Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569797/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 4 IM. ERAZMA JÓZEFA JERZMANOWSKIEGO W WIELICZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzyszkowicka 18A
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 653 38 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4wieliczka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10065281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a630b034-2d17-43cf-9fd7-9caf2f7739e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00569580/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 613966,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć nauki pływania na krytej pływalni w ramach zajęć lekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce.
2. Usługa polega w szczególności na:
2.1. zakupie biletów wstępu na basen publiczny, który podlega nadzorowi instytucji ds. zdrowia, zgodnie z obowiązującym prawem i standardami, w szczególności ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych
2.2. usłudze instruktorskiej i nauce pływania.
3. CPV
92600000-7 Usługi sportowe
4. Zamawiający określa następujące standardy wykonania usługi:
4.1. co najmniej jeden instruktor na 15 dzieci przy czym wymaga się, aby dla grup z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych Wykonawca zapewnił co najmniej dwóch instruktorów, (zamawiający szacuje, że do realizacji usługi może być potrzebnych około 45 instruktorów);
4.2. Stały nadzór co najmniej trzech ratowników na basenie;
5. zapewnienie sprzętu do nauki pływania:
a) makarony w ilości ok. 60 sztuk;
b) rękawki w ilości ok. 30 sztuk w różnych wielkościach;
c) deski w ilości ok. 60 sztuk;
d) sprzęt do zajęć adaptacyjnych w wodzie dla dzieci;
6. jednocześnie na basenie będzie przebywać nie więcej niż 75 uczniów w tym do 10 Uczniów ze specjalnymi potrzebami,
7. zapewnienie szatni damskiej i męskiej z przebieralniami oraz szatni dla niepełnosprawnych,
8. zapewnienie co najmniej 16 suszarek stacjonarnych.
9. Zaplecze: basen sportowy o głębokości do ok.1,80 m, basen rekreacyjny o głębokości do ok. 1,20 m.
10. Zamawiający planuje opracowanie szczegółowego harmonogramu zajęć na basenie po wyborze oferty najkorzystniejszej w uzgodnieniu z Wykonawcą.
11. Przyjmuje się, że usługą objętych będzie ok. 535 uczniów (tygodniowo), zajęcia odbywać się będą w okresie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych, tj. ok. 38 tygodni.
12. Rzeczywista ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
13. Przykładowa tematyka zajęć:
13.1. zapoznanie się z obiektem, jego regulaminem, zasadami bezpieczeństwa i higieny;
13.2. opanowanie podstawowych czynności ruchowych w środowisku wodnym;
13.3. wyczuwanie sił wyporu wody tj. opanowanie leżenia na piersiach i grzbiecie;
3.4. pływanie elementarne;
13.5. doskonalenie wyuczonych elementów pływania.
14. Zamawiający wymaga, aby zajęcia odbywały się na basenie (pływalni krytej) zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Odległość należy zmierzyć zgodnie z zasadami określonymi w pkt 13.2. SWZ.
15. Wykonawca zapewni dowóz (tam i spowrotem) uczestników zajęć na basen, koszty dowozu będą pokrywane samodzielnie przez uczestników zajęć.
16. Inne warunki realizacji usługi znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
17. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub w załącznikach do SWZ znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych dla danego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 uPzp, gdyż do upływu terminu składania ofert, t.j. do dnia 07.11.2024 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2030K Koźmice Wielkie - Janowice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2027K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560915K w miejscowości Koźmice Wielkie...
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- DZP.261.37.2024 - świadczenie usługi organizacji sportu i rekreacji dla pracowników Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji i ich rodzin.
- Dostawa karnetów uprawniających pracowników i emerytów MOPS do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
- Zakup karnetów dla pracowników, emerytów i rencistów UM w Lublinie uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
więcej: Usługi sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.