Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00553400/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostarczenie nowej koparko - ładowarki dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610283589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tumska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Łęczyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkimleczyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26b0d328-ce65-465f-ae6e-0e5e48e5198a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wod-kan, komunlana
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostarczenie nowej koparko - ładowarki dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26b0d328-ce65-465f-ae6e-0e5e48e5198a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00553400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest
,,Zakup i dostarczenie nowej koparko - ładowarki dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łęczycy Sp. z o.o.”
2. Szczegółowy zakres zadania znajduje się w załączonym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ).
3. Zamawiający określił parametry techniczne, jakościowe jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
4. Przedmiot musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Nie wymagający żadnych dodatkowych nakładów, gotowy do użytku, rok produkcji 2024.
5. Okres rękojmi i gwarancji:
1) Okres gwarancji przedmiotu zamówienia – 60 miesięcy lub 3500 mtg w zależności co pierwsze wystąpi,
2) Okres rękojmi na przedmiot zamówienia – 60 miesięcy,
3) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od daty kupna - sprzedaży potwierdzony protokołem obioru, termin gwarancji i rękojmi biegnie równocześnie.
6. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:
a) bezpłatny, pełny serwis w okresie gwarancyjnym świadczony w siedzibie zamawiającego lub miejscu awarii sprzętu (wraz z częściami eksploatacyjnymi, płynami, dojazdem, robocizną, materiałami i utylizacją zużytych płynów, olei, części z wyłączeniem opon). Wykonawca w okresie trwania gwarancji zobowiązany jest świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi serwisowe przedmiotu umowy w zakresie wymaganym przez producenta, w ramach ceny określonej w § 4 ust. 1 Umowy. Wykonawca w ramach usługi serwisu zobowiązany jest w szczególności do:
1) naprawy wszelkich stwierdzonych usterek elementów przedmiotu umowy;
2) zapewnienia dojazdu serwisanta do miejsc wskazanych przez Zamawiającego;
3) pokrycia kosztów wszelkich materiałów i części zamiennych,
4) świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego również poza siedzibą Zamawiającego tj. w miejscu w którym będzie znajdował się przedmiot umowy.
b) czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 24h,
c) czas dokonania naprawy: max. 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten za zgodą Zamawiającego może zostać wydłużony istnieje możliwość wydłużenia terminu naprawy za zgodą Zamawiającego pod warunkiem dostarczenia koparki o parametrach nie gorszych niż przedmiot zamówienia;
d) usunięcie usterki, wady lub awarii na koszt Wykonawcy, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.
7. Okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas niesprawności Koparko-ładowarki, liczony od daty zgłoszenia przez Zamawiającego usterki lub awarii do daty odbioru Koparko-ładowarki przez Zamawiającego po dokonaniu naprawy.
8. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza jego uprawnień względem Zamawiającego wynikających z rękojmi.
9. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna bieg od dnia podpisania protokołu odbioru.
10. Pomimo wygaśnięcia gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterki, wady, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji lub rękojmi.
11. Zgłoszenie usterki, wady lub awarii wraz z opisem uszkodzeń powinno nastąpić w formie pisemnej, elektronicznej (mailowej) lub za pomocą faksu, telefonicznie niezwłocznie po jej ujawnieniu.
12. Naprawy w ramach gwarancji i rękojmi będą realizowane przez autoryzowane przez producenta Koparko-ładowarki stacje obsługi przy wykorzystaniu oryginalnych części (części zamiennych pochodzących od producenta).
13. Udzielona gwarancja nie narusza praw Zamawiającego do dochodzenia roszczeń o naprawie szkody w pełnej wysokości na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
14. W okresie gwarancji Wykonawca będzie dokonywał przeglądów gwarancyjnych przy udziale przedstawiciela Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony, nie rzadziej niż 1 raz w roku lub co 500 mtg w zależności co nastąpi pierwsze.
15. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. -„Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 834 ze zm.).
16. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do:
1) przeszkolenia pracowników Zamawiającego,
2) dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego –PGKIM w Łęczycy sp. z o.o., ul. Tumska 2, 99-100 Łęczyca. Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
17. Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.
18. Rozwiązania równoważne
Ponadto wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
- Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Zakładu Karnego w Garbalinie
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- "Remont nawierzchni dróg powiatowych numer: 2528E w miejscowości Konarzew, 2519E na odcinku Łętków - Sługi, 2500E na odcinku Sobótka Stara - Sobótka Nowa"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach.
- Zakup i dostawa 1 szt. koparki kołowej dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Zakup używanej koparko-ładowarki
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.