Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515112/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22
1.5.2.) Miejscowość: Gidle
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70a098d3-0b1c-462c-ac86-45de4eeb14ae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a098d3-0b1c-462c-ac86-45de4eeb14ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053876/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Publicznej Szkole Podstawowej w Gidlach”. W ramach ww. przedmiotu zamówienia należy wykonać
Zakres prac demontażowych:
- demontaż istniejących sprzętów, obudów, szaf itp.,
- skucie zniszczonych tynków ze ścian i sufitów,
- skucie istniejących płytek ceramicznych, lastryko ze ścian oraz posadzki,
- usunięcie istniejących wykładzin PCV z posadzek,
- oczyszczenie powierzchni z brudu i kurzu,
- demontaż starych drzwi wewnętrznych (2 szt. z pom. 17 do 3, 1szt. z pom. 16 do 3, w sanitariatach 7 szt.),
- demontaż istniejących gniazdek, włączników i innego starego osprzętu elektrycznego,
- w pomieszczeniach nr 4, 7, 8, 10, 11 demontaż armatury oraz istniejących instalacji wod.-kan.,
- w pomieszczeniach nr 6, 7,8, 10, 11, 13, 15, 16 demontaż istniejącego oświetlenia,
- w pomieszczeniach nr 15, 16, 17 demontaż drabinek gimnastycznych (w zakresie Inwestora),
- w pomieszczeniu nr 17 demontaż istniejących obudów grzejników.
Zakres prac montażowych:
- uzupełnienie tynków i ubytków w ścianach,
- oczyszczenie powierzchni z brudu i kurzu poprzez mycie ścian wodą z dodatkiem słabych detergentów,
- montaż starych i nowych rur w bruzdach w ścianach,
- montaż nowych gniazdek, włączników i osprzętu elektrycznego w ścianach,
- montaż nowego oświetlenia – panele LED,
- malowanie ścian i sufitów farbami zmywalnymi oraz emulsyjnymi,
- wykonanie na ścianach oraz posadzkach płytek ceramicznych,
- wykonanie listew przypodłogowych PCV,
- wykonanie wykończenia posadzek z płytek ceramicznych, wykładzin PCV,
- montaż w sanitariatach kabin prysznicowych z płyt HPL, umywalek oraz ustępów,
- montaż w szatniach wieszaków oraz ławek,
- wykonanie cyklinowania parkietów,
- montaż drzwi przeznaczonych na wymianę,
- montaż drabinek gimnastycznych w pomieszczeniach nr 15, 16, 17 (w zakresie Inwestora),
- montaż nowych obudów grzejników w pomieszczeniu nr 17,
- montaż urządzeń siłowni,
- montaż żaluzji w oknach O1,
- zabudowy niewkuwanych instalacji wod-kan, c.o i wentylacyjnej.
2. Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie. W trakcie prowadzenia należy uwzględnić konieczność zachowania ciągłości pracy szkoły oraz wykonanie niezbędnych zabezpieczeń terenu budowy. Inwestor oczekuje pełnego wydzielenia miejsca prowadzonych prac w sposób trwały zabezpieczający pozostałe pomieszczenia przed pyłem i kurzem powstałym podczas prowadzenia robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został zawarty w załączniku nr 9 SWZ stanowiący dokumentację projektową , STWiOR. Zamawiający załącza pomocniczo przedmiar robót.
Uwaga: Przedmiar robót został załączony jako dokument wyłącznie pomocniczy. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.
4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest:
- sporządzić dokumentację odbiorową w języku polskim,
- Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania wszelkich oświadczeń, certyfikatów i dokumentów niezbędnych Inwestorowi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534927,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Km Construction Krzysztof Górny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386403902
7.3.3) Ulica: Słowackiego 98/82
7.3.4) Miejscowość: Piorków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KM CONSTRUCTION KRZYSZTOF GÓRNY
jakie przetargi wygrała firma
KM CONSTRUCTION KRZYSZTOF GÓRNY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI GIDLE
więcej: przetargi GIDLE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.