Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Postępowanie nr 113/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na dostawę narzędzi laryngologicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430040541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Antoniego Gębali
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-093
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uszd.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uszd.lublin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie nr 113/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki na dostawę narzędzi laryngologicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01d1fd67-258b-482d-95b5-389e6d28c72a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100200/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Narzędzia laryngologiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Prowadzone uprzednio postępowanie (znak sprawy: 96/24) w trybie podstawowym nie przyniosło rozstrzygnięcia z powodu braku ofert na niżej wymieniony asortyment. W związku z powyższym jest możliwe przeprowadzenie postępowania w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 113/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Narzędzia laryngologiczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karl Storz Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312655205
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10290,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa fizycznych kart podarunkowych, przedpłaconych w formie elektronicznej dla Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie.
- Dostawa odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora.
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
- Dostawa energii elektrycznej dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych będących w zarządzaniu LCIT
- Dostawę artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla Honorowych Dawców Krwi
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń do wyposażenia pomieszczeń Bloku Operacyjnego
- SZP.281.91.2024 - Dostawa morcelatora dla Instytutu "CZMP"
- Zakup i dostawa blatu ogólnochirurgicznego kompatybilnego ze stołem operacyjnym TS7500
- TP.D.BO.63.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów małoinwazyjnych z zakresu laparoskopii
- Dzierżawa dwóch monitorów do pomiarów hemodynamicznych wraz z dostawą czujników
- "Dostawa narzędzi endoskopowych, narzędzi laparoskopowych i chirurgicznych oraz testów biologicznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.