Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515860/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie oraz wywóz odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie gminy Krokowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krokowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żarnowiecka 29
1.5.2.) Miejscowość: Krokowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 6754100
1.5.8.) Numer faksu: 58 6754101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@krokowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krokowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d717092d-9462-4340-ab61-ee7b975452461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krokowskie Centrum Kultury w Krokowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 221635500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Antoniego Abrahama 38
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchucino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-113
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 691447000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.obszynski@kck.krokowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kck.krokowa.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie oraz wywóz odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie gminy Krokowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d717092d-9462-4340-ab61-ee7b97545246
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031655/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Sprzątanie oraz wywóz odpadów z miejsc publicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 944901,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie miejsc publicznych na terenie gminy Krokowa oraz wywóz odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem
odpowiednio we właściwych instalacjach komunalnych oraz instalacjach odzysku i unieszkodliwiania odpadów, obejmujące w szczególności:
- sprzątanie z wywozem zebranych odpadów z miejsc publicznych: plaże, drogi, chodniki, place, parkingi, przystanki, ciągi komunikacyjne, tereny zieleni itp.,
- wywóz odpadów z koszy ulicznych i innych miejsc ich nagromadzenia,
- wywóz odpadów od instytucji zamawiającego: Urząd Gminy, świetlice wiejskie, remizy OSP, biblioteki, obiekty sportowe i rekreacyjne.
Usługi będą częściowo realizowane w systemie stałych świadczeń oraz będą zlecane sukcesywnie w zależności od potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 911396,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 911396,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 911396,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Robert Lewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191144305
7.3.3) Ulica: Trzy Gracki 8
7.3.4) Miejscowość: Starzyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-107
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE ROBERT LEWICKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE ROBERT LEWICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 911396,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-05 do 2026-01-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchy Dąb w 2025 r."
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie gminy Nur w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zatory w roku 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Jasień
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Komańcza"
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.