Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526384/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, parkingów i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6772019451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rajska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jerzmanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-048
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123895247
1.5.8.) Numer faksu: 123595521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jerzmanowice-przeginia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05a3ab24-7cad-4c18-bd32-df185fcf0e561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, parkingów i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a3ab24-7cad-4c18-bd32-df185fcf0e56
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064151/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, parkingów i chodników na terenie gminy Jerzmanowice-Przeginia w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526384
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.10.2024.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 921296,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zimowe utrzymanie dróg gminnych, ciągów pieszych, parkingów i chodników terenie gminy Jerzmanowice - Przeginia w sezonie zimowym 2024/2025r.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość w ramach podanej przez Wykonawcę ceny ryczałtowej wskazania do „zestawienia zimowego utrzymania dróg” dodatkowych odcinków dróg o długości nieprzekraczającej 500 metrów bieżących o podobnym standardzie odśnieżania.
Do zimowego utrzymania dróg zalicza się m.in.:
•działania organizacyjno-techniczne,
•przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości (zakup, transport, magazynowanie materiałów uszorstniających) i sprzętu,
•odśnieżanie jezdni, poboczy, chodników i parkingów,
•odśnieżanie i zwalczanie śliskości na przepustach i obiektach mostowych,
•odśnieżanie obiektów towarzyszących: przystanków komunikacji zbiorowej, zatok postojowych, skrzyżowań,
•usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie materiałami ustokrotniającymi tych odcinków nawierzchni dróg, które decydują o możliwości ruchu, wyjątkowo w przypadku wystąpienia gołoledzi usuwanie śliskości poprzez posypanie interwencyjne na całej szerokości drogi,
•całodobowy dyżur ludzi i gotowość sprzętu,
•patrolowanie dróg,
•przekazywanie informacji o stanie dróg w formie meldunków do Zamawiającego,
•przekazywanie lokalizacji pracy sprzętu z odbiorników GPS,
•przekazywanie na nośnikach elektronicznych zapisów z pracy sprzętu ( video rejestratory),
•zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym operatorem sprzętu,
•załadunek materiałów,
•sprzątanie pozimowe dróg m.in. jezdni w szczególności wzdłuż krawężników, korytek betonowych umiejscowionych bezpośrednio przy krawędzi jezdni oraz chodników zlokalizowanych w ciągach utrzymywanych dróg z koniecznością zastosowania wody (wskazana zamiatarka ze zraszaczem a do miejsc trudno dostępnych sprzęt ręczny do zamiatania).
2. Gwarancja i rękojmia: Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – nie wymagana.
3. 2) Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części
Podział zamówienia jest nieracjonalny i nieuzasadniony ze względu na specyfikę zamówienia oraz ze względów technicznych i organizacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia, co uniemożliwia taki podział zamówienia, który nie doprowadziłby do wzajemnego przerzucania na siebie obowiązków przez Wykonawców. Nie ma możliwości wyodrębnienia takich części zamówienia, których wykonanie
i zakończenie nie byłoby zależne od siebie. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Nadmierne trudności czy koszty oraz brak koordynacji, związany z przeplataniem się różnych sieci dróg dla których należy stosować standardy zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych skutkowałby poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia.
Podział zamówienia na części spowodowałby brak możliwości koordynacji i prowadzenia akcji zimowej na terenie całej gminy. Dostęp do wielu dróg dojazdowych do posesji jest możliwy tylko po wcześniejszym udrożnieniu dróg zbiorczych i lokalnych.
Powyższa okoliczność powodowałaby uzależnienie prowadzenia akcji zimowej w jednej części Gminy od innego podmiotu obsługującego drogi wyższych klas. Równocześnie podział zamówienia na części grozi także możliwością braku oferentów na te zadania, w ramach danej części zamówienia, które wiązałyby się z dużą trudnością realizacji usługi tj. odśnieżania stromych lub wąskich dróg.
Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza udziału w nim firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), jak również nie wpływa na zmianę kręgu Wykonawców mogących ubiegać się o zamówienie.
Podział zamówienia na części mógłby spowodować utrudnienia w koordynacji działań między Wykonawcami, a co za tym idzie zwiększenie kosztów realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa "SZLACHTA" Janusz Szlachta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6771032805
7.3.3) Ulica: Ojcowska 44
7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-048
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Racławice, Czubrowice, Przeginia, Gotkowice - Firma Usługowo Handlowa "JANEX" Janusz Bobela, Czubrowice 51a, 32-
049 Przeginia
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa "SZLACHTA" Janusz Szlachta
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa "SZLACHTA" Janusz Szlachta
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JERZMANOWICE
więcej: przetargi JERZMANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Świdnica
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIEŃ
- Świadczenie usługi sprzątania i odśnieżania na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Białymstoku
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.