Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442608/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni chodników na terenie miasta Bydgoszczy (Program BBO) – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52-582-27-23
1.5.8.) Numer faksu: 52-582-27-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9603821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa nawierzchni chodników na terenie miasta Bydgoszczy (Program BBO) – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9d202de-9032-4927-974b-f167b1052458
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00589422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028791/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.47 Przebudowa nawierzchni chodników na terenie miasta Bydgoszczy (Program BBO) - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2531.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 503778 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Modernizacja na ul. Emilii Plater na os. Bielawy (Program BBO)Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej uPb), polegające na remoncie chodnika na ul. Emilii Plater.
Szczegółowy opis przedmiotu, zakres oraz warunki wykonania tej części zamówienia określają projektowane postanowienia Umowy z załącznikami, stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ, w szczególności w:
1) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych (SST) dla obu części, stanowiących załącznik nr 1 do Umowy,
2) we wzorze formularza ofertowego, stanowiący załącznik Nr 2-1 do SWZ,
3) wzorze kosztorysu ofertowego dla zamówienia podstawowego, stanowiącym załącznik Nr 3-1 do SWZ oraz wzorze kosztorysu ofertowego dla zakresu wynikającego z prawa opcji, stanowiącym załącznik Nr 4-1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 224698 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Modernizacja chodnika na ul. Stawowej na os. Błonie (Program BBO)Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 7 pkt 21 Pzp oraz
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej uPb), polegające na modernizacji chodników na ulicy Stawowej (Program BBO).
Szczegółowy opis przedmiotu, zakres oraz warunki wykonania tej części zamówienia określają projektowane postanowienia Umowy z załącznikami, stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ, w szczególności w:
1) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych (SST) dla części 2, stanowiących załącznik nr 1 do Umowy,
2) we wzorze formularza ofertowego, stanowiący załącznik Nr 2-2 do SWZ,
3) wzorze kosztorysu ofertowego dla zamówienia podstawowego, stanowiącym załącznik Nr 3-2 do SWZ oraz wzorze kosztorysu ofertowego dla zakresu wynikającego z prawa opcji, stanowiącym załącznik Nr 4-2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 279080 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276378,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426668,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276378,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH REN - DROG ZBIGNIEW NIEDŹWIECKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH "REN-DROG"JAROSŁAW KĄDZIORSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9670054273
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 30b
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276378,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343241,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519349,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343241,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH REN - DROG ZBIGNIEW NIEDŹWIECKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH "REN-DROG"JAROSŁAW KĄDZIORSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9670054273
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 30b
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-758
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343241,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-23INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Usługa w zakresie napraw awaryjnych, obsług okresowych i konserwacji pojazdów: autobusów, samochodów dostawczych
- Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i ziemniaków dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2025 roku.
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów ZDMiKP w 2025 r.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
- Budowa chodnika wraz z oświetleniem na ul. Władysława Jagiełły i Królowej Jadwigi w Świeciu
- Budowa dojścia do przystanku i budowa zatok autobusowych na drodze krajowej nr 73 w m. Lisów
- Budowa Karpackiego Ogrodu Deszczowego wraz z elementami zielono-niebieskiej infrastruktury w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke".
- Rozbudowa DP 4313E w miejscowości Glinnik
- Zielona kolejka cz. I
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.