Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00522922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciekocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszych Osadników 17
1.5.2.) Miejscowość: Choczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.choczewo.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56df552f-12ac-4f87-bfc5-1bd01ef979b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciekocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56df552f-12ac-4f87-bfc5-1bd01ef979b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008345/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciekocinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ciekocinie położonego na dz. nr 24 obręb Ciekocino w formule zaprojektuj-wybuduj. Inwestycja jest pierwszym z dwóch etapów inwestycji pn. Zmiana sposobu użytkowania części budynku, remont, przebudowa i rozbudowa budynku - Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ciekocinie; Zamawiający przewiduje możliwość realizacji drugiego etapu inwestycji w trakcie trwania pierwszego etapu. Zakres prac obejmuje:
1.1. Zmianę sposobu użytkowania części istniejącego budynku oraz przebudowę i remont:
1) w piwnicy:
- wykonanie obwodowo izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej dla ścian zewnętrznych + wewnętrznych budynku w poziomie piwnicy budynku,
- uszczelnienie struktury ceramicznej cegieł w stropach preparatem iniekcyjnym w celu zatrzymania kapilarnego przenikania wody,
- wykonanie posadzki betonowej w pomieszczeniu -1.4. pomieszczenie,
- remont wszystkich pomieszczeń (przebudowa instalacji wewnętrznych i prace wykończeniowe),
2) na parterze:
- zmiana sposobu użytkowania:
• pomieszczenia 0.1. korytarz na pomieszczenie 0.4. szatnia,
• pomieszczenia 0.4. pom. gosp. na pomieszczenie 0.6. pom. porządkowe,
• pomieszczeń 0.6. korytarz, 0.8. toaleta, 0.9. toaleta, 0.10. toaleta, 0.7. sala lekcyjna na pomieszczenia 0.7 łazienka, 0.8. przedsionek, 0.9. szatnia, 0.10. korytarz, 0.11. przedsionek, 0.12. toaleta damska, 0.13.przedsionek, 0.14. toaleta męska,
- zamurowanie otworów okiennych w elewacji północnej oraz wschodniej,
- przebudowę otworu okiennego w elewacji północnej (0.10. korytarz) na otwór drzwiowy (wykonany otwór należy zabezpieczyć do czasu realizacji drugiego etapu inwestycji),
- przebudowa otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniami 0.5. kl. schodowa i 0.6. korytarz,
- demontaż drzwi i przebudowa otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniami 0.7. sala lekcyjna i 0.6. korytarz,
- przebudowa toalet ogólnodostępnych (0.8. toaleta, 0.9. toaleta, 0.10. toaleta), korytarza (0.6. korytarz) oraz sali lekcyjnej (0.7. sala lekcyjna 3) – wyodrębnienie łazienki przeznaczonej dla zespołu przedszkolnego, toalety ogólnodostępnej męskiej i damskiej przeznaczonej dla szkoły podstawowej, przedsionka od strony elewacji południowej oraz szatni z korytarzem łączącym istniejącą szkołę z projektowaną w ramach II etapu inwestycji rozbudową,
- wybicie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej elewacji wschodniej (docelowe przejście łączące korytarz w budynku istniejącym z korytarzem w rozbudowywanej części w ramach II etapu inwestycji - wykonany otwór należy zabezpieczyć do czasu realizacji drugiego etapu inwestycji),
- wymiana okien 6 szt.,
- wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej 2szt.
- remont wszystkich pomieszczeń z wyłączeniem pomieszczenia 0.2. sala lekcyjna (przebudowa instalacji wewnętrznych i prace wykończeniowe),
3) na piętrze:
- zmiana sposobu użytkowania:
• pomieszczeń 1.7. korytarz, 1.9. pokój 2, 1.12. pokój 3, 1.11. zaplecze, 1.10. sala lekcyjna nr 8 na pomieszczenie 1.7. sala lekcyjna,
• pomieszczenia 1.1. sala lekcyjna na pomieszczenie 1.1 pokój nauczycielski,
• pomieszczenia 1.2 pokój nauczycielski na pomieszczenie 1.2 sekretariat,
- wyburzenie ścian działowych,
- wyburzenie ściany pomiędzy pomieszczeniami 1.4. sala lekcyjna i pomieszczeniem 1.8. sala lekcyjna i utworzenie pomieszczenia 1.4 sala lekcyjna,
- zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniami 1.8. sala lekcyjna i 1.7. korytarz,
- demontaż okna w pomieszczeniu 1.5. korytarz i przebudowa otworu okiennego na drzwiowy o wymiarach 90x200 cm (wykonany otwór należy zabezpieczyć do czasu realizacji drugiego etapu inwestycji),
- wymiana okien 9 szt.,
- remont wszystkich pomieszczeń (przebudowa instalacji wewnętrznych i prace wykończeniowe),
4) na poddaszu:
- zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń 2.1. sala lekcyjna, 2.4. korytarz, 2.6. sala lekcyjna, 2.7. biblioteka na pomieszczenia 2.1. gabinet psychologa, 2.4. korytarz, 2.6. gabinet pediatry/pielęgniarki, 2.7. gabinet pedagoga,
- wyburzenie ściany pomiędzy pomieszczeniami 2.4. korytarz, a 2.6. sala lekcyjna,
- budowa ściany wydzielając pomieszczenie 2.6. gabinet pediatry/pielęgniarki,
- przebudowa otworu drzwiowego i montaż drzwi do pomieszczenia 2.7. gabinet pedagoga,
- przebudowa otworu drzwiowego i montaż drzwi do pomieszczenia 2.5. toaleta, wymiana okna w pomieszczeniu 2.3. klatka schodowa,
- remont pomieszczeń 2.1. gabinet psychologa, 2.4. korytarz, 2.6. gabinet pediatry/pielęgniarki, 2.7. gabinet pedagoga (przebudowa instalacji wewnętrznej i prace wykończeniowe),
5) na dachu:
- wymiana okna połaciowego na wyłaz dachowy,
- wstawienie 5 st. okien połaciowych o wymiarach 140x65 cm,
- montaż komunikacji dachowej od wyłazu dachowego do komina spalinowego,
- wprowadzenia odpowietrzenia pionu kanalizacyjnego,
6) na zewnątrz:
- remont elewacji budynku z cegły ceramicznej,
- remont cokołów kamiennych i ceglanych,
- remont okiennych studzienek piwnicznych,
- wykonanie betonowych opasek wokół budynku wraz ze spadkiem od obiektu,
- remont schodów zewnętrznych od strony elewacji południowej,
- wyburzenie schodów terenowych w miejscu projektowanej rozbudowy,
- przebudowa nawierzchni utwardzonych uwzględniając:
• wejście do budynku bez schodów,
• możliwość ewakuacji z pomieszczeń przedszkolnych poprzez okna (odległość pomiędzy zewnętrznym parapetem okna a nawierzchnią utwardzoną nie może przekraczać 90 cm),
7) przebudowę istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,
8) prace związane z dostosowaniem budynku do przepisów przeciwpożarowych, uwzględniających odstępstwo od przepisów przeciwpożarowych:
- zabezpieczenie widocznych elementów konstrukcji dachu za pomocą farb, lakierów do klasy odporności ogniowej R15,
- montaż drzwi przeciwpożarowych EI 60 do pomieszczenia -1.3. pomieszczenie,
- wymiana drzwi do pomieszczeń -1.1. kotłownia oraz -1.2. pomieszczenia na drzwi przeciwpożarowe EI 60,
- wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczeń 0.2. sala lekcyjna, 0.3. sala lekcyjna oraz 0.6. pom. porządkowe na drzwi przeciwpożarowe EI 60,
- zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w ścianach oddzielenia ppoż. pomieszczeń oddziałów przedszkolnych,
- wyodrębnienie pożarowe pomieszczeń 0.2. sala lekcyjna nr 1 oraz 0.3. sala lekcyjna nr 2 jako odrębnej strefy pożarowej ZL II,
- zabezpieczenie podłóg, okładzin i innych elementów stałego wyposażenia wnętrz wykonanych z materiałów palnych do stopnia trudnozapalności,
- wymiana włazu do piwnicy na wykonany z materiału co najmniej trudnozapalnego,
- wyposażenie budynku w minimum dwie gaśnice proszkowe ABC o masie środka gaśniczego min. 4 kg i skuteczności gaśniczej min. 21A na każdej kondygnacji budynku,
- wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacyjnych (korytarzach i klatce schodowej) o zwiększonych parametrach natężenia – min. 5lx w osi drogi ewakuacyjnej,
- zapewnienie dodatkowych wyjść ewakuacyjnych z sal przedszkolnych (0.2. sala lekcyjna i 0.3. sala lekcyjna) w postaci okien umożliwiających bezpieczne wyprowadzenie dzieci bezpośrednio na zewnątrz budynku, oznakowanych znakiem ewakuacyjnym z Polską Normą,
- wyposażenie budynku w certyfikowany przycisk przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
- wykonanie opraw oświetlenia awaryjnego na zewnątrz wyjść ewakuacyjnych z budynku,
- wykonanie na wszystkich drogach ewakuacyjnych (korytarzach i klatce schodowej) podświetlanych kierunkowych znaków ewakuacyjnych,
- wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożarowej w ramach ochrony pełnej, bez monitoringu pożarowego, z powiadamianiem o pożarze do zarządzającego budynku oraz do osób przez niego wskazanych,
- wykonanie wyraźnego oznakowania progów, obniżeń wysokości i zawężeń dróg ewakuacyjnych za pomocą odblaskowej taśmy ostrzegawczej lub w inny równoważny sposób,
1.2. Rozbudowę istniejącego budynku:
- budowę przedsionka od strony elewacji zachodniej.
1.3. Opracowanie pełnej wielobranżowej dokumentacji projektowej w tym przede wszystkim opracowanie:
- projektu koncepcyjnego;
- projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;
- projektów wykonawczych (architektury i wnętrz wraz z wyposażeniem, niezbędne projekty wykonawcze branżowe);
- przedmiarów robót i kosztorysów inwestorski,
1.4. Uzyskanie stosownych pozwoleń i decyzji administracyjnych,
1.5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3059994,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3601500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3059994,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Sławomir Dziobak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191091862
7.3.3) Ulica: ul. Bałtycka
7.3.4) Miejscowość: Lubiatowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Pracowania Architektów Zen Jacek Mielewski- Prace projektowe, nadzór.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR DZIOBAK Usługi Ogólno-Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR DZIOBAK Usługi Ogólno-Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3059994,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.