Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497281/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00500909/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych- zakup fagotu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 73 25 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nospr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych- zakup fagotu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e4ef70a-3941-470e-b5dd-e4502cd1685a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241948/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup fagotu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497281
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 204500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fabrycznie nowy fagot 1 sztuka, pochodzący z bieżącej produkcji, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, nie będący przedmiotem ekspozycji. Model profesjonalny, klasy mistrzowskiej do gry solistycznej i orkiestrowej.
1. Specyfikacja instrumentu:
1) fagot wykonany z selekcjonowanego, sezonowanego drewna rodzaju klon,
2) posrebrzona mechanika,
3) czara głosowa typu German (niemieckie wykończenie) - wykończenie kółkiem z masy plastikowej,
4) konstrukcja fagotu typu compact - 5 częściowa - dzielona rura basowa,
5) zamek łączący skrzydło z rurą basową z systemem zabezpieczającym przed uszkodzeniem korpusu fagotu w przypadku rozłożenia instrumentu bez rozpięcia zamka,
6) klapa wysokie D w skrzydle,
7) klapa wysokie E w skrzydle,
8) klapa wysokie F w skrzydle,
9) klapa trylowa e/fis w skrzydle,
10) klapa oktawowa A w skrzydle z rolką, do mostka łączącego z piano systemem,
11) klapa trylowa es w skrzydle,
12) zamknięcie piano-systemu dla kciuka lewej ręki w skrzydle,
13) klapa trylowa cis w stopie,
14) podwójna klapa C w rurze basowej,
15) osłona klapy B w stopie,
16) osłona klapy E w stopie,
17) osłona klapy D w rurze basowej,
18) klapy długie, równoległe H i B w rurze basowej mocowane na osobnych osiach,
19) klapa okularowa w skrzydle wokół tulei otworu dźwiękowego d,
20) klapa okularowa w stopie wokół tulei otworu dźwiękowego h,
21) niklowo-srebrne lub srebrne tuleje w otworach dźwiękowych d, e, f w skrzydle wchodzące w głąb kanału skrzydła, celem blokowania wpływania wody do tulei,
22) niklowo-srebrne lub srebrne tuleje w otworach dźwiękowych h, c oraz tuleja w klapie wysokie g w stopie wchodzące w głąb kanału stopy, celem blokowania wpływania wody do tulei,
23) rolka w klapie Cis w rurze basowej dla piątego palca,
24) rolka w klapie Es w rurze basowej dla piątego palca,
25) rolka w klapie niskie C w rurze basowej,
26) rolka w klapie niskie D w rurze basowej,
27) rolka w klapie B w stopie dla kciuka od strony klapy E,
28) dwie rolki w klapie Fis w stopie dla kciuka, rolka od strony klapy E i rolka od strony klapy As,
29) rolka w klapie As w stopie dla kciuka od strony klapy Fis,
30) rolka w klapie F w stopie dla 5 palca,
31) rolka w klapie As w stopie dla 5 palca,
32) rolka w klapie Fis w stopie dla 5 palca,
33) dodatkowa klapa B w stopie dla 4 palca,
34) klapa trylowa As/B w stopie,
35) rolka w przycisku piano-klapy w skrzydle od strony klapy cis,
36) rolka w klapie cis w skrzydle od strony przycisku piano-klapy,
37) uchwyt balansowy z kilkoma otworami -minimum pięcioma
38) kanał skrzydła i węższy kanał stopy wylany impregnatem na bazie naturalnego kauczuku,
39) dwa profesjonalne mistrzowskie esy w zestawie - w rozmiarze 1 i 2
40) drewniana podpórka pod prawą rękę,
41) dedykowany lekki kompaktowy futerał z dwiema rączkami, dwiema kieszeniami na akcesoria, kieszenią na nuty wraz z paskiem na ramię, dwiema szelkami na plecy i dwoma pokrowca na esy oraz kapturem przeciwdeszczowym,
42) wycior przeciągany do skrzydła ze zwrotnym sznurkiem,
43) wycior przeciągany do stopy z metalową kulką,
44) wycior do esu,
45) drewniane pudełko na cztery stroiki,
46) szmatka do polerowania mechaniki,
47) skórzany profesjonalny pasek na szyję,
48) skórzany profesjonalny pasek pod udo osadzany na osłonę kolanka w stopie z regulacją,
49) korek na czopach rury basowej i skrzydła,
50) metalowa osłona kolanka w stopie fagotu – w zestawie
51) one hole gis system (jednootworowy gis system )
52) wylany kanał otworu dźwiękowego pod klapę cis w skrzydle,
53) podwójna klapa As w stopie dla kciuka i piątego palca,
54) strojony A= 442 Hz.
55) 1 czara głosowa w zestawie
2. Powyżej wskazane określenia należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów artystycznych, brzmieniowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać produkty równoważne, to wymagania określone w SWZ, a także nie gorsze od parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Wymagany okres gwarancji instrumentu – co najmniej 24 miesiące. Uwaga gwarancja stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert.
4. Wskazany przez Wykonawcę instrument do oceny powinien mieć parametry zgodne z podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, który powinien znajdować się w okresie gwarancyjnym.
Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt, umożliwić przedstawicielom Zamawiającego, przetestować 1 egzemplarz instrumentu.
5. Zamawiający po przetestowaniu po jednym egzemplarzu z dostarczonych instrumentów i wyborze wykonawcy wg kryterium ,,Jakość’, na etapie realizacji umowy, przed dostawą instrumentu, zastrzega sobie prawo wyboru docelowego instrumentu spośród minimum 3 egzemplarzy udostępnionych przedstawicielom Zamawiającego do próbnej gry, w warunkach Wielkiej Sali Koncertowej lub Sali Kameralnej w uzgodnionym terminie. Wszelkie koszty wynikające z procedury wyboru instrumentu, w siedzibie Zamawiającego – obciążają Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37314000-2 - Instrumenty dęte
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245877 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245877 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245877 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muzykalia Andrzej Munz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541142694
7.3.3) Ulica: Fryderyka Chopina
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-092
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245877 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Dostawa instrumentów muzycznych - kotłów symfonicznych oraz fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania
- Dostawa 3 sztuk mistrzowskich altówek na potrzeby Sinfonii Varsovii
- Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.