Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki betonowej na dachu HYDROPOLIS – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930155369
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Grobli 19
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-421
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamila.pirog@mpwik.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki betonowej na dachu HYDROPOLIS – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5164b36-8013-4252-8482-0a0dbe52f642
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,175305,ce3368c822bf98ab75ecf5e8c5aa86f3.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy
czym oferta, pełnomocnictwo, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w
zakresie wskazanym w SWZ muszą być pod rygorem nieważności podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a zobowiązanie do udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci musi być opatrzone
takim podpisem lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ten podmiot z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego
lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty, podmiotowych środków dowodowych, o których
mowa w pkt 9.1.1, jest Platforma Zakupowa MPWiK S.A. dostępna pod adresem https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/.
Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym składaniu dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywaniu informacji jest poczta elektroniczna, adres e-mail:
kamila.pirog@mpwik.wroc.pl
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (tj. Dz.U z 2020 r. poz.2452).
5. Do połączenia z Platformą Zakupową MPWiK S.A. używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się
przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
6. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej MPWiK S.A. ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a
także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ.
7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej MPWiK S.A.:
7.1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
1) Internet Explorer 10 i nowsze,
2) Edge,
3) Google Chrome,
4) Mozilla Firefox,
5) Opera;
7.2. Pozostałe wymagania techniczne:
1) dostęp do sieci Internet,
2) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
3) włączona obsługa JavaScript,
4) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
5) zainstalowany Acrobat Reader,
6) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
7.3. W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
1) dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9,
2) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11,
3) dla Windows 8: Internet Explorer 11,
4) dla Windows 10: Internet Explorer 11;
8. Wymagania dotyczące podpisywania elektronicznym podpisem kwalifikowanym dokumentów składanych przez Platformę
zakupową.
Platforma Zakupowa wspiera rozwiązania dostarczane przez firmy:
8.1. Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
8.2. Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
8.3. Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
8.4. Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO załączona do ogłoszenia na stronie prowadzonego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN/0302/B/2024/2
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie ścieżki betonowej na dachu Hydropolis.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 112 Ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca:
w zakresie zdolności technicznej i zawodowej (w zakresie doświadczenia) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co
najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu powierzchni komunikacyjnych (np. posadzek, chodników,
ścieżek) w technologii posadzek przemysłowych co najmniej w zakresie ułożenia mieszanki betonowej i jej zagęszczenia
wraz z zastosowaniem utwardzenia powierzchniowego, o powierzchni minimum 70m 2 każda.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a
także sumowania doświadczenia wykonawcy i podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, w celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ,
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, o których mowa w pkt 7.2.1., wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem podatków lub opłat – wraz z zaświadczeniem składa się dokument potwierdzający, że przed terminem składania ofert
wykonawca zawarł wiążące porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności lub dokonał płatności należnych
podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami
3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 7.2.1., wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego
złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – wraz z zaświadczeniem
(lub innym dokumentem) składa się dokument potwierdzający, że przed terminem składania ofert wykonawca zawarł wiążące
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności lub dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami;
4. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ
5. oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów, z innymi wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a w
przypadku takiej przynależności – oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ, zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
2. wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt. 8.5.1. wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty
zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia wkwocie: 2 000,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące) pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14
ustawy Pzp. Wadium jest zatrzymywane w okolicznościach wskazanych Ustawą Pzp
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz ich wprowadzenia znajduje się w SWZ, we wzorze umowy (zał. nr 2 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- SZP/242-223/2024 Dostawa systemu do optycznego śledzenia i akwizycji ruchu ciała człowieka (z możliwością do wykorzystania go dla innych obiektów).
- Prace budowlane związane z wykonaniem, montażem i uruchomieniem kabiny śrutowniczej wraz z robotami towarzyszącymi w ramach dokończenia zadania 21205 - Budowa myjni i malarni w Składzie Jastrzębie.
- "Dostawa gazów butlowych technicznych i specjalnych oraz ciekłego helu na podstawie umowy ramowej dla Łukasiewicz - PORT"
- SZP/242-224/2024, Dostawa dynamicznego systemu kontroli temperatury - chillera - dla Katedry Termodynamiki i Odnawialnych Źródeł Energii Politechniki Wrocławskiej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ścieżki betonowej na dachu HYDROPOLIS - II postępowanie
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku gospodarczego na pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z aktywnym przejściem dla pieszych i oświetleniem w msc. Lidzbark Warmiński przy ul. Astronomów w ramach zad
- Remont nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 180646W - ulicy Piotra Wysockiego w Legionowie
- Modernizacja nawierzchni jezdni Nr 2760W ul. Filipowicza w Otwocku
- Budowa chodnika przy ul. Polnej w Chwaszczynie
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w 2025 roku
- "Remont odcinka drogi powiatowej nr 3529 S Krzanowice - Borucin"
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.