Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00542972/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00553629/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jawor
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jawor
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.djoric@jawor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9954541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfac5262-2072-4dee-8c0b-0d8fa797b7e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00542972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1857056,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu trzynastu mieszkań komunalnych niezamieszkanych, stanowiących własność Gminy Jawor.
Oprócz prac remontowych w mieszkaniach należy zaprojektować i wykonać instalacje CO z kotłem gazowym dwufunkcyjnym z zamkniętą komorą spalania (z wyjątkiem mieszkania na ul. Starojaworskiej 121a/4, gdzie ogrzewanie lokalu należy zaprojektować i wykonać jako ogrzewanie elektryczne).
3. Przed rozpoczęciem prac budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dla każdego z remontowanych mieszkań stosowne dokumentacje projektowe i opracowania, uzyskać wszelkie niezbędne decyzje administracyjne i uzgodnienia, za co nie będzie przysługiwało mu odrębne wynagrodzenie. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej.
4. Lokalizacja mieszkań na terenie miasta Jawora:
1) ul. Bohaterów Getta 31/1,
2) ul. B. Chrobrego 38/6,
3) ul. B. Chrobrego 39/1,
4) ul. B. Chrobrego 39/2,
5) ul. J. Dąbrowskiego 2/2,
6) ul. T. Kościuszki 1/1,
7) ul. T. Kościuszki 1/7,
8) ul. B. Limanowskiego 5/5,
9) ul. B. Limanowskiego 37a/3,
10) plac Seniora 7/2,
11) ul. Starojaworska 121a/4,
12) ul. Strzegomska 1/5,
13) ul. Zamkowa 5a/4.
5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić objęcie funkcji kierownika robót przez osoby posiadające właściwe uprawnienia do sprawowania tej funkcji.
6. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń dotyczących udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej użyto nazwy marek (firm), nazwy wyrobów budowlanych czy technologii lub jakiejkolwiek nazwy identyfikujące producenta, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych czy technologii, które zapewnią oczekiwane przez Zamawiającego efekty.
8. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ, w niniejszej SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty.
9. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji.
10. Przedmiary robót załączone przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej stanowią tylko materiał pomocniczy dla wskazania ilości i technologii wykonania robót i obliczenia ceny oferty i nie mogą być jedyną podstawą do wyceny ofert.
11. Roboty stanowiące przedmiot umowy należy realizować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 4 marca 2019 r. w sprawie standardów dotyczących przestrzennego kształtowania budynku i jego otoczenia, technologii wykonania i wyposażenia technicznego budynku oraz lokalizacji przedsięwzięć realizowanych z wykorzystaniem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat (Dz.U.2019.457).
12. Materiały i urządzenia przewidziane do wykorzystania lub zabudowania w remontowanych lokalach będą uzgadniane na bieżąco z Zamawiającym na etapie projektowania. Wykonawca przedstawi dokumentację projektową do uzgodnienia z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót w danym lokalu.
Wykorzystywane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami i normami oraz otrzymanymi opiniami np. od konserwatora zabytków.
Zarówno piec elektryczny jak również piece gazowe dwufunkcyjne z zamkniętą komorą służące do podgrzewania ciepłej wody użytkowej oraz ogrzewania lokali mieszkalnych winny być dobrane w sposób umożliwiający prawidłowe ogrzanie lokali oraz ich użytkowanie.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wizja lokalna odbędzie się w dniu: 25.10.2024 r. od godz. 8:30
Miejsce spotkania: Jawor, ul. Chrobrego 38 (mieszkanie 6) – adres jednego z lokali.
Ponieważ zamawiający jedynie dopuszcza dokonanie wizji lokalnej (nie wymaga jej bezwzględnie), brak jej przeprowadzenia nie będzie stanowić przesłanki odrzucenia oferty w trybie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
W praktyce wizja lokalna będzie zorganizowana jako jedno spotkanie w konkretnym terminie i możliwości organizacyjnych zamawiającego.
Przedstawiciel zamawiającego przybędzie na miejsce wizji lokalnej, o wyznaczonej godzinie i udostępni do oględzin miejsce wizji /kolejno przedmiot zamówienia osobom obecnym na miejscu.
Wykonawcy podczas wizji lokalnej będą mogli robić zdjęcia i zadawać pytania, a informacja zawierająca zgłoszone pytania o wyjaśnienie treści SWZ oraz odpowiedzi na nie, bez wskazywania źródeł zapytań będzie podlegała udostępnieniu na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneArt. 255 pkt 3)
Art. 255. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający informuje, iż do dnia składania ofert, to jest do dnia 08.11.2024 r. do godz. 10:00 na postępowanie pn. „Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor” (numer postępowania: ZP.271.17.2024) wpłynęły 4 oferty.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 1 675 423,91 zł. brutto.
Kwota jaka została wskazana w ofercie wykonawcy z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację postępowania.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1885257,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3086432,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z JAWORA
więcej: przetargi w Jaworze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Utworzenie oddziału przedszkolnego w Małkach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniejącej szkoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.