Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513638/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PSP Nr 7 – budowa boiska wielofunkcyjnego – boisko do koszykówki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,176213,059ffb6126d07256d043827ab87bd0a2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PSP Nr 7 – budowa boiska wielofunkcyjnego – boisko do koszykówki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e949d1b1-f3c8-419b-bec7-7a9eb9063d7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024958/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 PSP nr 7 - budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z opracowaniem dokumentacji technicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PSP Nr 7 – budowa boiska wielofunkcyjnego – boisko do koszykówki
Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja techniczna
Roboty budowlane obejmują: budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z odwodnieniem do zbiornika retencyjnego i rozsączaniem po terenie szkoły, przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 7, ul. Budowlanych 40, 45-122 Opole, na dz. Nr 1023/2 obręb Zakrzów.
Zakres prac niezbędnych do wykonania zadania Zamawiający przedstawia dokumentację do budowy boiska wielofunkcyjnego B – boisko do koszykówki wraz z projektem branży sanitarnej, elektrycznej i ogólnobudowlanej oraz z przedmiarami która jest dokumentacją wiodącą.
Dodatkowo Zamawiający załącza całą dokumentację budowy boiska wielofunkcyjnego A i B, w którym zawarte są projekty całościowe branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej łącznie dla obu boisk.
Dokumentację wiodącą należy skorelować z dokumentacją całościową, a w ofercie zawrzeć wyłącznie budowę boiska wielofunkcyjnego B wraz z pełnym wyposażeniem oraz z odwodnieniem, a także z doprowadzeniem linii kablowej do zasilenia oświetlenia boiska oraz do pompy zatapialnej w zbiorniku pompowni.
Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od daty podpisania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Na podstawie art. 255 pkt.3 Prawa zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert zostało złożonych 5 ofert, w tym jedna oferta po terminie.
Zamawiający odrzucił 3 oferty Wykonawców na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt 1 Prawa – ze względu na złożenie oferty po terminie składania ofert.
2) art. 226 ust. 1 pkt 3 oraz pkt 4 Prawa w zw. z art. 73 § 1 i w zw. z art. 78¹ Kodeksu cywilnego – ze względu na niezgodność z przepisami Prawa oraz nieważność na podstawie odrębnych przepisów.
3) art. 226 ust. 1 pkt 2c Prawa – ze względu na nie złożenie w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych.
Kolejna oferta z najniższą ceną tj. 885 438,22 zł. przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 730 000,00 zł. Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć.
Z uwagi na powyższe, przesłanka przewidziana w art. 255 pkt. 3 Prawa (brak możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia) zakłada unieważnienie postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
Mając na uwadze powyższe zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.