Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00548552/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00560821/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Klukowo wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 14
1.5.2.) Miejscowość: Klukowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-214
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862774520
1.5.8.) Numer faksu: 862774542
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@klukowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/klukowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Klukowo wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3cce22a-a284-4612-8e4b-024a940e5544
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006381/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Klukowo wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1:1) Usługi wsparcia realizowane przez zewnętrznych ekspertów z zakresu cyberbezpieczeństwa.
2) Zakup, instalacja i konfiguracja urządzenia ochrony brzegu sieci UTM.
3) Zakup oraz konfiguracja serwera wirtualizacji wraz z systemem operacyjnym oraz licencjami do maszyn wirtualnych, licencji dostępowych. Usługa migracji systemów i wdrożenia wirtualizacji na serwerach.
4) Dostawa i instalacja serwera NAS wraz z systemem archiwizacji. Konfiguracja systemu archiwizacji danych.
5) Instalacja kontrolera domeny AD oraz wdrożenie domeny Microsoft Active Directory z migracją profili użytkowników.
6) Zakup wraz z instalacją i konfiguracją zarządzalnego przełącznika sieciowego.
7) Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do stacji roboczych.
8) Zakup zasilaczy awaryjnych UPS do serwerów.
Zamawiający wymaga dostarczenia produktów fabrycznie nowych pochodzących z legalnego źródła.
Dostarczone wyposażenie musi być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją, chyba że w ofercie wskazano inny okres.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 1 do SWZ - OPZ.
Termin wykonania zamówienia 2 miesiące od dnia zawarcia umowy – w zakresie dostaw, w zakresie usługi wsparcia realizowanej przez zewnętrznych ekspertów – w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, zaś w zakresie dostarczonych licencji – w terminie do 30 czerwca 2026 r. (okres licencji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 175731,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2:1) Zakup agregatu prądotwórczego wraz z montażem.
Zamawiający wymaga dostarczenia produktów fabrycznie nowych pochodzących z legalnego źródła.
Dostarczone wyposażenie musi być objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją, chyba że w ofercie wskazano inny okres.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr. 1 do SWZ - OPZ.
Termin wykonania zamówienia 2 miesiące od dnia zawarcia umowy – w zakresie dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE
1) Zgodnie z art. 259 ustawy PZP, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258,
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy PZP, informację o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający udostępnia niezwłocznie na stronie internetowej prowadzonego postępowania,
3) Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez zamawiającego wpłynęły 3 oferty. Oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Części 1 zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Wobec powyższego, zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający unieważnia Część 1 przedmiotowego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205171,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308115,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050071679
7.3.3) Ulica: Skorupska 9
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-048
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miasta i jednostek miejskich
- Cyberbiezpieczny Samorząd
- Cyberbiezpieczny Samorząd
- ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY
- Zakup sprzętu komputerowego w związku z realizacją grantu "Cyberbezpieczna Gmina Brzeszcze"
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.