eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT



Og³oszenie z dnia 2024-11-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieczys³awa Kar³owicza 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.krasinska@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a558c7aa-8327-4785-b454-f3df1eb33157

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00583493

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00094252/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.38 Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://lcit.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest na Platformie pod nazw±: „Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT” – znak sprawy: OZP.26.1.60.2024.AKR.
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) W celu zapoznania siê z dokumentacj± postêpowania Wykonawca w menu
po lewej stronie wybiera zak³adkê „Lista postêpowañ PZP”, nastêpnie zak³adkê „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postêpowanie i klika w wybrany link, przechodz±c do obszaru postêpowania (po up³ywie terminu sk³adania ofert dokumentacja jest dostêpna w zak³adce „W toku”.
2) Zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ za po¶rednictwem Platformy:
- bez logowania – poprzez funkcjonalno¶æ „Zadaj pytanie”,
- poprzez funkcjonalno¶æ „Przyst±p do postêpowania” i po zalogowaniu siê na konto u¿ytkownika w zak³adce „Korespondencja”.
3) Przyst±pienie do postêpowania:
a) przyst±pienie wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii; https://lcit.ezamawiajacy.pl/
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”,
c) rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu,
lub
- je¿eli u¿ytkownik nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych,
d) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu,
e) w przypadku problemów technicznych dotycz±cych pracy Platformy mo¿na siê kontaktowaæ z serwisem dostêpnym codziennie od poniedzia³ku do pi±tku (z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00,
- pod numerem telefonu: (22) 257-22-23,
- pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny MS Windows 7, Linux, Mac Os x 10.4, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji (w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0);
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w formatach, w szczególno¶ci: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
5. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik oferty wraz z za³±cznikami przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z G³ównym Urzêdem Miar, który udostêpnia poprzez Internet us³ugê umo¿liwiaj±c± synchronizacjê czasu w systemach komputerowych z czasem urzêdowym obowi±zuj±cym w Polsce.
7. O terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
8. Osobami uprawnionymi do kontaktów s±:
1) Anna Krasiñska - nr telefonu 81 4416533, anna.krasinska@lcit.lubelskie.pl
2) Maria Szczur - nr telefonu 81 4416533, maria.szczur@lcit.lubelskie.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (dalej – RODO) informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest:
Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii ul. Mieczys³awa Kar³owicza 4, 20-027 Lublin, (adres korespondencyjny 20-029 Lublin, ul. Marii Curie-Sk³odowskiej 3, I piêtro, pokój nr 1.20) e-mail: kontakt@lcit.lubelskie.pl;
2. Administrator danych osobowych wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez adres e-mail: odo@lcit.lubelskie.pl we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych;
3. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawego ci±¿±cego na administratorze w zakresie:
a) ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie w tym w szczególno¶ci rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów
lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy,
b) rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie, na podstawie art. 5k w zakresie sk³adania o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania (je¿eli dotyczy),
c) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, w zwi±zku z art. 7 ust. 1 w zakresie sk³adania o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczenia z postêpowania,
d) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zwi±zku z ustaleniem okresu przechowywania dokumentacji,
2) art. 10 RODO w zakresie informacji dotycz±cych podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonego w art. 108 ust. 1 pkt 1-4 oraz art. 109 ust. 1 pkt 2-3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Dane osobowe bêd± przetwarzane wy³±czenie w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji, i nie bêd± udostêpniane odbiorcom danych za wyj±tkiem podmiotów, które s± upowa¿nione na podstawie przepisów prawa (w szczególno¶ci Krajowa Izba Odwo³awcza, Urz±d Zamówieñ Publicznych) oraz podmiotom ¶wiadcz±cy us³ugi wsparcia IT i serwisu, tj. podmiotom przetwarzaj±cym dane osobowe na podstawie stosownych umów zawartych z administratorem.
5. Dokumentacja postêpowania bêdzie przechowywana przez okres wskazany w przepisach wydanych na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach tj. przez 5 lat. Je¿eli natomiast dokumentacja postêpowania bêdzie stanowiæ materia³ dowodowy w tocz±cych siê postêpowaniach wówczas mo¿e byæ przechowywana przez czas trwania postêpowañ albo do czasu up³ywu terminu przedawnienia roszczeñ.
6. Podmiotom, których dane s± przetwarzane przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
1) dostêpu do swoich danych osobowych, ¿±dania ich sprostowania lub uzupe³nienia, ograniczenia przetwarzania,
2) wniesienia skargi do Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych, w zakresie okre¶lonym przez ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz w aktach wykonawczych, jest obligatoryjne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 19 ust. 2: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. Zgodnie z art. 19 ust. 3: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.26.1.60.2024.AKR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ, w miejsca okre¶lone w § 2 ust. 2 umowy sukcesywnie, w ilo¶ciach podanych w ka¿dorazowym zamówieniu z³o¿onym przez Zamawiaj±cego w formie pisemnej lub telefonicznej potwierdzonej faksem lub e-mailem.
3. Dokumentem potwierdzaj±cym przyjêcie przez Zamawiaj±cego dostawy oleju bêdzie podpisany dowód dostawy przez osobê upowa¿nion± ze strony Zamawiaj±cego.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt.
5. Roz³adunek paliwa bêdzie siê odbywa³ przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
6. Olej opa³owy lekki (olej napêdowy do celów grzewczych) musi spe³niaæ wymagania zgodne z Polsk± Norm± PN-C-96024:2011 lub równowa¿n±, gatunek L1, Aprobatami Europejskimi i obowi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (Dz. U. z 2023 r. poz. 846, z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U.2016 poz. 2008) oraz posiada nastêpuj±ce parametry:
a) warto¶æ opa³owa /nie mniej ni¿ 42,6 MJ/kg/
b) temperatura p³yniêcia /nie wy¿sza ni¿ -20 stopni C/
c) temperatura zap³onu /nie mniejsza ni¿ 56 stopni C/
d) gêsto¶æ w temp. 15 stopni C /nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3/
e) zawarto¶æ wody /nie wiêcej ni¿ 200 mg/kg/
f) zawarto¶æ siarki /nie wiêcej ni¿ 0,10%/ (w przeliczeniu na masê)
g) zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych /nie wiêksza ni¿ 24mg/kg/
h) barwa /czerwona/.
7. Paliwo musi spe³niaæ aktualne wymagania okre¶lone w polskich normach dla paliw p³ynnych, pod rygorem odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego.
8. W przypadku, gdy dostarczony olej nie bêdzie spe³nia³ warunków zamówienia, strony uznaj±, ¿e zamówienie nie zosta³o zrealizowane.
9. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ przy ka¿dej dostawie oleju ¶wiadectwa jako¶ci, dokument dowód dostawy, który zostanie podpisany przez upowa¿nion± osobê ze strony Zamawiaj±cego.
10. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
a) Szacunkowa ilo¶æ oleju opa³owego objêtego podstawowym zamówieniem wynosi 50 m3, a zamówienia w ramach prawa opcji wynosi 50 m3. Wskazane ilo¶ci oleju opa³owego s± wielko¶ciami orientacyjnymi, szacowanymi na podstawie zu¿ycia w latach poprzednich oraz przewidywanego zapotrzebowania Zamawiaj±cego, i s³u¿± do okre¶lenia maksymalnej warto¶ci umowy.
Zamawiaj±cy, w zale¿no¶ci od potrzeb, zastrzega mo¿liwo¶æ zakupu oleju opa³owego, w ilo¶ciach:
1) mniejszych ni¿ prognozowane podstawowe zamówienie (o maksymalnie 50% w stosunku do szacowanych ilo¶ci),
2) wiêkszych ni¿ prognozowane podstawowe zamówienie - pod warunkiem
nie przekroczenia maksymalnej warto¶ci Umowy (zgodnie ze wskazanym wy¿ej zakresem w ramach prawa opcji).
W takim przypadku, Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwaæ roszczenie z tytu³u niezrealizowania przez Zamawiaj±cego Umowy w pe³nym zakresie ilo¶ciowym
lub warto¶ciowym.
b) W ramach zamówienia podstawowego przewidywany jest zakup oleju opa³owego do maksymalnej warto¶ci okre¶lonej w § 8 ust. 1 umowy w ramach ilo¶ci podstawowej, tj. równowarto¶ci 50 000,00 dm3 = 50 m3 oleju opa³owego ³±cznie (obliczonej na podstawie danych z oferty - w sposób okre¶lony w Rozdziale XIII SWZ) - do nieruchomo¶ci znajduj±cych siê w: Kuraszewie, Lubartowie, Parczewie, oraz na innych nieruchomo¶ciach, które zostan± zlecone do zarzadzania Zamawiaj±cemu w trakcie trwania umowy.
c) W ramach opcji przewidywany jest zakup oleju do maksymalnej warto¶ci zamówienia w ramach opcji okre¶lonej w § 8 ust. 1 umowy odpowiadaj±cej równowarto¶ci 50 m3 oleju opa³owego (obliczonej na podstawie danych z oferty - w sposób okre¶lony w Rozdziale XIII SWZ) - do kot³owni na nieruchomo¶ciach znajduj±cych siê w Lubartowie, Parczewie, Kuraszewie, oraz na innych nieruchomo¶ciach, które zostan± zlecone do zarz±dzania Zamawiaj±cemu w trakcie trwania umowy.
d) Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych na realizacjê czê¶ci zamówienia objêtej opcj±.
e) Jednorazowa dostawa oleju do kot³owni w Kuraszewie nie bêdzie mniejsza ni¿ 5 m3; do pozosta³ych kot³owni nie bêdzie mniejsza ni¿ 1 m3.
11. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, a tak¿e warunki realizacji dostawy i obowi±zki Wykonawcy opisane s± w Istotnych postanowieniach umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. W ramach opcji przewidywany jest zakup oleju do maksymalnej warto¶ci zamówienia w ramach opcji okre¶lonej w § 8 ust. 1 umowy odpowiadaj±cej równowarto¶ci 50 m3 oleju opa³owego (obliczonej na podstawie danych z oferty - w sposób okre¶lony w Rozdziale XIII SWZ) - do kot³owni na nieruchomo¶ciach znajduj±cych siê w Lubartowie, Parczewie, Kuraszewie, oraz na innych nieruchomo¶ciach, które zostan± zlecone do zarz±dzania Zamawiaj±cemu w trakcie trwania umowy.
2. Warunkiem uruchomienia/zlecenia opcji, jest posiadanie przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych na realizacjê czê¶ci zamówienia objêtej opcj±.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych polegaj±cej na zwiêkszeniu zakresu ¶wiadczonych dostaw i odpowiednio wynagrodzenia Wykonawcy, jednak¿e nie wiêcej ni¿ do maksymalnej warto¶ci zamówienia w ramach opcji przewidzianej w umowie. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiêkszenia potrzeb jednostek na rzecz których prowadzone jest postêpowanie z uwagi na czynniki atmosferyczne lub znacznego wzrostu cen oleju, powoduj±cego szybkie wyczerpanie siê kwot zabezpieczonych w ramach zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy sk³ada pisemne o¶wiadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w trakcie trwania niniejszej umowy (2024 r. – 2025 r.).
4. Wykonawca nie ma roszczenia o wykonanie zakresu objêtego prawem opcji do momentu z³o¿enia o¶wiadczenia przez Zamawiaj±cego o wykorzystaniu w ca³o¶ci lub czê¶ci z prawa opcji.
5. Je¿eli Zamawiaj±cy z³o¿y o¶wiadczenie o wykorzystaniu prawa opcji w ca³o¶ci lub w czê¶ciach, lub sukcesywnie do wyczerpania maksymalnej warto¶ci opcji, Wykonawca ma obowi±zek realizacji dostawy na warunkach wskazanych w umowie pod rygorem odpowiedzialno¶ci na zasadach przewidzianych w umowie.
6. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego o ¿±daniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiaj±cego jako prawo opcji.
7. Zamawiaj±cy ma prawo do wykorzystania prawa opcji jednorazowo lub w czê¶ci, lub sukcesywnie do wyczerpania maksymalnej warto¶ci opcji, przy czym nie musi zrealizowaæ (wykorzystaæ) prawa opcji w pe³ni.
8. W przypadku niewykorzystania prawa opcji lub niewykorzystania go w pe³ni. Wykonawcy nie przys³uguje z tego tytu³u ¿adne roszczenia.
9. Wykonawcy nale¿y siê wynagrodzenie jedynie za us³ugi prawid³owo zrealizowane.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustalon± punktacj±
do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. Zamawiaj±cy dokona oceny z³o¿onych w terminie ofert, które spe³ni± wymagania formalne na podstawie nastêpuj±cego zestawu kryteriów oceny:
KRYTERIA OCENY OFERT - WAGA (%):
Cena brutto za ca³o¶æ zamówienia podstawowego (C) - 100 %
1) Cena brutto za ca³o¶æ zamówienia podstawowego – max. 100 pkt
Jako cenê oferty, Wykonawca winien przedstawiæ cenê oleju opa³owego dla 50 m3 (po uwzglêdnieniu upustu) – warto¶æ zamówienia podstawowego. Wskazuj±c cenê zaoferowan± w ofercie – nale¿y uwzglêdniæ zasady okre¶lone w rozdziale XIII.
Ocena punktowa w zakresie kryterium cena dokonana zostanie wed³ug poni¿szego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najtañszej spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu/Cena brutto oferty badanej)x 100 pkt.
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena.
Upust bêdzie obowi±zywa³ przez ca³y okres trwania umowy. Wykonawca wyszczególni stawkê upustu za 1m3 w formularzu ofertowym. Podany przez Wykonawcê w formularzu ofertowym upust musi byæ wyra¿ony w punktach procentowych. Wysoko¶æ upustu wyra¿ona w pkt % mo¿e byæ podana z dok³adno¶ci± max. do 2 miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów. Maksymalnie oferta mo¿e uzyskaæ 100 pkt.
5. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
6. W przypadku uzyskania równej ilo¶ci punktów przez dwie lub wiêcej ofert, wy¿ej
w rankingu oceniona bêdzie oferta Wykonawcy, który wskaza³ najni¿sz± cenê.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
8. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Okre¶lenie warunków: Wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2024 poz. 266 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada minimalny roczny przychód w obszarze objêtym zamówieniem w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000,00 z³ - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje, co najmniej trzy dostawy (dostawa rozumiana jako jedna umowa) polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego lekkiego o ³±cznej ilo¶ci min. 15 000 dm3 ka¿da;
b) przez ca³y okres realizacji dostaw dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie dostaw, posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do przewo¿enia materia³ów niebezpiecznych w cysternach. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy, zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
- aktualnej koncesji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2022 poz.1385 z pó¼n. zm.). Okres wa¿no¶ci koncesji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
2) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da, w szczególno¶ci, nastêpuj±cych dokumentów:
a) o¶wiadczenia wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem, za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 3 lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, wed³ug wzoru z Za³±cznika nr 10 do SWZ.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganego przez zamawiaj±cego podmiotowego ¶rodka dowodowego, o którym mowa w pkt. 2) lit. a), wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
a) wykaz dostaw (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert - Za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych
za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4) Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa pkt 3) lit. a), dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
2 000,00 z³otych (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100 z³otych);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Województwa Lubelskiego - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii w Banku PKO BP S.A. nr rachunku: 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 z dopiskiem „Wadium – Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych bêd±cych w zarz±dzaniu LCIT” – znak sprawy: oZP.26.1.60.2024.AKR.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Województwo Lubelskie – Lubelskie Centrum Technologii i Innowacji;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
8) musi zostaæ z³o¿ony w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone (przed dat± z³o¿enia oferty) podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielaj±cych pe³nomocnictwa. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Je¿eli oferta Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e wymagaæ przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj oraz zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zosta³y okre¶lone w § 13 i § 13a IPU - Za³±cznik nr 1 do SWZ.
§ 13.
1.Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany niniejszej umowy w przypadkach okre¶lonych
w art. 455 ust. 1 pkt 2–4 oraz ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 4 mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ umowy tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany:
a) przedmiotu umowy w sytuacji zmian unormowañ prawnych powszechnie obowi±zuj±cych wp³ywaj±cych na zakres przedmiotu zamówienia;
b) wysoko¶ci wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku m.in. zmian stawki podatku od towarów i us³ug.
3. Zgodnie z tre¶ci± ustawy Prawo zamówieñ publicznych, mo¿liwo¶ǽ zmiany umowy istnieje w szczególno¶ci w razie:
a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, okre¶lonych w odpowiednich przepisach Kodeksu cywilnego;
b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;
c) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany terminu;
d) przed³u¿enia terminu realizacji umowy okre¶lonego w niniejszej umowie, w przypadku gdy ilo¶æ zakupionego oleju nie przekroczy ilo¶ci okre¶lonej w postanowieniach umowy.
4. Zmiany umowy mog±̨ dotyczyæ równie¿ w szczególno¶ci:
a) terminu realizacji umowy i mog±̨ wyst±piæ w sytuacji rozszerzenia b±d¼ zawê¿enia przez Zamawiaj±cego zakresu dostaw lub w przypadkach przed³u¿aj±cego się̂ okresu grzewczego wynikaj±cego z przyczyn atmosferycznych;
b) rozszerzenie katalogu miejsc dostaw oleju;
c) zmiany ceny oleju na zasadach i warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie.
5. Ze wzglêdu na wyst±pienie okoliczno¶ci niezale¿nych od Zamawiaj±cego mo¿liwe bêdzie zmniejszenie zakresu (maksymalnie do 50 % ilo¶ci zamówienia podstawowego, okre¶lonego w § 2 umowy) i zmiana terminu realizacji dostaw. Liczba dostaw mo¿e zostaæ zmniejszona w szczególno¶ci ze wzglêdu na sprzeda¿ nieruchomo¶ci, przekazanie innemu u¿ytkownikowi lub zagospodarowanie w inny sposób przez w³a¶ciciela.
6. Zakres przedmiotu umowy mo¿e ulec zmianie, w szczególno¶ci na skutek wprowadzenia w ¿ycie regulacji prawnych po dniu podpisania umowy skutkuj±cych potrzeb± zmiany umowy.
7. W przypadku zmiany w³a¶ciciela okre¶lonej nieruchomo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e przekazaæ cesj± na przyjmuj±cego nieruchomo¶æ czê¶æ przedmiotu umowy jej dotycz±c±.
8. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ równie¿ w przypadku zwiêkszenia zakresu zamówienia, zgodnie z zastrze¿onym prawem opcji.
9. Zmiana ceny oleju opa³owego nie wymaga dokonania zmian w formie aneksu.
W § 13a. IPU zosta³y szczegó³owo opisane warunki waloryzacji wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-15 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z pó¼n. zm.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust.1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji.
4. Kontrola udzielania zamówieñ publicznych w zakresie zgodno¶ci z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 Pzp.
5. Przez ubieganie siê o udzielenie zamówienia publicznego rozumie siê z³o¿enie oferty.
6. Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej.
7. Karê pieniê¿n±, o której mowa w ust. 6, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.

8. Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1289 Zamawiaj±cy wymaga aby w trakcie realizacji umowy ³±czny udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (DZ.U. z 2024 poz. 1251, z pó¼n.zm.) u¿ywanych przez Wykonawcê przy wykonywaniu tego zadania wynosi³ co najmniej 10%.

9. Dot. Sekcji IV ust. 4.2.10. Okres realizacji zamówienia: 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy, lub do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (suma zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach opcji), w zale¿no¶ci co nast±pi wcze¶niej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.