eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecProwadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego
i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 35 10 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lublińcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151399060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubliniec.starostwo.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Zameczek"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150214905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpszameczek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpszameczek.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001270196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cyrana 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpskombatant.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dpskombatant.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000298637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochcicka 14

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpslubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpslubliniec.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151406162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pcpr-lubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-lubliniec.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152073343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pppplubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pppplubliniec.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151573457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: P. Stalmacha 80

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@soswlubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswlubliniec.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000198367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. płk. Jana Szymały 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsot.lubliniec.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000678972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klonowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz@zszlubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zszlubliniec.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 1 im. A. Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152072421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mickiewicz.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mickiewicz.net.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152070988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 48

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckziulubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckziulubliniec.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243041960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2A

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow.lubliniec@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naszdomlubliniec.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243041976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2A

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow.lubliniec@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naszdomlubliniec.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243041982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2A

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow.lubliniec@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naszdomlubliniec.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243041953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74 GPP 2A

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: capow.lubliniec@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: naszdomlubliniec.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000202123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubliniecka 10/12

1.5.2.) Miejscowość: Herby

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@herby.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: herby.edu.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151525412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kalu@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.praca.gov.pl

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151405599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PCK 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz-lubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: straz-lubliniec.pl

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 151405843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: 42-700

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pinblub@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb-lubliniec.bip.info.pl

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Lublińcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527041560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cyrana 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psds-lubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: psdslubliniec.naszbip.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający Powiat Lubliniecki działa w niniejszym postępowaniu w oparciu o art. 38 ust. 1, 2 i 3 ustawy Pzp w imieniu własnym i na rzecz 20 jednostek organizacyjnych Powiatu Lublinieckiego. Powiat zawarł porozumienie z jednostkami w zakresie wspólnego przygotowania, przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego, które szczegółowo reguluje te zagadnienia.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego
i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4419e4d1-baf1-420f-bc8c-5b64f6be924f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024904/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Lublinieckiego i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego - dostępnego pod adresem - https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
4) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.
5) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ.
6) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego. Instrukcja korzystania z Systemu dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez system FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
8) Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.20.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi budżetu Powiatu Lublinieckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych. Jednostki organizacyjne Powiatu Lublinieckiego objęte przedmiotowym zamówieniem:
a) Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec;
b) Dom Pomocy Społecznej „Zameczek”, ul. 74 GPP 2, 42-700 Lubliniec;
c) Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta”, ul. Cyrana 10, 42- 700 Lubliniec;
d) Dom Pomocy Społecznej, ul. Kochcicka 14, 42- 700 Lubliniec;
e) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
f) Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
g) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Konrada Mańki, ul. P. Stalmacha 90, 42-700 Lubliniec;
h) Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych, ul. Ks. J., Szymały 3, 42-700 Lubliniec;
i) Zespół Szkół Zawodowych, ul. Klonowa 10, 42-700 Lubliniec;
j) Zespół Szkół Nr 1 im. A. Mickiewicza, ul. Sobieskiego 22, 42-700 Lubliniec;
k) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Grunwaldzka 48, 42-700 Lubliniec;
l) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 1, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
m) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 2, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
n) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza nr 3, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
o) Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, ul. 74 GPP 2A, 42-700 Lubliniec;
p) Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Herbach, ul. Lubliniecka 10/12, 42-284 Herby;
q) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
r) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. PCK 10, 42-700 Lubliniec;
s) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec;
t) Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Lublińcu, ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID 1M x marża banku)

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (stawka WIBOR 1M + marża banku, wyrażone w procentach)

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu
dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada ważne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej musi udowodnić posiadanie odpowiedniego ważnego zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej w kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu wykazania spełniania w/w warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy tj:
a) w ciągu ostatnich 6 miesięcy przed miesiącem, w którym wyznaczono termin składania ofert, osiągnął współczynnik wypłacalności nie mniejszy od 10%;
b) w roku 2022 oraz 2023 osiągnął dodatni wynik finansowy lub dodatni wynik finansowy z wyłączeniem istotnych zdarzeń jednorazowych;

4) zdolności technicznej lub zawodowej: nie dotyczy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
a) ważnego zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe,
a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej musi udowodnić posiadanie odpowiedniego ważnego zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej w kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
b) oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ), że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy tj:
A) w ciągu ostatnich 6 miesięcy przed miesiącem, w którym wyznaczono termin składania ofert, osiągnął współczynnik wypłacalności nie mniejszy od 10%;
B) w roku 2022 oraz 2023 osiągnął dodatni wynik finansowy lub dodatni wynik finansowy z wyłączeniem istotnych zdarzeń jednorazowych.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z postanowieniami SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z postanowieniami SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi istotnymi postanowieniami umowy (Postanowienie nr 6) stanowiącymi załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.