eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardCUW.26.17.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa nabia³u w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" w Bia³ogardzie"



Og³oszenie z dnia 2024-11-12

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
CUW.26.17.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa nabia³u w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" w Bia³ogardzie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH W BIA£OGARDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387416976

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 943579350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.cuw.bialogard.info

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ rachunkowo-ksiêgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CUW.26.17.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa nabia³u w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" w Bia³ogardzie"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bfeb0fe3-8ac4-4dd7-bdb5-9ed57563f71d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00589306

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00292352/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zakup i sukcesywna dostawa nabia³u w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" w Bia³ogardzie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfeb0fe3-8ac4-4dd7-bdb5-9ed57563f71d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy eZamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: cuw@bialogard.info (nie dotyczy sk³adania ofert / wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny pod adresem:
https:ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w §2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w spraw Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia / podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfeb0fe3-8ac4-4dd7-bdb5-9ed57563f71d

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Wspólnych, ul. 1 Maja 18, 78-200 Bia³ogard,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: cuw.iod@bialogard.info,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.26.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 124520,10 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2025 roku do Odbiorcy:
Przedszkole Miejskie nr 1 „Bajka, ul. 1 Maja 12, 78- 200 Bia³ogard: MLEKO, PRODUKTY MLECZARSKIE, JAJA;
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 1 (Formularz asortymentowo cenowy) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15540000-5 - Produkty serowarskie

15510000-6 - Mleko i ¶mietana

03142500-3 - Jaja

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydowaæ bêd± kryteria :
1) cena ofertowa (brutto) – 60%
2) czas reakcji – 40%

Punkty bêd± przyznawane wed³ug poni¿szej zasady :
a) Kryterium ceny (P1) oceniane bêdzie wed³ug wzoru :
Cn
P1 = ------- x 100 x 60%
Cb

Gdzie:
P1 – ilo¶æ punktów w kryterium cena
Cn – najni¿sza cena
Cb – cena oferty badanej
100 – wska¼nik sta³y
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny

b) Kryterium Czas reakcji (P2) (termin dostawy artyku³ów w³a¶ciwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem).

Za towar wadliwy Zamawiaj±cy uwa¿a towar którego jako¶æ i/lub ilo¶æ w chwili dostawy jest niezgodny ze z³o¿onym zamówieniem.

40 punktów – dostarczenie w³a¶ciwych tj. wolnych od wad artyku³ów ¿ywno¶ciowych w czasie do 1 godziny w³±cznie od zg³oszenia przez ODBIORCÊ.

30 punktów – dostarczenie w³a¶ciwych tj. wolnych od wad artyku³ów ¿ywno¶ciowych w czasie powy¿ej 1 godziny do 2 godzin w³±cznie od zg³oszenia przez ODBIORCÊ.

20 punktów – dostarczenie w³a¶ciwych tj. wolnych od wad artyku³ów ¿ywno¶ciowych w czasie powy¿ej 2 godziny do 3 godzin w³±cznie od zg³oszenia przez ODBIORCÊ.

0 punktów – dostarczenie w³a¶ciwych tj. wolnych od wad artyku³ów ¿ywno¶ciowych w czasie powy¿ej 3 godzin do 4 godzin w³±cznie od zg³oszenia przez ODBIORCÊ.

2. Zamawiaj±cy wymaga aby deklarowany przez Wykonawcê czas reakcji, wskazany by³ w pe³nych godzinach. Je¶li Wykonawca zadeklaruje czas reakcji, w niepe³nych godzinach, Zamawiaj±cy zaokr±gli zadeklarowany czas do kolejno wy¿szej pe³nej godziny – zgodnie z kryterium.
3. Odbiorca bêdzie dokonywa³ ka¿dorazowo zg³oszenia wadliwo¶ci towaru pismem, poczt± elektroniczn± , telefonicznie lub osobi¶cie na podstawie spisanego protoko³u. Punkty w kryterium czas reakcji (termin dostawy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem) zostan± przyznane tylko w przypadku z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia na podstawie którego bêdzie mo¿na przyznaæ punkty w danym kryterium. W przypadku nie z³o¿enia o¶wiadczenia oferta otrzyma w danym kryterium 0 punktów oraz Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ maksymalny czas reakcji tj. 4 godziny.
4. Ilo¶æ punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów kryterium cena P1 (maksymalnie 60 pkt), oraz kryterium czas reakcji P2 (maksymalnie 40 pkt) P= P1+P2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów (maksymalnie 100).
Ocenie bêd± podlega³y oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Obliczenie bêdzie dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (termin dostswy artyku³ów w³a¶ciwych w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem).

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczenia na zasadach okre¶lonych w §6 i §7, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ zatwierdzenie zak³adu i wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi realizowaæ zamówienie zgodnie z zasadami HACCP, co jest w stanie potwierdziæ poprzez: za¶wiadczenie / decyzjê / opiniê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdro¿onego systemu HACCP; przed³o¿ony dokument winien potwierdzaæ, ¿e Wykonawca wdro¿y³ oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz.U. z 2023 roku poz. 1448 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Decyzja / Za¶wiadczenie / Opinia w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej / Weterynaryjnej o wpisie do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zak³adu do produkcji i obrotu ¿ywno¶ci±;
2. Certyfikat systemu HACCP wraz z o¶wiadczeniem lub Decyzjê / Za¶wiadczenie / Opiniê w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej / Weterynaryjnej potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca wdro¿y³ oraz stosuje zasady systemu HACCP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 roku poz. 594 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿enie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia
spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) za¶wiadczenia, o których mowa w ust. 3, sk³ada za¶wiadczenie lub inne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, o którym mowa w ust. 4, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego luz z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarcze, o którym mowa w ust. 5- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne
b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Za³±cznik nr 1 do SWZ - Formularz oferty,
− Za³±cznik nr 1 do oferty- formularz asortymentowo-cenowy,
2. Za³±cznik nr 2 do SWZ – o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu,
3.Za³±cznik nr 3 do SWZ – o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków oraz o braku podstaw do wykluczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
4. Za³±cznik nr 4 do SWZ – informacja o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej,
5.Za³±cznik nr 5 do SWZ - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia,
6. Za³±cznik nr 6 do SWZ – o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê z art. 117 ust. 4,
7. Za³±cznik nr 7 do SWZ – o¶wiadczenie w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê,
8. Za³±cznik nr 8 do SWZ – projekt umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
− dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, epidemie, strajki generalne lub lokalne), maj±cego bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania zamówienia,
− wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci.
2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana w szczególno¶ci:
− zmianami przepisów prawnych, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
3) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjnej;
4) w przypadku zmiany wielko¶ci opakowania poprzez zwiêkszenie lub zmniejszenie pojemno¶ci lub gramatury;
5) zmiany nazwy handlowej oferowanych produktów;
6) wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu o tej samej lub wy¿szej jako¶ci i parametrach, w cenie nie wy¿szej ni¿ zawartej w ofercie przetargowej stanowi±cej za³±cznik do umowy (zmiana dotyczyæ mo¿e tylko zast±pienia wycofanych przez producenta produktów nowymi produktami).
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen produktów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (waloryzacja) ponad okre¶lony ni¿ej wska¼nik. Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e:
1) wysoko¶æ wynagrodzenia wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany cen produktów opisanych w formularzach asortymentowo cenowych stanowi±cych za³±czniki do oferty na wyra¼ne ¿±danie wykonawcy zg³oszone na pi¶mie;
2) wynagrodzenie bêdzie mog³o podlegaæ waloryzacji pocz±wszy od szóstego pe³nego miesi±ca kalendarzowego od podpisania umowy, gdy od dnia podpisania umowy zmianie ulegnie wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych - poz. ¿ywno¶æ i napoje bezalkoholowe og³aszany przez GUS, licz±c narastaj±co za kwarta³y roku kalendarzowym w jakim wska¼nika og³oszonego za ten kwarta³,
3) wzrost przyjêtego wska¼nika licz±c od zawarcia umowy nie wiêkszy ni¿ 8% nie bêdzie stanowi³ podstawy do ubiegania siê o wzrost warto¶ci umowy- waloryzacjê,
4) wzrost przyjêtego wska¼nika miêdzy 8% a 15% zostanie roz³o¿ony w czê¶ciach równych na strony (0,5 x nadwy¿ka wzrostu ponad 8%),
5) poziom wzrostu powy¿ej 15% obci±¿a Zamawiaj±cego (3,5% + nadwy¿ka ponad 15%);
6) wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji maksymalnie do 10 % wynagrodzenia, o którym mowa w §4 ust. 1 i 3 umowy,
7) postanowieñ umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje siê od chwili osi±gniêcia limitu, o którym mowa powy¿ej,
8) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w wyniku waloryzacji ka¿dorazowo wymaga podpisania porozumienia w formie aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-20 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-20 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.