Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00482065/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00486270/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00496203/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00497958/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00501223/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa Gminy Smołdzino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 811 72 15
1.5.8.) Numer faksu: +48 59 811 74 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a784b63-7ad1-4639-8dc9-5c755c4a879b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839-21-65-615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Gardna Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-213
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gops-smoldzino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gops-smoldzino.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Gardnie Wielkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393214801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Gardna Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-213
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds.gardnawielka@smoldzino.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sdsgardnawielka.ssdip.bip.gov.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Klub Dziecięcy w Smołdzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8393228967
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 24
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klubdziecka@smoldzino.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klubdzieckasmoldzino.bip.gov.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno – Przedszkolny w Smołdzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839-28-15-065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 48
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smoldzino.edu.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Smołdzinie.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 839 - 257 - 15 - 16
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Bohaterów Warszawy 30
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gok.smoldzino.com.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa Gminy Smołdzino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a784b63-7ad1-4639-8dc9-5c755c4a879b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063086/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Obsługa bankowa Gminy Smołdzino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482065
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn: „Obsługa bankowa Gminy Smołdzino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie”.
W skład jednostek organizacyjnych Gminy Smołdzino wchodzą:
Urząd Gminy Smołdzino;
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej;
Środowiskowy Dom Samopomocy w Gardnie Wielkiej;
Gminny Klub Dziecięcy w Smołdzinie;
Zespół Szkolno – Przedszkolny w Smołdzinie;
Gminny Ośrodek Kultury w Smołdzinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Ustce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8390007881
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 38
7.3.4) Miejscowość: Ustka
7.3.5) Kod pocztowy: 76-270
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przy czym każdy Zamawiający zawarł samodzielnie oddzielną umowę z Wykonawcą.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu gminy Boniewo na lata 2025-2027
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.