eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GidleModernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70a098d3-0b1c-462c-ac86-45de4eeb14ae

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a098d3-0b1c-462c-ac86-45de4eeb14ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053876/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach”. W ramach ww. przedmiotu zamówienia należy wykonać
Zakres prac demontażowych:
- demontaż istniejących sprzętów, obudów, szaf itp.,
- skucie zniszczonych tynków ze ścian i sufitów,
- skucie istniejących płytek ceramicznych, lastryko ze ścian oraz posadzki,
- usunięcie istniejących wykładzin PCV z posadzek,
- oczyszczenie powierzchni z brudu i kurzu,
- demontaż starych drzwi wewnętrznych (2 szt. z pom. 17 do 3, 1szt. z pom. 16 do 3, w sanitariatach 7 szt.),
- demontaż istniejących gniazdek, włączników i innego starego osprzętu elektrycznego,
- w pomieszczeniach nr 4, 7, 8, 10, 11 demontaż armatury oraz istniejących instalacji wod.-kan.,
- w pomieszczeniach nr 6, 7,8, 10, 11, 13, 15, 16 demontaż istniejącego oświetlenia,
- w pomieszczeniach nr 15, 16, 17 demontaż drabinek gimnastycznych (w zakresie Inwestora),
- w pomieszczeniu nr 17 demontaż istniejących obudów grzejników.
Zakres prac montażowych:
- uzupełnienie tynków i ubytków w ścianach,
- oczyszczenie powierzchni z brudu i kurzu poprzez mycie ścian wodą z dodatkiem słabych detergentów,
- montaż starych i nowych rur w bruzdach w ścianach,
- montaż nowych gniazdek, włączników i osprzętu elektrycznego w ścianach,
- montaż nowego oświetlenia – panele LED,
- malowanie ścian i sufitów farbami zmywalnymi oraz emulsyjnymi,
- wykonanie na ścianach oraz posadzkach płytek ceramicznych,
- wykonanie listew przypodłogowych PCV,
- wykonanie wykończenia posadzek z płytek ceramicznych, wykładzin PCV,
- montaż w sanitariatach kabin prysznicowych z płyt HPL, umywalek oraz ustępów,
- montaż w szatniach wieszaków oraz ławek,
- wykonanie cyklinowania parkietów,
- montaż drzwi przeznaczonych na wymianę,
- montaż drabinek gimnastycznych w pomieszczeniach nr 15, 16, 17 (w zakresie Inwestora),
- montaż nowych obudów grzejników w pomieszczeniu nr 17,
- montaż urządzeń siłowni,
- montaż żaluzji w oknach O1,
- zabudowy niewkuwanych instalacji wod-kan, c.o i wentylacyjnej.
2. Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie. W trakcie prowadzenia należy uwzględnić konieczność zachowania ciągłości pracy szkoły oraz wykonanie niezbędnych zabezpieczeń terenu budowy. Inwestor oczekuje pełnego wydzielenia miejsca prowadzonych prac w sposób trwały zabezpieczający pozostałe pomieszczenia przed pyłem i kurzem powstałym podczas prowadzenia robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został zawarty w załączniku nr 9 SWZ stanowiący dokumentację projektową , STWiOR. Zamawiający załącza pomocniczo przedmiar robót.
Uwaga: Przedmiar robót został załączony jako dokument wyłącznie pomocniczy. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest:
- sporządzić dokumentację odbiorową w języku polskim,
- Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania wszelkich oświadczeń, certyfikatów i dokumentów niezbędnych Inwestorowi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392999,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534927,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392999,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Km Construction Krzysztof Górny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386403902

7.3.3) Ulica: Słowackiego 98/82

7.3.4) Miejscowość: Piorków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392999,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane z budżetu Województwa Łódzkiego w formie dotacji celowej na podstawie umowy 31/2024/PF/S z dnia 17.04.2024 r. w ramach programu „Infrastruktura sportowa PLUS” na 2024 rok.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.