Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285904/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
- 2024/BZP 00313174/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-07
- 2024/BZP 00323806/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00342706/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00355770/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00362082/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00380214/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w Jabłówku, gmina Łabiszyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia
1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/51997/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w Jabłówku, gmina Łabiszyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d404382a-fb22-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227846/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w Jabłówku, gmina Łabiszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 Priorytet: 2 Fundusze europejskie dla czystej energii i ochrony zasobów środowiska regionu, Działanie: 2.10 Efektywne gospodarowanie wodą do spożycia i poprawa jej jakości BydOF-IP2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5430000,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja stacji ujęcia i uzdatniania wody w miejscowości Jabłówko, gmina Łabiszyn.
2) Lokalizacja inwestycji:
działka nr:
- działka nr 146/4 obręb ewidencyjny Jabłówko, gmina Łabiszyn;
- działka nr143/13 obręb ewidencyjny Jabłówko, gmina Łabiszyn;
- działka nr 255/3 obręb ewidencyjny Jabłówko, gmina Łabiszyn.
Zakres prac:
a) część technologiczna i hydrauliczna:
- demontaż istniejących urządzeń i uzbrojenia wewnątrz budynku SUW;
- montaż urządzeń technologicznych (filtry, aerator, pompy: płuczna, wód popłucznych, pompownia II°, zestaw hydroforowy, dmuchawa, sprężarki, system dozowania podchlorynu, system dezynfekcji UV),
- montaż instalacji technologicznej i hydraulicznej (orurowanie i armatura) w oparciu o rury stalowe kwasoodporne,
- instalacja przepustnic z napędami elektrycznymi, przepływomierzy i aparatury kontrolno-pomiarowej,
- montaż instalacji sprężonego powietrza,
- wymiana pomp głębinowych w studni nr 2 i nr 3 wraz z remontem i modernizacją studni (wymiana orurowania i armatury, wymiana obudowy studni głębinowej),
- montaż dwóch zbiorników retencyjnych na wodę uzdatnioną wewnątrz budynku SUW,
- przegląd stanu technicznego istniejącego odstojnika oraz remont komór odstojnika wód popłucznych,
- przebudowa istniejącej instalacji odprowadzenia wód popłucznych z budynku SUW do istniejącego odstojnika wód popłucznych
- montaż pompy wód nadosadowych w odstojniku wód popłucznych,
- przegląd istniejącego rurociągu na odcinku odstojnik wód popłucznych – wylot do rowu, za pomocą kamery inspekcyjnej, a w przypadku złego stanu wykonanie renowacji instalacji,
- instalacja odwodnienia posadzki budynku SUW,
- montaż wewnętrznych instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacja zewnętrznych instalacji kanalizacyjnych,
- remont i wymiana zewnętrznych instalacji wodociągowych na odcinku studnia nr 2 – budynek SUW,
- montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej oraz ogrzewania w budynku SUW, wraz z montażem pompy ciepła,
- instalacja zbiornika na odcieki z chlorowni,
- instalacja zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne.
b) część budowlana i ogrodzenie terenu:
- roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku SUW,
- remont dachu oraz docieplenie i izolacja fundamentów,
- roboty remontowo-budowlane wewnątrz SUW:
• remont i renowacja budynku SUW,
• remont pomieszczeń (wykonanie gładzi, montaż płytek ceramicznych na ścianach SUW, montaż płytek ceramicznych posadzkowych, wykonanie odwodnienia),
• posadzka w budynku SUW
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- elewacja budynku SUW, w tym ocieplenie budynku wraz z wymianą orynnowania,
- wymiana ogrodzenia terenu i bramy wjazdowej,
- wykonanie płyty fundamentowej pod urządzenia technologiczne w budynku SUW (filtry, aerator, zbiorniki retencyjne),
- wykonanie kanałów technologicznych w budynku SUW.
c) część instalacyjna elektryczna
- demontaż istniejących instalacji w budynku SUW,
- montaż nowej instalacji elektrycznej SUW oraz instalacji oświetleniowej na zewnątrz i wewnątrz SUW, a także instalacji sterowniczej do projektowanych urządzeń,
- montaż instalacji ekwipotencjalnej, odgromowej i monitoringu,
- instalacja agregatu prądotwórczego z uwzględnieniem automatycznego startu po zaniku zasilania elektrycznego obiektu z sieci energetycznej i zatrzymania po powrocie zasilania elektrycznego z sieci energetycznej.
- montaż instalacji fotowoltaicznej na gruncie dla potrzeb własnych Stacji Ujęcia i Uzdatniania Wody w Jabłówku składającej się z 100 szt. modułów PV o mocy jednostkowej 500Wp.
d) część instalacyjna w zakresie AKPiA
- montaż systemu sterowania w oparciu o system PLC.
- instalacja systemu SCADA.
- monitoring obiektów SUW.
- instalacja modułu ethernetowego dla prowadzenia zdalnego monitoringu i zdalnego układu sterowania.
- instalacja uziemienia, montaż czujników poziomu i ciśnienia.
e) część dotycząca zagospodarowania terenu
- wykonanie nawierzchni utwardzonej na terenie stacji (dojścia i dojazdy do obiektów SUW).
- zagospodarowanie zielenią.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
a) Projekt budowlany
b) Projekty techniczne w zakresie branży:
- budowlanej,
- centralnego ogrzewania,
- elektrycznej i AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka),
- sanitarnej,
- fotowoltaika.
c) Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zwana w dalszej części dokumentów zamówienia STWiOR)
4) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ.
5) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywał będzie na Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
6) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 PZP oraz art. 101 ust. 3 PZP - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6198076,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7107516,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6198076,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”PROJEKT STUDIO” mgr inż. Aleksandra Chojnowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661868503
7.3.3) Ulica: Cysterska 6/13
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) wykonanie części dotyczącej: branża sanitarna oraz elektryczna Usługowy Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gaz Przemysław Wojciechowski 62-106 Rąbczyn 107
2) udział w realizacji części technologicznej SUW (montaż urządzeń)PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE SAN-SYSTEM SPÓŁKA Z O.O. ul. Mazurska 30B, 19-400 Olecko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6198076,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a)Zakończenie robót budowlano - montażowych w terminie 10 m-cy od dnia protokolarnego przekazania placu budowy;
b)Zakończenie całości przedmiotu zamówienia w terminie do 2 m-cy od dnia protokolarnego odbioru robót budowlano-montażowych;
2.Termin wykonania robót budowlano - montażowych rozumiany jako (dzień) zgłoszenie Wykonawcy o wykonaniu robót przystąpieniu do odbioru robót budowlano – montażowych
3.Termin zakończenia całości przedmiotu zamówienia rozumiany jako (dzień) zgłoszenie Wykonawcy o zakończeniu rozruchu końcowego i uzyskaniu wymaganych pozwoleń i opinii, uzgodnień (w tym Nadzoru Budowlanego, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego i innych wymaganych na dzień zakończenia robót budowlano-montażowych pozwoleń i uzgodnień. Za termin zakończenia całości przedmiotu umowy uważana będzie data podpisania przez strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego całości przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI ŁABISZYN
więcej: przetargi ŁABISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ul. Nowej w Studziankach
- Modernizacja pomieszczeń przychodni celem Utworzenia Działu Rehabilitacji w Niedźwiadzie - 3 zadania
- Remont dachu budynku remizy OSP w miejscowości Krępa.
- "Remont drogi gminnej Rola Kośmidrowa od km 0+246 do km 0+486 w miejscowości Krzeczów"
- "Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Czymanowo i Opalino"
- Wymiana warstwy ścieralnej na ul. Dolnej.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.