eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoUsługa utrzymania czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie oraz jednostkach podległych.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa utrzymania czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie
oraz jednostkach podległych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370300965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czajkowskiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134371800

1.5.8.) Numer faksu: 134371833

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.pokro@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.po.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania czystości w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie
oraz jednostkach podległych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d2d796-7ff6-41d9-a191-5f77a73fe6c8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225012/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Krośnie i jednostkach podległych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-34d2d796-7ff6-41d9-a191-5f77a73fe6c8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz. 1513 ze zm.) przy wykorzystaniu platformy e-Zamówienia (dalej Platforma lub System) dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opis wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarty jest w rozdziale 6 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została została zamieszczona w SWZ na str. 2 i 3.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3034-7.261.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 303600,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi utrzymania czystości w budynku Prokuratury Okręgowej w Krośnie oraz w siedzibach podległych jej jednostek organizacyjnych w Krośnie, Brzozowie, Jaśle, Lesku i Sanoku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty jest w rozdziale 16 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu zawarte są w rozdziale 12 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na spełnienie warunków niepodlegania wykluczeniu zawarty jest w rozdziale 14 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na spełnienie warunków udziału w postępowaniu zawarty jest w rozdziale 14 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w rozdziale 9 ust. 23 oraz w rozdziale 14.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z art. 439 ust. 1 Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego netto w przypadku zmian ceny lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, poprzez waloryzację w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Biuletynie Statystycznym GUS (na stronie internetowej https://stat. gov.pl/) za okres 12 miesięcy poprzedzających datę dokonania waloryzacji.
2. Ustala się, że minimalny okres, w którym może nastąpić waloryzacja wynagrodzenia wynosi 6 miesięcy. Pierwsza waloryzacja może nastąpić co najmniej po upływie 6 miesięcy od daty rozpoczęcia realizacji umowy, która to data jest początkowym terminem ustalania zmiany wynagrodzenia.
3. Warunkiem dokonania waloryzacji wynagrodzenia jest, aby wskaźnik, o którym mowa w ust. 1, uległ zmianie o co najmniej 10%.
4. Waloryzacja dotyczy tylko tej części przedmiotu umowy, która pozostała do wykonania po dacie dokonania waloryzacji i dopuszczalne jest zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jaką Zamawiający dopuszcza w efekcie zastosowania waloryzacji wynosi 12% wartości wynagrodzenia brutto określonego w ust. 1.
6. Waloryzacja następuje na wniosek Wykonawcy. Wniosek powinien zawierać co najmniej:
1) wyszczególnienie składników wynagrodzenia, które ulegają zmianie;
2) wyszczególnienie kosztów wykonania zamówienia przed i po zmianie;
3) podanie faktycznej i prawnej podstawy zmiany danego kosztu;
4) kalkulację kosztów wykonania przedmiotu umowy po zmianie;
7. Zmiana wynagrodzenia w wyniku waloryzacji wymaga zawarcia aneksu do umowy.
8. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych:
a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; w szczególności dotyczy to zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) stanowiącej składnik należnego Wykonawcy wynagrodzenia brutto, określonego w § 5 pkt 1 niniejszej Umowy.
b) siłą wyższą rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia jego Wykonawcy wykonanie zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej,
c) zmianą pracownika świadczącego usługę sprzątania lub bezpośrednio go nadzorującego (koordynatora) w sytuacjach, o których mowa w § 3 pkt 2 niniejszej Umowy.
9. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość wprowadzenia zmian do zawartej Umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.
10. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej tj. sporządzenia aneksu do umowy, z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w ust. 8 c), w którym Wykonawca zobowiązany jest wyłącznie do złożenia pisemnego powiadomienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy e- Zamówienia pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-22 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.