Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646849/01 - Wynik z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych przy pomocy publicznej sieci telefonii stacjonarnej na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i jej jednostek położonych na terenie województwa lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 452 23 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych przy pomocy publicznej sieci telefonii stacjonarnej na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i jej jednostek położonych na terenie województwa lubelskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa3696f9-fb3c-470c-b672-4bb2d64af4bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241608/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług telekomunikacyjnych przy pomocy publicznej sieci telefonii stacjonarnej na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i jednostek podległych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące użycia podpisu elektronicznego zawarte są w rozdziale IX oraz rozdziale XII ust. 6-10 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.47.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług telekomunikacyjnych przy pomocy publicznej sieci telefonii stacjonarnej na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek położonych na terenie województwa lubelskiego.
2. W ramach wykonywania usługi telekomunikacyjnej wykonawca zapewni zamawiającemu, w 45 lokalizacjach jednostek zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia, stały dostęp do sieci telefonii stacjonarnej i umożliwi realizowanie przychodzących i wychodzących połączeń krajowych, międzynarodowych, z siecią telefonii komórkowej oraz połączeń faksowych.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący w szczególności posiadanych przez zamawiającego łączy telekomunikacyjnych, adresów jednostek/urzędów (adresów instalacji), central telefonicznych, rodzajów dostępów, numeracji telefonów, operatora świadczącego obecnie usługi telekomunikacyjne oraz innych szczegółowych rozwiązań i wymagań zamawiającego zawiera załącznik nr 1 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas usunięcia awarii usług telekomunikacyjnych (wznowienia/przywrócenia świadczenia usług telekomunikacyjnych po awarii) od momentu zgłoszenia awarii wykonawcy przez zamawiającego (wartość SLA)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, prowadzonego w systemie teleinformatycznym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Prezesa UKE pod adresem: https://bip.uke.gov.pl/rpt/.
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada niezbędne doświadczenie i wiedzę, tzn. należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej na rzecz podmiotów biznesowych, o wartości minimum 120 000,00 (słownie: sto dwadzieścia tysięcy) zł brutto każda w ramach odrębnych umów z zastrzeżeniem, że:
- w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, które nie zostały jeszcze ukończone, zamawiający wymaga, aby do dnia składania ofert wykonawca faktycznie zrealizował usługi o wartości minimum 120 000 (słownie: sto dwadzieścia tysięcy) zł brutto każda w ramach odrębnych umów na rzecz podmiotów biznesowych,
- pod pojęciem „podmiot biznesowy” należy rozumieć każdy podmiot nie będący konsumentem, z którym zawierane są umowy konsumenckie, zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Urzędowym Podmiotów Gospodarki Narodowej, tj. posiadający nr REGON,
- wymagana przez zamawiającego wartość usługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii stacjonarnej obejmuje wyłącznie opłaty abonamentowe oraz opłaty za wykonane połączenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt 1 SWZ, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w systemie teleinformatycznym udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Prezesa UKE.
2) Wykaz usług telekomunikacyjnych, o których mowa w rozdziale VII ust. 5 pkt 2 SWZ – w oświadczeniu zamieszczonym w załączniku nr 4 do SWZ.
3) Dowody określające, czy usługi telekomunikacyjne wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 2), zostały wykonane należycie lub są nadal wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi telekomunikacyjne zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług telekomunikacyjnych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty generowany z Platformy e-Zamawiający wypełniony i podpisany przez wykonawcę.2) Oświadczenie wykonawcy, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale XII ust. 3 pkt 4 – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale VIII ust. 10-20 SWZ. Nie dopuszcza się poświadczenia pełnomocnictwa przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.2) Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego wykonawcy, co w niniejszym postępowaniu oznacza, że każdy uczestnik wspólnej oferty powinien udokumentować brak podstaw wykluczenia z postępowania, natomiast warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowych, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia powinien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie, przy czym odpowiednie dokumenty składa wykonawca spełniający warunek.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ).
4) Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków określonych w § 11 ust. 2 pkt 1÷13 Załącznika nr 6 do SWZ – Projekt umowy.2. W przypadku okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 9), tj. zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia w okolicznościach i na zasadach określonych w § 11 ust. 3 pkt 1÷13.
3. W przypadku okoliczności wymienionych w ust. 2 pkt 10÷13 Załącznika nr 6 do SWZ – Projekt umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia w okolicznościach i na zasadach określonych w § 11 ust. 4 - 9 Załącznika nr 6 do SWZ – Projekt umowy.
4. Pozostałe zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w oparciu o przesłanki określone w art. 455 ust. 1 pkt 2) ÷ 4) i ust. 2 ustawy Pzp. Ich ewentualne zastosowanie zależeć będzie od okoliczności faktycznych i prawnych dokonania zmiany.
5. Zmiany umowy dokonywane na podstawie §11 ust. 2 i 3 wymagają zgody obu Stron.
6. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
7. Zmiana:
1) osób wskazanych w umowie po stronie Zamawiającego i Wykonawcy,
2) cen/stawek, usług telekomunikacyjnych nie ujętych w przedmiocie niniejszej umowy, o których mowa w ust. 11 pkt 10 w załączniku nr 1 do umowy, na korzystniejsze dla Zamawiającego, niż te z dnia zawarcia niniejszej umowy, nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do niniejszej umowy. W przypadku konieczności dokonania zmiany w powyższym zakresie jako wystarczające przyjmuje się niezwłoczne pisemne powiadomienie o tym fakcie drugiej Strony.
8. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody, z zastrzeżeniem § 11 ust. 6 Załącznika nr 6 do SWZ – Projekt umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy pod adresem https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 507 dalej „ustawa o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”), zamawiający wykluczy:a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio w art. 1 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę) albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r., poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 (o których mowa odpowiednio w art. 1 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę) albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usługi dostępu do sieci Internet
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2025 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu.
- Świadczenie usług teletechnicznych związanych z dozorem technicznym i obsługą eksploatacyjną telefonicznej sieci kablowej oraz konserwacją sieci abonenckiej i urządzeń końcowych stacji abonenckich
więcej: Usługi telekomunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.