eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup energii elektrycznej, w grupie taryfowej C11, do obiektów KRUS na terenie województwa łódzkiego oraz sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej przez instalacje fotowoltaiczne



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej, w grupie taryfowej C11, do obiektów KRUS na terenie województwa łódzkiego oraz sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej przez instalacje fotowoltaiczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeligowskiego 32/34

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-643

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 6650710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_lodz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej, w grupie taryfowej C11, do obiektów KRUS na terenie województwa łódzkiego oraz sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej przez instalacje fotowoltaiczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a342975b-6152-4443-88a6-8fc05c6d1c5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00190604/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup energii elektrycznej na potrzeby OR KRUS w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514749

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0900-OP.261.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 480405,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej przez instalację z odnawialnego źródła, w grupie taryfowej C11, w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2026 r., do obiektów Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego na terenie województwa łódzkiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. wykaz obiektów (punktów poboru) wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym, szacunkowym zużyciem oraz szacunkową ilością wytworzonej energii elektrycznej, zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Szacunkowa ilość zakupionej energii nie stanowi zobowiązania do zakupu przez Zamawiającego energii elektrycznej w podanej ilości, nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy, a podana została jako ilość planowana w celu określenia zakresu i wartości zamówienia. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 266) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1061), postanowieniami Regulaminu ogólnych warunków sprzedaży energii elektrycznej.
4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje kwestii związanych z dystrybucją energii elektrycznej, wchodzącej w zakres odrębnych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych, zawartych przez Zamawiającego z Operatorami Systemu Dystrybucyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457312,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645528,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457312,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENPRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812549246

7.3.3) Ulica: Małopolska 43

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-515

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457312,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.