Og³oszenie z dnia 2024-11-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95 oraz gazu LPG.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG I TRANSPORTU W £OWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750152189
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Paw³a II 173/175
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £owicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 46 837 22 47 wew. 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdit.lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://biuletyn.abip.pl/pzdit.lowicz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95 oraz gazu LPG.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-07bd8c15-826d-47ba-9feb-4e675b36a1d7
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00583864
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00214882/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa paliw p³ynnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzditlowicz.ezamawiajacy.pl/pn/PZDLOWICZ/demand/182237/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzditlowicz.ezamawiajacy.pl/pn/PZDLOWICZ/demand/182237/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym przekazywanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji odbywa siê za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://pzditlowicz.ezamawiajacy.pl/ w sekcji „Korespondencja”. 2.Ogólne zasady korzystania z Platformy; 1)zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie PZDiT w £owiczu; https://pzditlowicz.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl. 3.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.: 3.1.Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; 3.2.Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej; 3.3.Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2; 3.4.W³±czona obs³uga JavaScript; 3.5.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. 4.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego: 4.1.Przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta. 4.2.Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze. 4.3.Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê. 4.4.Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwa na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki 5.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg i Transportu w £owiczu, ul. Jana Paw³a II 173/175, 99-400 £owicz, sekretariat@pzdit.lowicz.pl, przetargi@pzdit.lowicz.pl, tel./fax (046) 837 22 47;
2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo zamówieñ publicznych.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8)posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9)nie przys³uguje Pani/Panu:
a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 W-wa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZDiT.3421.09.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95.”
a) Sukcesywna dostawa benzyny bezo³owiowej Pb95 odpowiadaj±cej wymaganiom jako¶ciowym wed³ug normy PN-EN 228 oraz Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U.2024.1018 z dnia 2024.07.10).
b) Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej 1 stacj± paliw, wyposa¿on± w dystrybutor paliwa dla benzyny bezo³owiowej 95-oktanowej, zlokalizowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (ul. Jana Paw³a II 173/175, £owicz).
c) Przewidywana ilo¶æ zamawianej benzyny bezo³owiowej wynosi do 8 500 litrów (ilo¶æ maksymalna) w okresie obowi±zywania umowy.
d) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wymienionej ilo¶ci zamówienia w zale¿no¶ci od potrzeb. Nie zrealizowanie zamówienia w ca³o¶ci przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ podstaw± do roszczeñ finansowych Wykonawcy.
e) Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ benzyny bezo³owiowej, okre¶lon± w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U.2024.1018 z dnia 2024.07.10), oraz za warunki techniczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodny z SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa gazu LPG.”
a) Sukcesywna dostawa gazu skroplonego propan – butan LPG spe³niaj±cego wszystkie wymagania jako¶ciowe okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie Art. 3 ust. 2 pkt 3 Ustawy z dnia 25.08.2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (Dz.U.2024.1209 t.j. z dnia 2024.08.08), a w szczególno¶ci w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 28 maja 2021r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U.2024.744 t.j. z dnia 2024.05.17) i normie PN-EN 589 Paliwa do pojazdów samochodowych – LPG.
b) Wykonawca musi dysponowaæ co najmniej 1 stacj± paliw, wyposa¿on± w dystrybutor paliwa dla gazu skroplonego propan-butan LPG, zlokalizowan± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 5 km od siedziby Zamawiaj±cego (ul. Jana Paw³a II 173/175, £owicz).
c) Przewidywana ilo¶æ zamawianego gazu LPG wynosi do 3 000 litrów (ilo¶æ maksymalna) w okresie obowi±zywania umowy.
d) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wymienionej ilo¶ci zamówienia w zale¿no¶ci od potrzeb. Nie zrealizowanie zamówienia w ca³o¶ci przez Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ podstaw± do roszczeñ finansowych Wykonawcy.
e) Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ gazu LPG okre¶lon± w Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U.2024.744 t.j. z dnia 2024.05.17) oraz za warunki techniczne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodny z SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony w przypadku Wykonawców, którzy posiadaj± aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U.2024.266 t.j. z dnia 2024.02.28).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. W zwi±zku z art. 117 ust 2 ustawy Pzp: „Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.”
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi, wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz.U.2024.266 t.j. z dnia 2024.02.28).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ (je¶li dotyczy);2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty:
a) w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wska¿e w Formularzu ofertowym, bêd±cym Za³±cznikiem nr 1 do SWZ, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
b) odpowiednie pe³nomocnictwa, w tym pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w formie pisemnego aneksu w przypadku, gdy:1) przed up³ywem okresu na jaki zosta³a zawarta umowa, ca³kowita planowana ilo¶æ paliwa zosta³a zakupiona a warto¶æ umowy nie zosta³a jeszcze wyczerpana - do wysoko¶ci warto¶ci umowy,
2) ca³a warto¶æ umowy zosta³a wyczerpana a planowana ilo¶æ paliwa nie zosta³a zakupiona – do wysoko¶ci ca³kowitej planowanej ilo¶ci paliwa.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzditlowicz.ezamawiajacy.pl/pn/PZDLOWICZ/demand/182237/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-14
INNE PRZETARGI Z £OWICZA
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposa¿enia, sprzêtu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kana³u sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obrêb ¦ródmie¶cie, gmina M. £owicz
- Dostawa sprzêtu do pracowni zawodowych w ramach realizacji projektu "Poszerzamy horyzonty" - z podzia³em na III czê¶ci
wiêcej: przetargi w £owiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw p³ynnych, olejów, smarów oraz oleju opa³owego do Arboretum Le¶nego przy Nadle¶nictwie Syców
- Dostawa paliw p³ynnych dla samochodów i sprzêtu Zarz±du Dróg Powiatowych w £om¿y
- Sukcesywne dostaw paliw ciek³ych i p³ynu AdBlue na potrzeby Gminy Por±bka
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w B³aszkach na rok 2025
- "Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych u¿ytkowanych przez Okrêgowy Urz±d Miar w Szczecinie"
- Dostawa paliw w 2025 r.
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.