Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519287/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00531831/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości realizowana w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16,
ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14 oraz na terenach przyległych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PODWALE 30
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71/7496313
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c84ff064-a2a9-4d4b-a76f-349d5b56df391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości realizowana w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16,ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14 oraz na terenach przyległych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c84ff064-a2a9-4d4b-a76f-349d5b56df39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093136/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa utrzymania czystości w budynach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16, Podwale 30, Joannitów 14 - część I, część II, częśc III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 541094,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa utrzymania czystości realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu w budynku przy ul. Komandorskiej 16, polegająca na codziennym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitariatach, ciągach komunikacyjnych, archiwach, serwerowni oraz pomieszczeniu ochrony, a także utrzymanie czystości na terenie przyległym do obiektu, w tym na terenie parkingu.4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 196357,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – Usługa utrzymania czystości realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Podwale 30, polegającana codziennym utrzymaniu czystości w salach rozpraw, sanitariatach, ciągach komunikacyjnych oraz pomieszczeniach biurowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 187967,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Usługa utrzymania czystości realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu w budynku przy ul. Joannitów 14, polegająca na codziennym utrzymaniu czystości w pomieszczeniach biurowych, sanitariatach, ciągach komunikacyjnych, archiwach, serwerowni, salach rozpraw a także utrzymanie czystości na terenie przyległym do obiektu (ogród).4.5.3.) Główny kod CPV: 90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 156769,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236589,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236589,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MARBIEN Martin Biegański
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ANTICULEX Krzysztof Biegański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972359358
7.3.3) Ulica: Józefa Chociszewskiego
7.3.4) Miejscowość: Leszno,
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236589,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231200,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356985,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231200,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MARBIEN Martin Biegański
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ANTICULEX Krzysztof Biegański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972359358
7.3.3) Ulica: Józefa Chociszewskiego
7.3.4) Miejscowość: leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231200,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190057,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253575,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190057,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security & Cleaning System Spółka z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Security & Cleaning System Spółka z o.o Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992567885
7.3.3) Ulica: Racławicka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190057,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.