eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaUtworzenie i obs³uga Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta ¦widnica



Og³oszenie z dnia 2024-11-08

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Utworzenie i obs³uga Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta ¦widnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie i obs³uga Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta ¦widnica

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1ac58bf-b55a-43aa-8af9-c0eb6c725314

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00585628

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048602/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.9 „Utworzenie i obs³uga Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta ¦widnica”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1013885

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1013885

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy PZP, za po¶rednictwem elektronicznej Platformy zakupowej OpenNexus (dalej „Platforma”) pod adresem platformazakupowa.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy PZP.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
 przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
 przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
 przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy PZP,
 przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy,
 przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
8. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
ci±g dalszy "Informacje dodatkowe"

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦widnica ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21, w imieniu której dzia³a Prezydent Miasta Beata Moskal - S³aniewska,
 administrator powo³a³ inspektora danych osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@um.swidnica.pl, telefon 74 856-28-23,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Utworzenie i obs³uga Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta ¦widnica” nr sprawy P-137/XI/24 prowadzonej w trybie udzielania zamówienia podstawowego bez negocjacji,
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 PZP oraz ustawy z dnia 11.09.2019r. (Dz. U. z 2022r., poz. 1710),
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP,
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
• przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-137/XI/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 869000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i obs³uga Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta ¦widnica.
1.1 Rodzaje odpadów komunalnych, przyjmowanych do PSZOK od osób objêtych przez Gminê Miasto ¦widnica gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi z terenu miasta ¦widnica:
a) przeterminowane leki,
b) chemikalia, w tym opakowania po chemikaliach,
c) zu¿yte baterie i akumulatory,
d) zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny,
e) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
f) zu¿yte opony,
g) papier,
h) metale,
i) tworzywa sztuczne,
j) szk³o,
k) opakowania wielomateria³owe,
l) bioodpady,
m) odzie¿ i tekstylia,
n) odpady niebezpieczne,
o) odpady niekwalifikuj±ce siê do odpadów medycznych powsta³ych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu substancji we krwi, w szczególno¶ci igie³ i strzykawek.
1.2 Odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych przyjmowane s± do PSZOK od osób objêtych przez Gminê Miasto ¦widnica gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi z terenu miasta ¦widnica z limitem wagowym do 500 kg miesiêcznie z zadeklarowanej nieruchomo¶ci, a w przypadku wspólnot mieszkaniowych i spó³dzielni od lokalu mieszkalnego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostosowania siê do wymagañ wynikaj±cych z przepisów ustawy z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083) - dalej e.p.a., poprzez zapewnienie udzia³u pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych u¿ywanych przy wykonywaniu tego zadania na poziomie co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 e.p.a.
5. Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu wykaz floty pojazdów samochodowych u¿ywanych przy wykonywaniu tego zadania zgodnie ze wzorem wskazanym w Za³±czniku nr 7 do Umowy.
6. Na podstawie wykazu wskazanego w ust. 5, Wykonawca oblicza udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych u¿ywanych przy wykonywaniu tego zadania.
7. Udzia³ pojazdów, o którym mowa w ust. 5 oblicza siê, stosuj±c zasadê, zgodnie z któr± wielko¶æ tego udzia³u poni¿ej 0,5 zaokr±gla siê w dó³, a wielko¶æ tego udzia³u 0,5 i powy¿ej zaokr±gla siê w górê.
8. W przypadku udzia³u poni¿ej 0,5 Wykonawcy nie dotyczy zapewnienie udzia³u pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych u¿ywanych przy wykonywaniu tego zadania.
9. W przypadku udzia³u 0,5 i powy¿ej Wykonawca wskazuje pojazdy, które spe³niaj± wymóg elektromobilno¶ci.
10. Wykonawca zobowi±zany jest aktualizowaæ wykaz, o którym mowa w ust. 5 oraz poddaæ siê kontroli Zamawiaj±cego pod k±tem spe³niania przez niego wymogów wskazanych w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych, w tym do sprawdzania czy Wykonawca rzeczywi¶cie u¿ytkuje przy wykonywaniu umowy odpowiedni± ilo¶æ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym.
11. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV:
90 50 00 00 - 2 us³ugi zwi±zane z odpadami
90 51 00 00 - 5 usuwanie i obróbka odpadów
90 51 20 00 - 9 us³ugi transportu odpadów
12. W ramach zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia zajêæ edukacyjnych z zakresu dzia³alno¶ci Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w 9 Szko³ach Podstawowych mieszcz±cych siê na terenie Miasta ¦widnica (w okresach 01.01.2025r. - 31.12.2025r.) - Zamawiaj±cy bêdzie informowa³, z trzydniowym wyprzedzeniem, o konieczno¶ci przyjêcia zorganizowanej grup osób (dzieci, m³odzie¿y, doros³ych), w celu przedstawienia zasad funkcjonowania PSZOK.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby z niepe³nosprawno¶ci±

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, tj.:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
 posiadaj± wa¿ne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez w³a¶ciwy organ odpowiednio ze wzglêdu na miejsce zbierania na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023r., poz. 1587), co najmniej w zakresie odpadów komunalnych wskazanych w rozdz. VI ust. 1.1 oraz 1.2 SWZ,
 posiadaj± wpis do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023r., poz. 1587), prowadzonego przez marsza³ka województwa,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych) oraz posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych),
c) zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tj.:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
 dysponuje co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za nadzór, posiadaj±c± co najmniej wykszta³cenie ¶rednie oraz minimum trzyletnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku zwi±zanym z gospodark± odpadami komunalnymi,
 posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub wykonuje minimum dwie us³ugi polegaj±ce na prowadzeniu PSZOK w gminach, w których ³±czna liczba mieszkañców wynosi co najmniej 40 000 osób oraz warto¶æ ³±cznych us³ug wynosi minimum 350 000,00 z³otych rocznie, w tym w ramach jednego zamówienia warto¶æ us³ugi wynosi minimum 150 000,00 z³otych rocznie w gminie, w której liczba mieszkañców wynosi co najmniej 20 000 osób,
Zamawiaj±cy przez us³ugê rozumie umowê - jedna us³uga to jest jedna umowa.
 dysponuje potencja³em technicznym do wykonania zamówienia, tj. nieruchomo¶ci± przeznaczon± na utworzenie PSZOK, do której Wykonawca posiada prawo dysponowania terenem z przeznaczeniem na zbieranie i czasowe magazynowanie odpadów komunalnych, co najmniej na czas realizacji przedmiotu zamówienia, spe³niaj±c± nastêpuj±ce wymagania:
• lokalizacja na terenie miasta ¦widnica, zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, w miejscu zapewniaj±cym dojazd dla osób korzystaj±cych z PSZOK, o powierzchni min. 500 m2, spe³niaj±c± wymagania w zakresie przepisów p. ppo¿. i bhp.,
• teren utwardzony, ogrodzony, o¶wietlony, wyposa¿ony w urz±dzenia lub systemy zapewniaj±ce zagospodarowanie wód opadowych i ¶cieków przemys³owych pochodz±cych z PSZOK, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi przepisami m.in. ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2024r., poz. 1087),
• teren monitorowany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 29 sierpnia 2019 r. w sprawie wizyjnego systemu kontroli miejsca magazynowania lub sk³adowania odpadów (Dz.U. z 2019r., poz. 1755),
• plac manewrowy odpowiedniej wielko¶ci, pozwalaj±cy na swobodny dostêp pojazdów dowo¿±cych jak i wywo¿±cych odpady,
• minimum 4 miejsca parkingowe dla osób przywo¿±cych odpady do PSZOK,
• wiaty, pod którymi zostan± ustawione pojemniki i kontenery otwarte przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych, w celu ochrony przed dzia³aniem czynników atmosferycznych lub obiekty magazynowe,
• pojemniki i kontenery na poszczególne rodzaje odpadów komunalnych, opisane i oznakowane w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci, jakie odpady nale¿y w nich umieszczaæ, przy czym pojemniki przeznaczone na papier i tekturê musz± mieæ kolor niebieski, pojemniki przeznaczone na bioodpady musz± mieæ kolor br±zowy, pojemniki przeznaczone na szk³o i opakowania ze szk³a musz± mieæ kolor zielony, a pojemniki na tworzywa sztuczne musz± mieæ kolor ¿ó³ty - minimalne wymagania w zakresie pojemników i kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów w PSZOK zosta³y wskazane w Tabeli 1,
• pomieszczenie socjalno-administracyjne o wielko¶ci odpowiadaj±cej liczbie osób zatrudnionych do obs³ugi PSZOK,
• waga z wa¿nym ¶wiadectwem zgodno¶ci i legalizacj± G³ównego Urzêdu Miar umo¿liwiaj±c± okre¶lenie wagi przyjmowanych w PSZOK odpadów komunalnych z dok³adno¶ci± do 0,01 Mg,
• oznakowanie tablicami lub banerami informacyjnymi o min. powierzchni 3 m2, przy ka¿dym wej¶ciu na teren PSZOK, wykonanymi w taki sposób, aby informacje by³y czytelne i zawiera³y co najmniej nastêpuj±ce dane:
 nazwê: Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w ¦widnicy,
 dni i godziny otwarcia,
 logo „Czysta ¦widnica”,
 nazwê prowadz±cego PSZOK oraz numer telefonu do prowadz±cego,
• plan sytuacyjny PSZOK w formie graficznej zawieraj±cy w szczególno¶ci informacje o miejscach zbierania poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, umieszczony przed stref±, w której dokonywane jest zbieranie i magazynowanie odpadów,
• sieæ telefoniczn±, pocztê e-mail i Internet.
Tab. 1. Minimalne wymagania w zakresie pojemników, kontenerów oraz miejsca magazynowego przeznaczonych do zbierania odpadów w PSZOK.
Lp. Rodzaj zbieranych odpadów Rodzaj pojemnika Minimalna ilo¶æ pojemników
1. Przeterminowane leki Pojemnik specjalistyczny zamkniêty i zabezpieczony przed otwarciem przez osoby trzecie o min. poj. 60 l 1
2. Chemikalia, w tym opakowania po chemikaliach Pojemnik specjalistyczny zamykany, odporny na dzia³anie zwi±zków chemicznych o min. poj. ok. 100 l 2
3. Zu¿yte baterie i akumulatory Pojemnik specjalistyczny zamykany o min. poj. ok. 100 l 2
4. Zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny - ma³ogabarytowy Pojemnik zamykany o min. poj. ok. 1 000 l 1
5. Zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny - wielkogabarytowy Pojemnik kontenerowy otwarty o min. poj. ok. 7 000 l lub wydzielone miejsce w obiekcie magazynowym 1
6. Meble i inne odpady wielkogabarytowe Pojemnik kontenerowy otwarty o min. poj. ok. 7 000 l lub wydzielone miejsce w obiekcie magazynowym 2
7. Zu¿yte opony Pojemnik kontenerowy otwarty o min. poj. ok. 7 000 l lub wydzielone miejsce w obiekcie magazynowym 1
9. Odpady budowlane i rozbiórkowe z gospodarstw domowych Pojemnik kontenerowy otwarty o min. poj. ok. 7 000 l lub wydzielone miejsce w obiekcie magazynowym 4
10. Papier Pojemnik zamykany o min. poj. ok. 1 000 l 2
11. Metale Pojemnik zamykany o min. poj. ok. 1 000 l 1
12. Tworzywa sztuczne Pojemnik zamykany o min. poj. ok. 1 000 l 2
13. Szk³o Pojemnik zamykany o min. poj. ok. 1 000 l 2
14. Opakowania wielomateria³owe Pojemnik zamykany o min. poj. ok. 1 000 l 1
15. Bioodpady Pojemnik kontenerowy otwarty o min. poj. ok. 7 000 l lub wydzielone miejsce w obiekcie magazynowym 2
16. Odzie¿ i tekstylia Pojemnik zamykany o min. poj. ok. 1 000 l 3
17. Odpady niebezpieczne Pojemnik specjalistyczny zamkniêty i zabezpieczony przed otwarciem przez osoby trzecie o min. poj. 60 l 2
18. Odpady niekwalifikuj±ce siê jako odpady medyczne powstaj±ce w gospodarstwach domowych, w szczególno¶ci ig³y i strzykawki; Pojemnik specjalistyczny, zabezpieczony przed dostêpem osób trzecich n. pojemno¶ci 60 l 1

2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) zezwolenia na zbieranie odpadów wydane przez organ w³a¶ciwy odpowiednio ze wzglêdu na miejsce zbierania na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023r., poz. 1587) co najmniej w zakresie odpadów komunalnych wskazanych w Rozdz. VI ust. 1.1 oraz 1.2 SWZ,
2) za¶wiadczenia o wpisie do rejestru podmiotów zbieraj±cych zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023r., poz. 1587), prowadzonego przez marsza³ka województwa,
3) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego,
4) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej i finansowej. W aktualnym stanie prawnym polisa OC winna byæ op³acona. W przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia, dla której sk³adka p³atna jest w ratach, za prawid³owy dokument potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu nale¿y uznaæ polisê op³acon± w takim zakresie, aby zapewnia³a ochronê ubezpieczeniow± w dniu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego na sk³adanie ofert. Jednocze¶nie jest tak¿e mo¿liwa sytuacja, ¿e strony umówi³y siê inaczej i odpowiedzialno¶æ ubezpieczyciela trwa pomimo nieuiszczenia kolejnej sk³adki ubezpieczeniowej, musi to jednak jasno wynikaæ z przedstawionych dokumentów.
5) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - Za³±cznik nr 9 do SWZ,
6) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Za³±cznik nr 8 do SWZ,
7) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Za³±cznik nr 10 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:
1) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o ile dotyczy,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. XI SWZ, o ile dotyczy,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. XII SWZ, o ile dotyczy,
4) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 4 do SWZ), o ile dotyczy,
5) orygina³ gwarancji lub porêczenia wniesienia wadium (je¶li wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu),
6) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
7) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).
2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PEKAO SA Oddzia³ I w ¦widnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu nr P-137/XI/24 na zadanie pn. „Utworzenie i obs³uga Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie miasta ¦widnica”
4. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
5. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i dokument ten nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
4) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
6) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty oraz terminu na dostarczenie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci).
8. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
10. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
11. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. XVIII ust. 12 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w Rozdz. XVIII ust. 1 pkt 2) lit. c) tiret 2 nie podlega sumowaniu, co oznacza, ¿e co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musi wykazaæ siê wykonaniem lub wykonywaniem us³ug, o których mowa w Rozdz. XVIII ust. 1 pkt 2) lit. c) tiret 2.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 5, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ustawy PZP, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy, stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu, je¿eli zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 PZP.
3. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie art. 455 oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w §10 ust. 1-3 wzoru umowy oraz §14 ust. 1 i 2 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1013885

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
16. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
17. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
18. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
19. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
20. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
21. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
22. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
23. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
24. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
25. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
26. Je¶li Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
27.-28. zgodnie z SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.