na adres mail:
ido.gminy@teresin.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania –
w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a
je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy Pzp.
Szczegó³owe informacje s± zawarte w Rozdziale 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZGK.251.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych do pojazdów, samochodów s³u¿bowych oraz innych urz±dzeñ zasilanych paliwami p³ynnymi, nale¿±cych do Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Teresinie tj.:
1) oleju napêdowego w ilo¶ci w okresie obowi±zywania umowy wynosz±cej minimalnie 25.000,00 litrów a maksymalnie nie przekraczaj±cej 40.000,00 litrów;
2) benzyny bezo³owiowej 95 – oktanowej w ilo¶ci w okresie obowi±zywania umowy wynosz±cej minimalnie 5.000,00 litrów a maksymalnie nie przekraczaj±cej 10.000,00 litrów.
2. Sprzeda¿ paliwa dokonywana bêdzie wed³ug cennika cen detalicznych stacji paliw obowi±zuj±cego w dniu tankowania paliwa w stacji z ka¿dorazowym uwzglêdnieniem przyznanego Zamawiaj±cemu upustu, je¶li taki zosta³ wskazany w formularzu oferty.
3. Paliwa winny spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia z dnia 26 czerwca 2024 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) oraz wymagania okre¶lone we w³a¶ciwych przepisach prawa.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziale 3 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, odpowiadaj±ca wszystkim warunkom okre¶lonym w SWZ, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów.
1) Olej napêdowy
a) cena jednostkowa oleju napêdowego – 60 %
b) rabat sta³y udzielony od ceny jednostkowej oleju napêdowego wyra¿ony w z³otych – 40 %
2) Benzyna bezo³owiowa
a) cena jednostkowa benzyny bezo³owiowej Pb 95 – 60 %
b) rabat sta³y udzielony od ceny jednostkowej benzyny bezo³owiowej Pb 95 wyra¿ony w z³otych – 40 %
2. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium.
3. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów.
4. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
5. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wy¿ej kryteriów zostanie dokonana wg nastêpuj±cych zasad: za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans ceny jednostkowej i sta³ego rabatu udzielonego w kwocie wyra¿onej w z³otych wyliczona zgodnie z poni¿szym wzorem.
Co najni¿szej
Ao = ------------------------ x 60% x 100
Co badanej
Ro badanej
Bo = ------------------------ x 40% x 100
Ro najwy¿szej
Wo = Ao + Bo
Ce najni¿szej
Ae = ------------------------ x 60% x 100
Ce badanej
Re badanej
Be = ------------------------ x 40% x 100
Re najwy¿szej
We = Ae + Be
N = [Wo x 0,80]+ [We x 0,20]
Ao,e – wska¼nik oceny oferty w zakresie cen
Bo,e – wska¼nik oceny oferty w zakresie rabatu
Wo – wska¼nik oceny oferty w zakresie oleju napêdowego
We – wska¼nik oceny oferty w zakresie benzyny bezo³owiowej Pb 95
Co,e – jednostkowa cena
Ro,e – rabat sta³y udzielony do ceny jednostkowej wyra¿ony w z³otych
Oznaczenia: o – olej napêdowy; e – etylina 95
N - cena oferty
Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± jako sumê punktów uzyskanych w w/w kryteriach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat sta³y udzielony od ceny jednostkowej oleju napêdowego/b) rabat sta³y udzielony od ceny jednostkowej benzyny bezo³owiowej Pb 95
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê wystawion± przez Urz±d Regulacji Energetyki zezwalaj±c± na obrót paliwem objêtym przedmiotem zamówienia wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± kwotê równ± co najmniej 200.000,00 z³otych, s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy z³otych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ:
1) koncesjê wystawion± przez Urz±d Regulacji Energetyki zezwalaj±c± na obrót paliwem objêtym przedmiotem zamówienia wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne;
2) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.W terminie sk³adania ofert okre¶lonym w Rozdziale 10 SWZ wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu Ofertê zawieraj±c±:1) formularz ofertowy (wed³ug za³±cznika nr 1 do SWZ),
2) o¶wiadczenie w³asne wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ);
3) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu dla ka¿dego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega (wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ), o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów;
4) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu dla ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ), o ile oferta jest sk³adana przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ);
6) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ), je¿eli wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów.
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy
¿±da od wykonawcy do³±czenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 2, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je
uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, i wykonawca wska¿e w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust.1 pkt.2 dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust.2, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
5. Wymóg okre¶lony w ust.2-4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Wymóg okre¶lony w ust.2-4 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5) W przypadku, o którym mowa wy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale 17, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
7) Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. W imieniu tych wykonawców powinny dzia³aæ osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze.
8) Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w Rozdziale 11 i 12 SWZ,
b) warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w ust.2 niniejszego rozdzia³u winny zostaæ potwierdzone w sposób okre¶lony w Rozdziale 17 SWZ.
5. Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w o których mowa w Rozdziale 11 i 12 SWZ oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu o których mowa w ust. 2 niniejszego rozdzia³u, Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczania i dokumenty okre¶lone Rozdziale 17 SWZ, w sposób i w trybie tam okre¶lonym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany umowy mog± nast±piæ na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp, oraz okoliczno¶ci wskazanych w niniejszej umowie.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian Umowy, w tym zmiany okresu obowi±zywania Umowy, wynagrodzenia umownego czy zmiany przedmiotu zamówienia, w przypadku:
1) niemo¿liwo¶ci tankowania paliwa na stacji wskazanej przez Wykonawcê, z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia (w szczególno¶ci: remont stacji paliw lub awaria), Wykonawca ma obowi±zek wskazaæ Zamawiaj±cemu stacjê paliw na której Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo tankowania. Wskazana stacja musi odpowiadaæ wymaganiom Zamawiaj±cego okre¶lonym w Zaproszeniu do sk³adania ofert. Wykonawca zobowi±zany jest do zawiadomienia Zamawiaj±cego w formie pisemnej o okoliczno¶ciach uzasadniaj±cych konieczno¶æ zmiany stacji w stosunku do wskazanej w ofercie przez Wykonawcê oraz przewidywanym terminie zamiany stacji.
2) pojawienia siê przyczyn bêd±cych nastêpstwem zaistnienia si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci;
3) urzêdowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowi±zywania umowy, wynikaj±cej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego Wykonawca jest uprawniony do wyst±pienia do Zamawiaj±cego z wnioskiem zawieraj±cym uzasadnienie konieczno¶ci zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 ust. 2 w terminie 7 dni o zaistnieniu ww. sytuacji.
3. Zgodnie z art. 439 Pzp wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy za wykonanie Umowy mo¿e ulec zmianie (podwy¿szenie lub obni¿enie) poprzez stosowanie cen obowi±zuj±cych w dniu tankowania na stacji Wykonawcy, pomniejszonych o sta³y rabat cenowy. Kolejna zmiana wynagrodzenia nast±pi przy ka¿dorazowym tankowaniu z uwzglêdnieniem cen Wykonawcy obowi±zuj±cych w dniu tankowania z ujêtym umownie rabatem stosowanym przez Wykonawcê. Sposób wyliczenia kosztu za ka¿dorazowe tankowanie wyczerpuje wszelkie mo¿liwo¶ci waloryzacji wynagrodzenia.
4. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy, Zamawiaj±cy prze¶le Wykonawcy projekt zmian do umowy (aneks) przed up³ywem terminu wykonania zamówienia, a Wykonawca ode¶le podpisany aneks do umowy, b±d¼ prze¶le Zamawiaj±cemu swój projekt zmian do umowy (aneks), b±d¼ udzieli pisemnej odpowiedzi zawieraj±cej odniesienie do propozycji aneksu przed³o¿onego przez Zamawiaj±cego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-16
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Postêpowanie jest prowadzone w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy PZP, w którym Zamawiaj±cymo¿e prowadziæ negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert, które
podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakoñczeniu negocjacji zaprasza wykonawców do sk³adania ofert
dodatkowych. Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzenia negocjacji lub po
przeprowadzeniu negocjacji,
zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Rozdziale 2 SWZ. 2. Dysponowanie zasobami innych podmiotów:1) Wykonawca mo¿e
w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog±
polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te
zdolno¶ci s± wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4) Pozosta³e informacje w tym zakresie okre¶lone s± w Rozdziale 16 SWZ.
3. Termin realizacji zamówienia (wymagany) – przedmiotowe zadanie bêdzie realizowane przez okres 12 miesiêcy (od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 roku).
4. Obligatoryjnemu wykluczeniu z postêpowania podlega wykonawca lub którykolwiek ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) lub podmiot, na którego zasoby powo³uje siê wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wobec którego zachodz± przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI TERESIN
- Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
- Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
wiêcej: przetargi TERESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych dla spó³ki Wodoci±gi Miejskie Bytów Sp. z o.o.
- Dostawa oleju napêdowego w roku 2025
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych Stra¿y Miejskiej w £odzi w 2025 roku
- Zakup paliw p³ynnych na potrzeby Gminnego Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Teresinie w 2025 roku
- Zakup i dostawa oleju napêdowego na potrzeby Miasta i Gminy Bodzanów na rok 2025
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.