Og³oszenie z dnia 2024-11-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00583536/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
- 2024/BZP 00604875/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego w ramach projektu „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego” z podzia³em na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718308
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748500400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego w ramach projektu „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego” z podzia³em na zadania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9053f38f-12a7-421d-9278-551a32d8b07b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00583434
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00057033/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego po³o¿onego w Jaworzynie ¦l±skiej przy ul. Powstañców ¦l±skich 12 - II Etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021–2027, w ramach Priorytetu nr 9 „Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym ¦l±sku” Dzia³ania nr 9.5 „Transformacja ¶rodowiskowa”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1 Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.4 Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl tj.:a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min.2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,f. platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,g. oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.ZALECENIA:Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych” 1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 2. W celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a) .zip b) .7Z 3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu , zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. 8. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu SHA2 zamiast SHA1. 9. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików. 10. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 23. Informacje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych. - klauzula informacyjna
z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
23.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat ¦widnicki ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 7 58–100 ¦widnica tel. (074) 85 00 400, fax (074) 853 09 27;
23.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie ¦widnickim jest Pan Wojciech Chudziñski, e-mail - iodo@powiat.swidnica.pl;
23.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego” z podzia³em na zadania, nr WI.272.19.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
23.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz.1320 ze zm, dalej „ustawa Pzp”;
23.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
23.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
23.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
23.8 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
23.9 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.272.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3488503,80 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego po³o¿onego w Jaworzynie ¦l±skiej przy ul. Powstañców ¦l±skich 12”; Nr dz. 229/8, 229/9 w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego”, wspó³finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021–2027, w ramach Priorytetu nr 9 „Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym ¦l±sku” Dzia³ania nr 9.5 „Transformacja ¶rodowiskowa” z podzia³em na nastêpuj±ce zadania:
Zadanie nr 1: Roboty budowlane,
Opis prac: ZADANIE NR 1:
Prace do wykonania w ramach realizacji zadania nr 1 (roboty budowlane) obejmuj± miêdzy innymi:
A. Ocieplenie ¶cian poni¿ej poziomu terenu:
1) wykopy wokó³ budynku wraz z odkryciem ¶cian fundamentowych,
2) oczyszczenie i uzupe³nienie ubytków ¶cian fundamentowych,
3) u³o¿enie izolacji przeciwwilgociowej,
4) u³o¿enie ocieplenia z p³yt styropianowych,
5) u³o¿enie folii kube³kowej,
6) wykonanie opaski ¿wirowej wraz z obrze¿ami,
B. Ocieplenie ¶cian od zewn±trz powy¿ej terenu:
1) ustawienie rusztowañ,
2) skucie fragmentów odspojonych tynków elewacji,
3) gruntowanie ¶cian wraz z przygotowaniem pod³o¿a,
4) u³o¿enie ocieplenia z p³yt styropianowych wraz z ko³kowaniem,
5) u³o¿enie siatki wraz z wypraw± elewacyjn± wg. kolorystyki zawartej w projekcie,
6) u³o¿enie pow³oki termoizolacyjnej 1,2mm λ=0,000120 W/m2×K, ¶cian sali gimnastycznej,
7) wymiana orynnowania wraz z przebudow± wpustów rur spustowych do kanalizacji deszczowej,
8) wymiana obróbek blacharskich,
9) wymiana podokienników zewnêtrznych,
10) wymiana pionowych zwodów instalacji odgromowej,
11) wymiana drabiny na dach,
C. Stolarka okienna i drzwiowa:
1) wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnêtrznych wg zestawienia stolarki. (UWAGA: na rys. nr A 2.2. – ZESTAWIENIE STOLARKI – wskazane s± wszystkie okna do wymiany, w wycenie nale¿y pomin±æ okna oznaczone symbolami O11; O12; O13; O14 gdy¿ zosta³y one wymienione w poprzednim etapie realizacji zadania)
2) naprawa i malowanie szpaletów wewnêtrznych,
3) monta¿ parapetów z PVC w wymienianych oknach,
D. Ocieplenie dachu:
1) usuniêcie nierówno¶ci i zabrudzeñ na czê¶ci dachu objêtej ociepleniem,
2) u³o¿enie jednowarstwowego pokrycia z papy termozgrzewalnej,
3) u³o¿enie pow³oki termoizolacyjnej 1,2mm λ=0,000120 W/m2×K,
4) wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarami,
5) remont kominów wraz z wymian± czap kominowych.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1611361,11 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego po³o¿onego w Jaworzynie ¦l±skiej przy ul. Powstañców ¦l±skich 12”; Nr dz. 229/8, 229/9 w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego”, wspó³finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021–2027, w ramach Priorytetu nr 9 „Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym ¦l±sku” Dzia³ania nr 9.5 „Transformacja ¶rodowiskowa” z podzia³em na nastêpuj±ce zadania:
Zadanie nr 2: Roboty bran¿y sanitarnej
Opis prac:
ZADANIE NR 2:
Prace do wykonania w ramach realizacji zadania nr 2 (roboty sanitarne) obejmuj± miêdzy innymi:
1) wymiana instalacji centralnego ogrzewania (II etap) - z³o¿enie z³omu z rozbiórek w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego - wywóz z³omu wykona Zamawiaj±cy,
2) wykonanie kot³owni gazowej wyposa¿onej w kaskadê 3 kot³ów po 60 kW ka¿dy,
3) wykonanie instalacji gazowej zasilaj±cej projektowane kot³y C.O.,
4) monta¿ pompy ciep³a wraz w³±czeniem do instalacji,
5) monta¿ bufora ciep³a,
6) wykonanie wentylacji mechaniczn
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1245579,43 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
42122460-2 - Pompy powietrza
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego po³o¿onego w Jaworzynie ¦l±skiej przy ul. Powstañców ¦l±skich 12”; Nr dz. 229/8, 229/9 w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku S³u¿by Drogowej Powiatu ¦widnickiego”, wspó³finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego ¦l±ska 2021–2027, w ramach Priorytetu nr 9 „Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym ¦l±sku” Dzia³ania nr 9.5 „Transformacja ¶rodowiskowa” z podzia³em na nastêpuj±ce zadania:
Zadanie nr 3: Roboty bran¿y elektrycznej
Opis prac: ZADANIE NR 3:
Prace do wykonania w ramach realizacji zadania nr 3 (roboty elektryczne) obejmuj± miêdzy innymi:
1) wymiana i uzupe³nienie istniej±cych rozdzielnic,
2) monta¿ instalacji sterowania instalacj± C.O. wykonywan± w II etapie prac bran¿y sanitarnej,
3) monta¿ instalacji zasilania pompy ciep³a oraz kot³owni gazowej,
4) wymiana instalacji o¶wietleniowej,
5) monta¿ PWP.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 631563,26 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu.7.1 O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±ce:
7.1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Dotyczy wszystkich zadañ.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
7.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Dotyczy wszystkich zadañ.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
7.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- Dla zadania nr 1
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli, wyka¿e, ¿e jest w posiadaniu ¶rodków finansowych lub posiada zdolno¶æ kredytow± w kwocie nie mniejszej ni¿ – 300.000 z³ (trzysta tysiêcy z³otych).
Na potwierdzenie spe³nienia warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (dalej SKOK) potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
W przypadku wykonawców zagranicznych, warto¶ci podawane w walutach obcych przelicza siê na z³ote polskie wed³ug kursu ¶redniego og³aszanego przez NBP dla danej waluty z najbli¿szego dnia roboczego nastêpuj±cego po dacie dokumentu, w którym warto¶æ ta jest wskazana.
- Dla zadania nr 2
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli, wyka¿e, ¿e jest w posiadaniu ¶rodków finansowych lub posiada zdolno¶æ kredytow± w kwocie nie mniejszej ni¿ – 200.000 z³ (dwie¶cie tysiêcy z³otych).
Na potwierdzenie spe³nienia warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (dalej SKOK) potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
W przypadku wykonawców zagranicznych, warto¶ci podawane w walutach obcych przelicza siê na z³ote polskie wed³ug kursu ¶redniego og³aszanego przez NBP dla danej waluty z najbli¿szego dnia roboczego nastêpuj±cego po dacie dokumentu,
w którym warto¶æ ta jest wskazana.
- Dla zadania nr 3
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli, wyka¿e, ¿e jest w posiadaniu ¶rodków finansowych lub posiada zdolno¶æ kredytow± w kwocie nie mniejszej ni¿ – 100.000 z³ (sto tysiêcy z³otych).
Na potwierdzenie spe³nienia warunku Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia informacji z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (dalej SKOK) potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawion± w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
W przypadku wykonawców zagranicznych, warto¶ci podawane w walutach obcych przelicza siê na z³ote polskie wed³ug kursu ¶redniego og³aszanego przez NBP dla danej waluty z najbli¿szego dnia roboczego nastêpuj±cego po dacie dokumentu,
w którym warto¶æ ta jest wskazana.
7.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
7.1.4.1 Wyka¿e i¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ przynajmniej:
a) dla zadania nr 1: jedno zadanie dotycz±ce prac termomodernizacyjnych polegaj±cych na ociepleniu przegród zewnêtrznych, wymianie stolarki budowlanej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, mieszkalnym lub us³ugowym o warto¶ci brutto minimum 700.000 z³;
b) dla zadania nr 2: jedno zadanie dotycz±ce wykonania (modernizacji) instalacji centralnego ogrzewania, kot³owni gazowej o mocy minimalnej 100 kW.
c) dla zadania nr 3: jedno zadanie dotycz±ce wykonania (modernizacji) instalacji elektrycznej w budynku u¿yteczno¶ci publicznej, mieszkalnym lub us³ugowym o warto¶ci brutto minimum 200.000 z³;
7.1.4.2. Wyka¿e, i¿ dysponuje osobami, które bêd± pe³niæ funkcjê kierownika budowy/ kierowników robót, posiadaj±cymi uprawnienia budowlane:
a) dla zadania nr 1 - w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej,
b) dla zadania nr 2 - w specjalno¶ci instalacyjno – in¿ynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych
c) dla zadania nr 3 – w specjalno¶ci instalacyjno – in¿ynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych
7.2 O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
7.2.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy,
7.2.2 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 109 ust.1 pkt.1,4 ustawy.
7.2.3 nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8. WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH, KTÓRYCH Z£O¯ENIA ZAMAWIAJ¡CY BÊDZIE WYMAGA£, W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU I BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
8.1. Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e nie podlega on wykluczeniu oraz spe³nia warunki w postêpowaniu.
8.1.1. o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e spe³nia warunki okre¶lone art. 125 ust.1 ustawy na formularzu o¶wiadczenia stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.2.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem robót okre¶lonych w pkt. 7.1.4.1, ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wg za³. nr 4, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
8.2.2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wg za³. nr 5
8.2.3.
- dla zadania nr 1 informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, na kwotê min. 300.000 z³ sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 mies. przed jej z³o¿eniem.
- dla zadania nr 2 informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, na kwotê min. 200.000 z³ sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 mies. przed jej z³o¿eniem.
- dla zadania nr 3 informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, na kwotê min. 100.000 z³ sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 mies. przed jej z³o¿eniem.
8.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 i 109 ust. 1 pkt 1, 4 ustawy pzp
8.3.1. odpis lub informacjê z KRS lub z CEIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
8.3.2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
8.3.3. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej KRUS potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 mies. przed jego z³o¿eniem,
dalsza cze¶æ pkt 5.7 w -Pozosta³e Informacje - Sekcja IX
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
.5 o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym - wg za³±cznika nr 3 do SWZ (na wezwanie Zamawiaj±cego)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
dla zadania nr 1 – 15.000,00 z³ (s³ownie z³: piêtna¶cie tysiêcy),dla zadania nr 2 – 12.000,00 z³ (s³ownie z³: dwana¶cie tysiêcy),
dla zadania nr 3 – 6.000,00 z³ (s³ownie z³: sze¶æ tysiêcy).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
9.15 Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym9.16 Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a. wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty wymienione w pkt. 9 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b. o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np. oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
c. wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem wykonawców,
d. wype³niaj±c formularz ofertowy oraz pozosta³e dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu np. ”nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika konsorcjum,
e. przed podpisaniem umowy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
20.3 Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:1) realizacji przez dotychczasowego Wykonawcê dodatkowych robót budowlanych, dostaw, us³ug których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a. zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b. zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znacznie zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c. warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w Umowie, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
2) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:
a. w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy
lub
b. w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp,
3) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
4) gdy zachodzi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy
o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a. zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego
b. przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,
c. opó¼nieñ w przekazaniu przez Zamawiaj±cego terenu budowy w terminie okre¶lonym w umowie,
d. opó¼nieñ Zamawiaj±cego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany,
e. dzia³ania si³y wy¿szej (na przyk³ad pandemie, klêski ¿ywio³owe, katastrofy i kataklizmy), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót,
f. takich warunków atmosferycznych, które zgodnie z prawem budowlanym i przyjêtymi technologiami uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, pod warunkiem potwierdzenia tego faktu przez Inspektora Nadzoru.
g. zaistnienia kolizji i innych zdarzeñ, które wp³ywa³y na terminowo¶æ wykonywania robót,
h. podpisania umowy na roboty dodatkowe, o których mowa w 20.3 pkt 1), o ile wykonywanie tych robót wp³ywa na termin wykonania niniejszej umowy,
20.4. We wszystkich przypadkach okre¶lonych w 20.3 pkt 4), termin realizacji mo¿e ulec przed³u¿eniu, nie d³u¿ej jednak ni¿ o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê prac, co musi zostaæ wykazane przez Wykonawcê i potwierdzone pisemnie przez Inspektora Nadzoru.
20.5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci wynikaj±cej z oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, w wyniku zgodnego o¶wiadczenia Stron, i okre¶la poni¿ej przes³anki ewentualnego wprowadzenia takich zmian: (art. 439 PZP)
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) ustawowej zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
pozosta³a cze¶æ zmian w - Pozosta³e Informacje - Sekcja IX
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-25 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-21
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1 Cena – waga 60%,2 Okres gwarancji na wykonane roboty – waga 40%
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
dalszy ci±g z Sekcji V pkt 5.7. - a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.dalszy ci±g z Sekcji VII pkt 7.4. - 3) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê, o warto¶æ zmiany wyliczon± proporcjonaln± do stanu istniej±cego w dniu podpisania umowy do stanu po zmianach jw.,
5) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy wed³ug nastêpuj±cych zasad:
- wyliczenie wysoko¶ci zmiany, tj. wzrostu lub obni¿enia wynagrodzenia odbywaæ siê bêdzie w oparciu o dzia³anie mno¿enia: zmiany miesiêcznego wska¼nika cen produkcji budowlano-monta¿owej GUS, obliczonego jako ró¿nica wska¼nika og³oszonego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego z miesi±ca podpisania umowy i warto¶ci tego wska¼nika z miesi±cu z³o¿enia wniosku o zmianê wynagrodzenia, i warto¶ci wynagrodzenia Wykonawcy pozosta³ego do wyp³aty po dniu z³o¿enia wniosku o zmianê umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia;
- sama zmiana ww. wska¼nika GUS nie stanowi podstawy do wnioskowania o zmianê wynagrodzenia;
- uprawnienie do z³o¿enia wniosku o odpowiedni± zmianê wynagrodzenia strony nabywaj± po up³ywie 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy i nie czê¶ciej ni¿ raz w ca³ym okresie obowi±zywania umowy, w przypadku faktycznej, rzeczywistej zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy lub cen materia³ów, w wysoko¶ci co najmniej + 5% lub – 5% wzglêdem kosztów przyjêtych przez Wykonawcê w wynagrodzeniu ofertowym;;
- wniosek o zmianê wynagrodzenia mo¿na z³o¿yæ jedynie w przypadku, gdy zmiana kosztów ma rzeczywisty wp³yw na koszty realizacji przedmiotu umowy, co strona wnioskuj±ca zobowi±zana jest wykazaæ;
- strona sk³adaj±ca wniosek o zmianê wynagrodzenia powinna przedstawiæ w szczególno¶ci: dowody potwierdzaj±ce, ¿e wzrost kosztów lub cen materia³ów ma wp³yw na koszt realizacji przedmiotu umowy potrzebnych do realizacji umowy; proponowan± wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia z powo³aniem siê na wska¼niki GUS jak wy¿ej;
- ³±czna warto¶æ zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie pkt 20.5. ppkt 5) nie mo¿e przekroczyæ 10 % pierwotnej warto¶ci umowy;
20.6. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione w oparciu o pkt 20.5. ppkt 5) zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cemu podwykonawcy, z którym zawar³ umowê w zakresie odpowiadaj±cym zmianom kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.
20.7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia:
- dla zadania nr 1 kwotê w wysoko¶ci- 1670000,00 z³ (brutto)
-dla zadania nr 2 kwotê w wysoko¶ci- 1300000,00 z³ (brutto)
-dla zadania nr 3 kwotê w wysoko¶ci- 670278,93 z³ (brutto)
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
- "Utrzymanie sprawno¶ci urz±dzeñ o¶wietlenia miejskiego stanowi±cego maj±tek Gminy Miasto ¦widnica w 2025 roku"
- "Dostawa leków i p³ynów infuzyjnych - 5 zadañ"
- Sprz±tanie pomieszczeñ w S±dzie Rejonowym w ¦widnicy, terenu wokó³ posesji, pomieszczeñ archiwalnych w SO w ¦widnicy oraz pomieszczeñ w O¶rodkach Kuratorskich nr 1 w ¦widnicy i nr 4 w ¦wiebodzicach
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
wiêcej: Pompy powietrza »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.