eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanDostawa i nasadzenie 200 szt. drzew na terenach zieleni miejskiej w Kościanie.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i nasadzenie 200 szt. drzew na terenach zieleni miejskiej w Kościanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOŚCIAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 22

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 511 43 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscian.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/koscian

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i nasadzenie 200 szt. drzew na terenach zieleni miejskiej w Kościanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d42a549-d1ae-48cd-b121-c83fac62bbd1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047379/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i nasadzenie 200 szt. drzew na terenach zieleni miejskiej w Kościanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524322

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162949,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i nasadzenie 200 szt. drzew na terenach zieleni miejskiej w Kościanie ( nazwy i ilości drzew opisane zostały w swz i umowie)
2. Dostarczone drzewa muszą spełniać „Zalecenia jakościowe dla materiału szkółkarskiego” rekomendowane przez Związek Szkółkarzy Polskich – zał nr 1 do swz.
3.
Dostarczony materiał powinien być właściwie oznaczony, tzn. drzewa muszą mieć etykiety, na których podana jest pełna nazwa gatunku drzewa.
4.
Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej, z dobrze wyprowadzoną koronką na wysokości 2 metrów.
5.
Drzewa muszą być zdrowe, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych, proste.
6.
Drzewa muszą być dostarczone z bryłą korzeniową zabezpieczoną siatką i tkaniną naturalną (rozkładającą się najpóźniej w ciągu półtora roku po posadzeniu) zabezpieczającą bryłę przed osypywaniem. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony (rozwinięty), nieuszkodzony, nieprzesuszony, nieprzemarznięty.
7.
Wytyczenia miejsc sadzenia w terenie dokona Zamawiający przez wbicie palików pomalowanych kontrastową farbą. Uwaga. Brak możliwości wjazdu ciężkiego sprzętu do parku. Nie wszędzie istnieje możliwość dojazdu.
8.
Przygotowanie odpowiedniego podłoża wykonywanych nasadzeń oraz wykonania nasadzeń zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. Wykopane doły pod nasadzenia o wymiarach 70 cm x 70 cm x 70 cm należy zaprawić ziemią ogrodową/warzywną (workowaną) o neutralnym ph w ilości 80 litrów pod każde drzewo. Uformowane misy wokół drzew muszą pomieścić 30 litrów wody.
9.
Drzewa należy zabezpieczyć (ustabilizować) trzema palikami o średnicy co najmniej 8 cm połączonymi ryglami (półwałkami drewnianymi) oraz przywiązać taśmami stabilizacyjnymi na ósemkę napiętymi w sposób naturalny, bez naprężenia.
10.
Drzewa po posadzeniu należy trzykrotnie podlać wodą w ilości 30 litrów pod każde drzewo w odstępach kilkudniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289116,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystyna Makowiecka Flormak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012921713

7.3.3) Ulica: ul. Krakowiaków, nr 1A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.