Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00523742/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń w budynku przedszkolnym w celu utworzenia lokalu dziennego opiekuna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RESZEL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Reszel
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminareszel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipreszel.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e44ccf9f-4c30-4941-8be1-cae69afc12bf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części pomieszczeń w budynku przedszkolnym w celu utworzenia lokalu dziennego opiekuna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e44ccf9f-4c30-4941-8be1-cae69afc12bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026947/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont części pomieszczeń w budynku przedszkolnym w celu utworzenia lokalu dziennego opiekuna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TB-ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Remont części pomieszczeń w budynku przedszkolnym w celu utworzenia lokalu dziennego opiekuna”, w ramach zadania: ,,Dostosowanie budynku przy ul. Krasickiego w Reszlu do organizacji opieki nad dziećmi do lat 3. Zadanie realizowane w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch – Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024”. W ramach realizacji inwestycji przewiduje się:
1 )Prace demontażowe istniejących urządzeń, wyposażenia i instalacji;
2) Roboty rozbiórkowe okładzin wewnętrznych wraz z usunięciem luźnych tynków ścian i sufitów oraz zeskrobaniem i zmyciem starej farby;
3) Rozbiórkę istniejących posadzek z wykładziny PCV i płytek ceramicznych wraz z podbudową istniejących posadzek;
4) Demontaż istniejącej wewnętrznej stolarki drzwiowej oraz okna podawczego;
5) Zamurowanie wewnętrznych otworów zgodnie z projektem;
6) Poszerzenie wewnętrznych otworów drzwiowych w ścianach działowych;
7) Wykonanie kanałów wewnętrznych wentylacji w istniejących pomieszczeniach;
8) Wykonanie nowej podbudowy posadzek wraz z warstwą izolacji przeciwwilgociowej i termicznej;
9) Uzupełnienie tynków wewnętrznych wraz z wykonaniem gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;
10) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i okna podawczego w remontowanych pomieszczeniach;
11) Wykonanie okładziny części ścian z płytek ceramicznych;
12) Wykonanie wykończenia podłóg w remontowanych pomieszczeniach;
13) Wykonanie malowania ścian i sufitów;
14) Montaż systemowych ścianek przedzielających w pom. sanitariatu i pom. gospodarczym;
15) Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem – zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej;
16) Wymiana wewnętrznej instalacji wod.-kan., c.w.u. i c.o. wraz z osprzętem i piecem gazowym – zgodnie z opracowaniem branży sanitarnej;
17) Dostawa i montaż niezbędnego wyposażenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421141-4 - Instalowanie przegród
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KP SPÓŁKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393996335
7.3.3) Ulica: Żołnierska 45
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-560
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.