eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie audytów energetycznych dla budynków stanowiących własność Województwa Małopolskiego oraz jednostek podległych.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytów energetycznych dla budynków stanowiących własność Województwa Małopolskiego oraz jednostek podległych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.strategiczne@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e9ca24c-a520-430b-a4a0-2b8503bb489f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie audytów energetycznych dla budynków stanowiących własność Województwa Małopolskiego oraz jednostek podległych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e9ca24c-a520-430b-a4a0-2b8503bb489f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00584869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066296/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.48 Wykonanie dla każdego budynku planowanego do ujęcia w projekcie ankiet wskazujących na możliwości modernizacyjne budynków (...) IS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przyjazne klimatycznie budynki użyteczności publicznej” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 2. Fundusze europejskie dla środowiska, Działanie 02.02 Poprawa efektywności energetycznej – dotacja, Typ projektu A. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IS-I.272.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania audytów energetycznych dla budynków stanowiących własność Województwa Małopolskiego oraz jednostek podległych
2. Na zamówienie składa się wykonanie Audytów dla:
1) 15 budynków, w tym 13 budynków zabytkowych oraz 2 budynków użyteczności publicznej na obszarach strategicznej interwencji (wynikających ze SRW) – zamówienie podstawowe,
2) 7 budynków zlokalizowanych w Strefie ochrony konserwatorskiej – prawo opcji.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Część I:
1) przeprowadzenie wizytacji terenowej wraz z wypełnieniem ankiety;
2) wykonanie Audytu wraz z wykonaniem Audytu lokalnego źródła ciepła zlokalizowanego poza budynkiem lub źródła zaopatrującego więcej niż jeden budynek oraz wykonanie audytu energetycznego lokalnej sieci ciepłowniczej - w sytuacji pojawienia się takiej konieczności wynikającej z przeprowadzonej wizji terenowej.
Część II:
1) wykonanie korekty Audytu – w przypadkach uzyskania wytycznych od konserwatora zabytków, zmiany prawa, uwag Instytucji Zarządzającej w trakcie oceny Wniosku o dofinansowanie Projektu lub zmian w dokumentacji;
2) wykonanie aktualizacji Audytu – w przypadku konieczności wprowadzenia zmian powstałych podczas realizacji dokumentacji budowlanej lub robót budowlanych;
3) wykonanie Audytu powykonawczego dla wszystkich budynków na zakończenie realizacji Projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212000-3 - Usługi audytu

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235286,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Doradztwo i usługi sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452115433

7.3.3) Ulica: Szlak 77/222

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.