eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaModernizacja i doposażenie infrastruktury społecznej SP ZOZ Sokółka



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i doposażenie infrastruktury społecznej SP ZOZ Sokółka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Powiatowo - Gminny "Dolina Krynki"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521325240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. J. Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dolina.krynki@sokolka-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-stsokolka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-589b7ca8-3926-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i doposażenie infrastruktury społecznej SP ZOZ Sokółka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-589b7ca8-3926-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00383710/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i doposażenie pomieszczeń SP ZOZ w Sokółce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający planuje udzielić zamówienia spółce DOLINA KRYNKI sp. z o.o. (dalej Spółka), która jest osobą prawną w rozumieniu art. 12 ustawy z dnia 15 września 2000r. Kodeks spółek handlowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1526 z późn. zm.). Zgodnie z wydrukiem z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego (stan na dzień 03 lipca 2024 r.) jedynym wspólnikiem Spółki jest Związek Powiatowo-Gminny „DOLINA KRYNKI". Tym samym Spółka nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Związek Powiatowo-Gminny „DOLINA KRYNKI", jako jedyny wspólnik Spółki, odgrywa decydującą rolę w zakresie wpływu na cele strategiczne Spółki i obszarów jej działalności, co wynika z przepisów powszechnie obowiązujących i zapisów w Akcie założycielskim Spółki.
dalsza część uzasadnienia z uwagi na ograniczenie znaków znajduje się w informacjach dodatkowych:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2144472,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji „Modernizacja i doposażenie infrastruktury społecznej SP ZOZ Sokółka”.
Zamówienie podzielone jest na części:
Część I zamówienia:
1) wykonanie inwestycji polegającej na remoncie pomieszczeń położonych na trzecim piętrze Bloku A na potrzeby oddziału internistycznego o pow. około 490 m2, w istniejącym budynku szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokółce, przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 40 w Sokółce w systemie „zaprojektuj i wybuduj” kompleksowe wykonanie inwestycji polegającej na remoncie pomieszczeń położonych na trzecim piętrze Bloku A na potrzeby oddziału internistycznego o pow. około 490 m2, w istniejącym budynku szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokółce, przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 40 w Sokółce w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w dwóch fazach:
- Faza projektowa: koncepcja aranżacji pomieszczeń oddziałów w celu dostosowania ich do potrzeb SP ZOZ w Sokółce,
• projekt architektoniczny z odpowiednimi uzgodnieniami (o ile przepisy będą tego wymagały)
• projektów technicznych instalacji podłogowego ogrzewania z wykorzystaniem pomp ciepła – realizowanych w ramach innego zamówienia
• projekt techniczny wentylacji mechanicznej z rekuperacją o ile planowa przebudowa będzie tego wymagała,
• projekt techniczny gazów medycznych
• projekt techniczny instalacji elektrycznych (w tym oświetlenia awaryjnego zgodny z istniejącym systemem),
• projekt techniczny instalacji sygnalizacji pożaru,
• projekt techniczny instalacji przyzywowej,
• projekt techniczny instalacji wod-kan
• a w razie potrzeby projektów technicznych innych instalacji;
- Faza wykonawcza – wykonanie robót budowlanych w oparciu o przyjętą przez Zamawiającego koncepcję architektoniczno-budowlaną;
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy - Załącznik nr 3.1 do Zaproszenia.
4) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4.1 do Zaproszenia.

część II zamówienia:
1) zakup doposażenia oddziału internistycznego.
2) oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod główny:
33124100-6 Urządzenia diagnostyczne
Kod dodatkowy:
Kod: 38410000-2 Przyrządy pomiarowe
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, wymagania i sposób realizacji zamówienia określa - Załącznik nr 3.2 do Zaproszenia.
4) szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4.2 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolina Krynki Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451826420

7.3.4) Miejscowość: Sokółka

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2328007,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

część II:
Wykonawca: Dolina Krynki Sp. z o.o. z siedzibą w Sokółce, NIP 5451826420
data: 26.09.2024
cena: 27992,76 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.