Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525714/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00539240/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy opału do jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w sezonie grzewczym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KAMIONKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat do spraw inwestycji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubartowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamionka
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-132
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818527039
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kamionka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugkamionka.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kamionka.ezamawiajacy.pl/pn/kamionka/demand/176703/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy opału do jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w sezonie grzewczym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-884c1b27-c93c-44d9-af36-699b0cd3a8cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026209/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy opału do jednostek organizacyjnych gminy Kamionka w sezonie grzewczym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia – Sukcesywne dostawy węgla ekogroszek luzem1) Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy węgla ekogroszek luzem w sezonie grzewczym 2024/2025 do następujących jednostek organizacyjnych gminy Kamionka:
− Urząd Miejski w Kamionce, ul. Lubartowska 1, 21-132 Kamionka,
− Zespół Szkół w Kamionce, ul. Lubartowska 53, 21-132 Kamionka.
2) Dostawa polega na sukcesywnej sprzedaży, transporcie i rozładunku węgla kamiennego sortyment ekogroszek luzem do poszczególnych jednostek. Zamawiający ustala wielkość zamówienia na sezon grzewczy 2024/2025 w ilości ok. 210 ton, w tym dla:
- Urzędu Miejskiego w Kamionce, – 80 ton,
- Zespołu Szkół w Kamionce – 130 ton.
3) Węgiel sortyment ekogroszek powinien spełniać minimalne wymagania jakościowe opału, odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2856):
- wartość opałowa – nie mniejsza niż 26 MJ/kg,
- zawartość popiołu – max. 12%,
- zawartość siarki całkowitej– max. 1,20%,
- zdolność spiekania – max. 25,00 RI,
- wymiar ziarna – 5 ÷ 31,50 mm,
- zawartość wilgoci całkowitej – 15%.
4) Zamawiający nie dopuszcza dostawy jednorazowej. Opał dostarczany będzie sukcesywnie, w dostawach o wielkości ok. 20 ton transportem drogowym.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia:
4.3.1. Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy na sezon grzewczy.
4.3.2. Dostarczany opał ma być suchy. W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
4.3.3. Podane ilości są szacunkowe, konkretna ilość opału będzie zależała od bieżących potrzeb Zamawiającego i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie odpowiadające wartości faktycznie dostarczonego opału. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie względem Zamawiającego z tytułu niewykorzystania pełnej ilości opału.
4.3.4. Do każdej dostawy obligatoryjnie będzie załączany aktualny certyfikat lub atest jakości opału lub inny równoważny dokument, wystawiony przez kopalnię/ dystrybutora/składnicę opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia z wyszczególnieniem parametrów jakościowych.
4.3.5. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości opału oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia
4.3.6. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku opału powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw.
4.3.7. Dostawy opału realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, a w szczególnych przypadkach, takich jak święta przypadające w jednym z powyższych dni, trudne warunki atmosferyczne, awarie, za zgodą zamawiającego również w soboty, drogą elektroniczną najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 231000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia – Sukcesywne dostawy węgla ekogroszek w workach1) Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy węgla ekogroszek
w workach w sezonie grzewczym 2024/2025 do następującej jednostki organizacyjnej gminy Kamionka:
− Centrum Kultury w Kamionce, ul. Grobelna 14, 21-132 Kamionka.
2) Dostawa polega na sukcesywnej sprzedaży, transporcie i rozładunku węgla kamiennego sortyment ekogroszek w workach do Centrum Kultury w Kamionce, ul. Grobelna 14, 21-132 Kamionka. Zamawiający ustala wielkość zamówienia na sezon grzewczy 2024/2025 w ilości ok. 25 ton.
3) Węgiel sortyment ekogroszek powinien spełniać minimalne wymagania jakościowe opału, odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw stałych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2856):
- wartość opałowa – nie mniejsza niż 26 MJ/kg,
- zawartość popiołu: max. 12%,
- zawartość siarki całkowitej – max. 1,20%,
- zdolność spiekania – max. 25,00 RI,
- wymiar ziarna – 5 ÷ 25 mm,
4) Zamawiający nie dopuszcza dostawy jednorazowej. Opał dostarczany będzie sukcesywnie. Maksymalna wielkość jednorazowej dostawy ok. 3 ton. Opał powinien zostać dostarczony w workach o pojemności maksymalnie 25 kg.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 zamówienia:
4.3.1. Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy na sezon grzewczy.
4.3.2. Dostarczany opał ma być suchy. W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
4.3.3. Podane ilości są szacunkowe, konkretna ilość opału będzie zależała od bieżących potrzeb Zamawiającego i warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie odpowiadające wartości faktycznie dostarczonego opału. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie względem Zamawiającego z tytułu niewykorzystania pełnej ilości opału.
4.3.4. Do każdej dostawy obligatoryjnie będzie załączany aktualny certyfikat lub atest jakości opału lub inny równoważny dokument, wystawiony przez kopalnię/ dystrybutora/składnicę opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia z wyszczególnieniem parametrów jakościowych.
4.3.5. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości opału oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia
4.3.6. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku opału powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw.
4.3.7. Dostawy opału realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, a w szczególnych przypadkach, takich jak święta przypadające w jednym z powyższych dni, trudne warunki atmosferyczne, awarie, za zgodą zamawiającego również w soboty, drogą elektroniczną najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 32627,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198116,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312543,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198116,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170354946
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
jakie przetargi wygrała firma
Europejski Instytut Podologiczny Piotr Bielawski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198116,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42200,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOBIANEK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369112753
7.3.3) Ulica: ul. Polna 70
7.3.4) Miejscowość: Parczew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.