Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536669/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00557092/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej w ZS Dąbrowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-306
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523153215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug-dabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug-dabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupwa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej w ZS Dąbrowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-852016da-8328-4ac5-bf87-60690ad539a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084655/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa instalacji fotowoltaicznej w ZS Dąbrowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach projektu inwestycyjnego „Budowa instalacji fotowoltaicznej w ZS Dąbrowa”.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań inwestycyjnych:
- Przejęcie przez Wykonawcę od Zamawiającego i użytkowników miejsc wykonywania prac i przygotowanie ich pod montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych,
- Ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu mikroinstalacji do wpięcia w istniejące instalacje,
- Dostawę i montaż kompletnej mikroinstalacji fotowoltaicznej, zgodnie z projektem wykonawczym po uzgodnieniu z Zamawiającym,
- Wykonanie połączenia z siecią elektroenergetyczną obiektu,
- Wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków,
- Wykonanie i zasypywanie ewentualnych wykopów pod przewody,
- Zabezpieczenie miejsc przebić i przejść rur, przewodów elektrycznych,
- Wykonanie izolacji praz prac zabezpieczających,
- Zaprogramowanie i wykonanie układu automatyki i sterowania,
- Montaż licznika wytworzonej energii elektrycznej, umożliwiający gromadzenie i lokalną prezentację danych,
- Wykonanie pozostałych niezbędnych rac związanych z układem przewodów, urządzeń, armatury regulującej, odcinającej, sterującej instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi wykonanej instalacji,
- Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac, dokonanie regulacji i rozruchu poszczególnych instalacji,
- Uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania zamontowanych mikroinstalacji na poszczególnych nieruchomościach oraz „flash test” zamontowanych modułów fotowoltaicznych,
- Wykonanie odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i instalacji odgromowej, jeśli jest wymagana lub przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej do mikroinstalacji,
- Podłączenie inwertera do sieci internet w sytuacji, gdy nieruchomość posiada dostęp do tej sieci. Jeśli w urządzeniach zainstalowanych w nieruchomości brakuje miejsca do podłączenia kolejnych urządzeń lub urządzenie nie jest zgodne ze standardem inwertera, Wykonawca wymieni je na zgodne, zachowując przy tym istniejącą strukturę sieci komputerowej w budynku,
- Wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowych z instrukcjami BHP – zgodnie z obowiązującymi przepisami – w 2 egzemplarzach,
- Przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalcji oraz sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu,
- Opracowanie odrębnie dla poszczególnych mikroinstalacji szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji,
- Opracowanie odrębnie dla każdej z wykonanych mikroinstalacji operatu odbiorowego – w 2 egzemplarzach, zawierającego m.in. dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób,
- Inne prace związane z procesem montażu mikroinstalacji,
- Głoszenie w imieniu użytkownika przyłączenia mikroinstalcji do sieci elektroenergetycznej Operatora Sieci Dystrybucyjnej (OSD) – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
- Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt wykonawczy, szczegółowa specyfikacja techniczna, kosztorys uproszczony, stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60024 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Optima Volt Mariusz Kamadulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562205336
7.3.3) Ulica: Orłowska
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
1. P.H.U."MARPON" Mariusz Kamadulski 2. OptimaVolt Mariusz Kamadulski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI DĄBROWA
- Przebudowa ul. Leśnej w Naroku
- Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich w miejscowościach: Parlin, Parlinek, Dąbrowa.
więcej: przetargi DĄBROWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.