eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówBudowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na dz. nr 2/45, 35, 36/9, 36/28 obręb Kolonia Witów gm. Sulejów



Ogłoszenie z dnia 2024-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na dz. nr 2/45, 35, 36/9, 36/28 obręb Kolonia Witów gm. Sulejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/993633

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na dz. nr 2/45, 35, 36/9, 36/28 obręb Kolonia Witów gm. Sulejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0fe700a-5732-4a03-afea-ec87e547c0f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041854/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na dz. nr 2/45, 35, 36/9, 36/28 obręb Kolonia Witów gm. Sulejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535996

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137689,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego na działkach nr ewid. 2/45, 35, 36/9, 36/28 obręb Kolonia Witów gm. Sulejów w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Sulejów”.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
• Tyczenie geodezyjne
• Budowę 9 stalowych ośmiokątnych słupów oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami kompletnymi jednoramiennymi o długości 1,5 m wraz z oprawami typu LED max 67 W (II klasa ochronności), o wysokości 8 m wyposażonych w zacisk uziemiajacy, posadowionych na fundamencie betonowym, prefabrykowanym. W miejscu posadowienia słupów oświetleniowych (pkt. geodezyjny nr 13, 17, 20) w miejscu zbliżeń do istniejących kabli zastosować rurę osłonową dwudzielną A110PS, prace wykonywać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności.
• Budowę linii kablowej oświetlenia ulicznego od słupa krańcowego linii napowietrznej 0,4 kV (zasilanej ze stacji 15/0,4kV nr 1-0074 Podkałek) typu ŻN-10/RK jako budowę oświetlenia ulicznego kablem typu YAKXS 4x25 mm2 o długości sumarycznej L=406/495 m.

Uwaga: niniejsze postępowanie obejmuje swoim zakresem budowę jedynie 9 stanowisk słupowych, bez montażu 2 opraw LED na istniejących słupach energetycznych.

Przed rozpoczęciem robót należy dokonać wszelkich niezbędnych zgłoszeń wymaganych przepisami prawa, wynikających z załączonych pozwoleń, uzgodnień, decyzji oraz zapoznać się ze stanem istniejącym, ilością i mocą opraw na istniejącym obwodzie. W wypadku przekroczeniu projektowanych nastaw zabezpieczeniowych ze względu na istniejące oprawy oświetleniowe należy dobrać odpowiednią wartość zabezpieczenia.
Projekt czasowej organizacji ruchu zostanie wykonany i uzgodniony przez Zamawiającego i przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy.
3.3 W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
a) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
b) zgłoszenia zakończenia robót w PINB;
c) sporządzenia protokołu z wykonania pomiarów rezystancji dla instalacji elektrycznych i oświetlenia terenu oraz z innych badań wymaganych prawem polskim i normami dla zakresu wykonanego w branży elektrycznej;
d) dostarczenia protokołu odbiorowego podpisanego przez PGE Dystrybucja – jeśli wymagany
Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu:
• kosztorys powykonawczy pomocniczy wraz z zestawieniem ilości wbudowanych materiałów;
• certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów;
• dziennik budowy z potwierdzeniem inspektora nadzoru i kierownika budowy o zakończeniu robót;
• komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i zamontowane urządzenia;
• oświadczenie kierownika budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, warunkami PGE, przepisami i obowiązującymi normami;
• inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem końcowym do odbioru oświadczenie geodety o złożeniu robót geodezyjnych do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Piotrkowie Tryb.
• protokół z wykonania pomiarów rezystancji dla instalacji elektrycznych i oświetlenia oraz z innych badań wymaganych prawem polskim i normami dla zakresu wykonanego w branży elektrycznej;
Podstawą do wyceny robót budowlanych jest projekt budowlany i projekt techniczny, STWIORB, SWZ, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy, natomiast pozostałe dokumenty są dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi w tym:
- warunki techniczne PGE Dystrybucja,
- przedmiary.
Pozostały opis znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31311000-9 - Podłączenia energetyczne

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73213,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200157,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73213,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGO Płuciennik Wiktor Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681849615

7.3.4) Miejscowość: Stok

7.3.5) Kod pocztowy: 26-341

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73213,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.