Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2615L Głusko – Wolica – Kowala na odcinkach 0+345 – 2+266,
2+634 – 3+955, łącznej długości 3,242 km”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU LUBELSKIM Z SIEDZIBĄ W PONIATOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpsekretariat@opole.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpopole.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2615L Głusko – Wolica – Kowala na odcinkach 0+345 – 2+266,
2+634 – 3+955, łącznej długości 3,242 km”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a506d514-7515-4b7d-9680-d93a2c16ec49
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030764/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 2615L Głusko – Wolica – Kowala na odcinkach 0+345 – 2+266, 2+634 – 3+955, łącznej długości 3,242 km
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/182278/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z
2020 r., poz. 344 ze zm.) - za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/182278/notice/public/details. W przypadku awarii ww. platformy za pośrednictwem poczty elektronicznej (za wyjątkiem
ofert): zdpsekretariat@opole.lublin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Sprzęt Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu poprzez Platformę powinien spełniać następujące wymogi:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
b) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
c) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
d) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
e) W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2022 r., poz. 1233 z późn. zm.), Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji,
oznacza załączany dokument jako ”Tajny”. Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji jest zobowiązany wykazać, że
zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222
ust. 5 Ustawy.
f) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie
pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
g) Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym
oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.). Powyższe
oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem
.rar.
h) Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku
z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz
podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
i) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna
w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DT.ZP.2720.06.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania pn.:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2615L Głusko – Wolica – Kowala na odcinkach 0+345 – 2+266,
2+634 – 3+955, łącznej długości 3,242 km”
Całość robót drogowych zrealizowana zostanie bez zmian geometrii oraz wysokości drogi powiatowej po istniejącym śladzie.
2) Zakres robót obejmuje:
2).1. Roboty przygotowawcze
a) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym.
b) Frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno - śr. gr. warstwy 4 cm w obrębie wlotów dróg podporządkowanych na skrzyżowaniach.
c) Karczowanie drzew o śr. 56-65 cm.
d) Karczowanie drzew o śr. 36-45 cm.
e) Wywożenie dłużyc.
f) Wywożenie karpiny.
g) Wywożenie gałęzi.
h) Karczowanie krzaków.
i) Przełożenie (rozbiórka i ponowne ułożenie z uzupełnieniem podbudowy i podsypki cementowo-piaskowej), wjazdów z kostki brukowej, betonowej, płyt betonowych w celu nawiązania do wysokości krawędzi jezdni.
j) Przełożenie (rozbiórka i ponowne ułożenie z uzupełnieniem podbudowy i podsypki cementowo-piaskowej), wjazdów z kostki brukowej betonowej, betonowej w celu wykonania przepustów pod zjazdami.
k) Przełożenie (rozbiórka i ponowne ułożenie z uzupełnieniem podbudowy i podsypki cementowo-piaskowej), wjazdów z płyt betonowych w celu wykonania przepustów pod zjazdami.
l) Przełożenie (rozbiórka i ponowne ułożenie z uzupełnieniem podbudowy i podsypki cementowo-piaskowej), krawężników betonowych.
m) Rozebranie nawierzchni zjazdów z kruszywa kamiennego.
n) Rozebranie nawierzchni peronów przystankowych z kostki brukowej, betonowej.
o) Rozebranie przepustów betonowych.
p) Rozebranie nawierzchni asfaltowej (przekop droga gminna).
q) Rozebranie podbudowy (przekop droga gminna).
r) Rozebranie barier ochronnych.
2).2. Poszerzenia
a) Wykopy wykonane mechanicznie w gruncie kat. III-IV na gł. 20 cm (odcinek I) pod poszerzenie z
wykorzystaniem ziemi na uzupełnienie poboczy na szer. śr. 1,0 m.
b) Wykopy wykonane mechanicznie w gruncie kat. III-IV na gł. 42 cm (odcinek II) pod poszerzenie z wykorzystaniem ziemi na uzupełnienie poboczy na szer. śr. 0,5 m.
c) Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kat. II-IV.
d) Ulepszone podłoże z piasku stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu (odcinek II).
e) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (odcinek I i II).
f) Wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (odcinek II).
g) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej, siatka z włókien szklanych o wytrzymałości 120 kN/m na styku poszerzenia z istniejącą warstwą o szer. 1 cm (odcinek II).
2).3. Nawierzchnia
a) Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z odkryciem krawędzi jezdni (odcinek
I i II).
b) Podbudowa zasadnicza, recyklowana ze spoiwem hydraulicznym Rm=5Mpa z mieszanki MCE – metodą głębokiego recyklingu na zimno, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm (bez kosztów doziarnienia, ewentualne doziarnienie nie stanowi dodatkowej warstwy i podlega rozliczeniu w ramach obmiaru warstwy MCE) (odcinek I).
c) Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową odcinek II (pod warstwę wyrównawczą).
d) Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16 P w ilości średnio 75 kg/m2 (odcinek II).
e) Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową.
f) Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 16 W warstwa wiążąca, gr. warstwy 6 cm (KR3) – odcinek I i II.
g) Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową.
h) Warstwa ścieralna konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm(KR3) – odcinek I i II.
2).4. Odwodnienie
a) Oczyszczenie przepustu rurowego o śr. 80 cm, namuł do 50 % średnicy.
b) Oczyszczenie przepustów rurowych o śr. 2x125 + 1x100 cm, namuł do 50 % średnicy.
c) Odtworzenie – oczyszczenie rowu przydrożnego – pogłębienie z wyprofilowaniem dna i skarp rowu (odcinek I).
d) Odtworzenie rowu przydrożnego – wykopy wykonane mechanicznie z transportem urobku na odkład w gruncie kat. III-IV. Wykonawca zapewni miejsce składowania własnym staraniem i na własny koszt (odcinek I i II).
e) Wykopy wykonane mechanicznie z transportem urobku na odkład w gruncie kat. III-IV od ławę fundamentową z kruszywa pod przepusty.
f) Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur karbowanych PEHD DN 500/6000, 500/9000 wraz z wykonaniem ławy fundamentowej z kruszywa gr. 40 cm i zasypaniem.
2). 5. Perony przystankowe
a) Wykopy wykonane mechanicznie w gruncie kat. III-IV na gł. 20 cm.
b) Ulepszone podłoże z piasku stabilizowanego cementem Rm 2,5 Mpa o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu.
c) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 5 cm po
zagęszczeniu z wykonaniem ławy z betonu C12/15.
d) Ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową.
e) Chodniki z kostki brukowej, betonowej na podsypce cementowo-piaskowej.
2). 6. Roboty wykończeniowe
a) Wykonanie pobocza drogi wraz z uzupełnieniem zaniżonych poboczy gruntem rodzimym i profilowaniem
pobocza drogi. Pobocza - warstwa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm, szer. poboczy 0,75.
b) Uzupełnienie kruszywa 0-31,5 mm gr. 15 cm na wjazdach na przepustach.
2) 7. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
a) Ustawienie barier ochronnych stalowych.
b) Ustawienie słupków z rur stalowych Ø 70, L-5m dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów.
c) Ustawienie słupków z rur stalowych Ø 70, L-3m dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów.
d) Przymocowanie do gotowych słupków znaków ostrzegawczych typu A (S średni, folia I).
e) Przymocowanie do gotowych słupków znaków zakazu typu B (S średni, folia I).
f) Przymocowanie do gotowych słupków znaków informacyjnych, zakazu typu D (S średni, folia I).
g) Przymocowanie tablic drogowskazowych, znaków kierujących typu E, 1975x530 (folia I).
h) Przymocowanie do gotowych słupków znaków typu T (S średni, folia I).
i) Przymocowanie do gotowych słupków znaków typu G (S średni, folia I).
j) Przymocowanie do gotowych słupków znaków typu G (S średni, folia I) G-3.
k) Przymocowanie do gotowych słupków tablic prowadzących typu U (folia typ I).
l) Przymocowanie do gotowych słupków typu U-18b (600x800).
m) Oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi (masy chemoutwardzalne) – linie pojedyncze
przerywane (P-1e), linie podwójne ciągłe (P-4), linie krawędziowe przerywane (P-7c), linie krawędziowe ciągłe
(P- 7d), linie bezwzględnego zatrzymania (P-12), napis STOP (P-16), linia przystankowa (P-17).
n) Rozebranie słupków do znaków drogowych z wywozem materiałów z rozbiórki na bazę Obwodu Drogowo-
Mostowego w Poniatowej.
o) Zdjęcie tarcz, tablic znaków drogowych z wywozem materiałów z rozbiórki na bazę Obwodu Drogowo-
Mostowego w Poniatowej.
2)8. Inne roboty
a) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
2)9. Koszty działań informacyjnych
a) Wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej o wymiarach min. 180x120 cm.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który wykaże:1) Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia – w specjalności drogowej, oraz aktualne na dzień podpisania umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i wymagane ubezpieczenie OC. Dodatkowe informacje:
a) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków w zakresie kardy/personelu może wskazać osobę która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.),
b) przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2024 r, poz. 725 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane, osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie:
c) wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim, w przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą liczbę kompetentnych tłumaczy wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie technologii budowlanej we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.
2) Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy, tj. należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości minimum 1600 mb,
a) w niniejszej SWZ definicje budowy lub przebudowy należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725),
a) w przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednej umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia, powinien on wyodrębnić i podać parametry robót budowlanych, na podstawie których będzie można ocenić spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt. 2),
b) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym długość, powierzchnię oraz rodzaj nawierzchni), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł.2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Bank Pekao S.A., numer rachunku: 81 1240 5497 1111 0010 4156 4009 z dopiskiem „Wadium dot. postępowania znak: DT.ZP.2720.06.2024”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy określa § 17 wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl/pn/opole-lublin/demand/182278/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PONIATOWEJ
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2615L Głusko - Wolica - Kowala na odcinkach 0+345 - 2+266, 2+634 - 3+955, łącznej długości 3,242 km"
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Poniatowa w 2025 r.
więcej: przetargi w Poniatowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy przystanku osobowym PKP w Rudnej Wielkiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- REMONT DROGI GMINNEJ 270978K MĘCINA MAŁA "DOMINIKOWICE" NA ODCINKU I - W KM OD 0+009 DO KM 0+310 NA ODCINKU II - W KM OD 0+440 DO KM 0+927 W MIEJSCOWOŚCI MĘCINA MAŁA, GMINA SĘKOWA
- Przebudowa drogi gminnej nr 1119857D - ul. Konopnickiej oraz odcinka drogi gminnej nr 119842D ul. Spacerowej w Lądku-Zdroju
- "Remont drogi gminnej ul. Lipowej (655063S) w Gminie Imielin."
- Rozbudowa drogi nr 174025N prowadzącej do terenów inwestycyjnych w gminie Pisz
- Remont nawierzchni placu Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 14 przy ul. Obornickiej 21
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.