Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00506526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: (74) 84 30 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-570c39b6-8131-4722-97a4-5e4b386cd2fd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SĄD
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-570c39b6-8131-4722-97a4-5e4b386cd2fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221245/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00506526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/2024/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2240324,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stała, bezpośrednia usługa ochrony fizycznej osób i mienia pełniona całodobowo, zmianowo, we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, przy wykorzystaniu bramkowych oraz podręcznych wykrywaczy metali, prześwietlarek bagażu RTG oraz obsługa monitoringu obiektów (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych) i innych systemów bezpieczeństwa w budynkach, lokalach i na terenach będących w użytkowaniu Sądu Rejonowego w Wałbrzychu wraz
z przylegającymi miejscami postojowymi oraz drogą wewnętrzna (w przypadku jej przekazania w trwały zarząd Zamawiającemu).
2. Usługa wskazana w ust. 1 niniejszego rozdziału polega w szczególności na:
1) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach
i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, Przyjaznym Pokoju Przesłuchań w Wałbrzychu ul. Słowackiego 12/3 oraz w Ośrodkach Kuratorskich:
w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 15a/1a,
w Boguszowie-Gorcach przy ul. Pl. Odrodzenia 8,
w Wałbrzychu przy ul. Hetmańskiej 1,
w Wałbrzychu przy ul.1 Maja 154;
W przypadku zmiany siedziby Ośrodka Kuratorskiego bądź siedziby Przyjaznego Pokoju Przesłuchań usługa będzie świadczona w nowej lokalizacji.
2) bezpośredniej i stałej ochronie fizycznej realizowanej w budynkach Sądu przy ul. Słowackiego 10, Słowackiego 11 i Słowackiego 11a:
codziennie (od wtorku do piątku) w dni robocze dla sądów:
a) w godzinach od 6:30 do 15:30:
po trzech kwalifikowanych pracowników ochrony w/na budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 oraz Słowackiego 11a,
przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w/na budynku Sądu przy ul. Słowackiego 11,
b) w godzinach od 15:30 do 6:30 przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w/na każdym budynku – łącznie trzech kwalifikowanych pracowników ochrony na zmianie (dyżurze),
poniedziałek (roboczy dla sądów):
a) w godzinach od 6:30 do 18:00:
po trzech kwalifikowanych pracowników ochrony w/na budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 oraz Słowackiego 11a,
przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w/na budynku Sądu przy ul. Słowackiego 11,
b) w godzinach od 18:00 do 6:30 przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w/na każdym budynku – łącznie trzech kwalifikowanych pracowników ochrony na zmianie (dyżurze)
dozór całodobowy w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne od pracy) – łącznie trzech pracowników:
− jeden kwalifikowany pracownik ochrony w/na każdym z budynków.
3. Wykonawca zapewnia pozostałą ochronę to jest:
1) zapewnienie natychmiastowego (do 15 minut) przyjazdu grupy interwencyjnej od momentu odebrania sygnału alarmowego, lub/i w razie wystąpienia zagrożenia lub/i otrzymania wezwania przez pracowników ochrony lub upoważnianych pracowników Zamawiającego, która spełnia wymagania określone w §1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (t.j. Dz.U.2015.992) – zgodnie z zapisami zawartymi w OPZ
2) monitoring i obsługę systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w/na budynkach sądowych;
3) Centrum Dowodzenia funkcjonującego nieprzerwanie przez całą dobę
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym OPZ – załącznik nr 1 do SWZ oraz we Wzorze Umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2993109,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3433884,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2993109,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Silezjan Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982147274
7.3.3) Ulica: Centralna 24
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-114
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
grupa interwencyjna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2993109,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
- Zamówienie na zakup i dostawę dwóch serwerów, na potrzeby Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
- "Remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 Wałbrzychu"
- Dostawa fabrycznie nowego, nieużytkowanego pojazdu typu Minibus, z przeznaczeniem do przewozu 9 osób dla potrzeb funkcjonowania Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego.
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Ochrona fizyczna mienia: Al. Wyzwolenia 20-24 w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony budynków, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Bartoszycach w 2025 roku.
- "Ochrona obiektu, osób i mienia w Muzeum-Zamku w Oporowie"
- Ochrona osób i mienia w budynkach pod zarządem Opery Wrocławskiej
- "Ochrona nieruchomości zabudowanych będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa Oddziału Terenowego KOWR w Szczecinie"- postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.30.2024
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Urzędu Miasta i Gminy w Swarzędzu
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.