Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538277/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na rozbudowę i wdrożenie środowiska kopii zapasowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu oraz dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Cyberbezpieczny Powiat Nowosądecki".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9944401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na rozbudowę i wdrożenie środowiska kopii zapasowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu oraz dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Cyberbezpieczny Powiat Nowosądecki".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7328416-4116-4324-9556-22238c61df47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023991/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Rozbudowa i wdrożenie środowiska kopii zapasowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Cyberbezpieczny Powiat Nowosądecki"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny Powiat Nowosądecki". Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC), Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 610215,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie na Część I obejmuje rozbudowę systemu backupu poprzez dostawę i wdrożenie deduplikatora wraz z oprogramowaniem oraz rozbudowę posiadanej macierzy NetApp E5760 o dodatkową przestrzeń dyskową, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ.Na przedmiot zamówienia składają się: deduplikator wraz z wdrożeniem szt.1, dysk SSD do macierzy NetApp E5760 szt. 10, półka dyskowa szt.1, przełącznik sieciowy 10 GbE szt.2, program do systemu backupu wspierający protokół natywny szt.1.
Sprzęt i urządzenia zaoferowane w ramach realizacji Części I zamówienia muszą być objęte minimum 36 miesięczną gwarancją.
Dostarczane elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w innych projektach informatycznych oraz pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski lub UE. Muszą spełniać wymogi techniczne
i ilościowe określone w załączniku nr 1 do SWZ OPZ, nie mogą być: używane, uszkodzone mechanicznie, posiadać wad.
Wszystkie dostarczane urządzenia muszą znajdować się w ofercie producenta, na dzień składania ofert. Wykonawca nie może dostarczyć zmawiającemu urządzeń, modułów czy podzespołów wycofanych przez producenta z produkcji lub sprzedaży (tzw. End-of-sale).
Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, II piętro.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 545767,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie na realizację Części II obejmuje dostawę i zainstalowanie dysków twardych SAS do macierzy dyskowej IBM FlashSystem 5000, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ.Na przedmiot zamówienia składa się dostawa i zainstalowanie 18 szt. dysków twardych SAS do macierzy dyskowej IBM FlashSystem 5000.
Dyski twarde zaoferowane w ramach realizacji Części II zamówienia muszą być objęte minimum 24 miesięczną gwarancją. Uwaga okres gwarancji jakości dysków twardych stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4) lit. b) SWZ.
Dostarczane elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane w innych projektach informatycznych oraz pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski lub UE. Muszą spełniać wymogi techniczne
i ilościowe określone w załączniku nr 1 do SWZ OPZ, nie mogą być: używane, uszkodzone mechanicznie, posiadać wad.
Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, II piętro.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.5.) Wartość części: 64448,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 589554,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589554,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 589554,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEZPIECZNE.IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140937043
7.3.3) Ulica: Franciszka Klimczaka nr 1, lok. KL. A II P
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 589554,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa faktyczna unieważnienia: jedyna oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu na część II zamówienia podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
- BZP.271.4.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego.
- sprzedaż i dostawa jajek
- sprzedaż i dostawa mięs i wyrobów mięsnych
- BZP.271.2.2025 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu o napędzie elektrycznym na potrzeby Komendy Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.