Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00523636/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bdbf9b6-8ab7-4567-82e1-f9db08d105231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bdbf9b6-8ab7-4567-82e1-f9db08d10523
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069181/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Przysusze.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.65.2024.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż nowych energooszczędnych zewnętrznych opraw oświetleniowych wraz z ich wymianą w budynku Sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 .
1) Stan istniejący: Instalacja oświetleniowa obiektu składa się z oświetlenia wewnętrznego - podstawowego, awaryjnego/ewakuacyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego. Oprawy oświetlenia wewnętrznego to głównie lampy ze źródłami świetlówkowymi (pomieszczenia indywidualne) oraz naświetlacze ze źródłami metalohalogenkowymi (pomieszczenie sali sportowej), oświetlenie awaryjne (ewakuacyjne) w większości jest niekompletne (uszkodzenia mechaniczne lub wyeksploatowane baterie), oświetlenie zewnętrzne to asymetryczne naświetlacze halogenowe lub oprawy świetlówkowe (dwufunkcyjne) montowane na elewacji budynku oraz nad drzwiami zewnętrznymi.
2) Zakres przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności demontaż 204 lamp w Sali sportowej, pomieszczeniach pomocniczych oraz oświetlenia zewnętrznego; Montaż 204 szt. energooszczędnych opraw w technologii LED. Zastosowane oprawy muszą gwarantować co najmniej 50 % redukcję mocy w stosunku do mocy istniejących opraw ( zestawienie w tabeli w projekcie technicznym). Typy opraw LED do zamontowania; oprawa LED typu naświetlacz, oprawa LED typu liniowa (przemysłowa), oprawa LED typu panel, oprawa LED typu downlight, oprawa LED typu naświetlacz mini, oprawy LED oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Moc poszczególnych opraw oraz ich liczbę w poszczególnych pomieszczeniach określono w projekcie technicznym, natomiast wymagane parametry techniczno-użytkowe w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
2. Zakres prac związanych z wymianą oświetlenia obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych;
2) dostawę i montaż fabrycznie nowych, wolnych od jakichkolwiek wad opraw oświetleniowych typu LED;
3) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obwodów elektrycznych zasilających niskiego napięcia oraz pomiarów natężenia oświetlenia;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie dokonanych zmian instalacji elektrycznej.
3. Przy wymianie opraw oświetlenia wewnętrznego należy uwzględnić ewentualną wymianę przewodów, puszek, wyłączników i innych niezbędnych elementów mocujących i wsporczych (jeżeli zajdzie taka konieczność).
4. Lokalizacja, stan prawny: Obiekt objęty przedmiotem zamówienia zlokalizowany jest w Przysusze przy ulicy Warszawskiej 45. Nr ewid. dz.286, identyfikator działki: 142306_4.0001.286. Właścicielem działki jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 i nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: Opis stanu istniejącego, Liczbę i rodzaje opraw podlegających wymianie, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, wymagane dokumenty i certyfikaty na zastosowane lampy, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt techniczny branża elektryczna „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Przysusze”;
b) „STWiOR” Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Wymiana oświetlenia na energooszczędne w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Przysusze”;.
c) Projekt umowy z wykonawcą określający obowiązki wykonawcy i warunki realizacji zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ.
6. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa energetycznego, budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie terenu objętego realizacją zamówienia.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację budowy i uporządkowanie obiektów objętych demontażem i montażem lamp oświetleniowych.
7. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w projekcie technicznym lub STWiOR - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina i Miasto Przysucha w dniu 29 października 2024 r. jako najkorzystniejszą ofertę w tym postępowaniu wybrał ofertę złożoną przez Panią Iwonę Halat prowadzącą działalność pod firmą: CYBOR-TECH Iwona Halat z siedzibą: Karwiniec 78, 56-420 Bierutów; REGON: 930756442. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu zamawiający przekazał wykonawcom zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamieścił na stronie prowadzonego postępowania. W dniu 29 października 2024 r. zamawiający przesłał wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zawiadomienie o podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego wyznaczając termin na dzień 4 listopada 2024 r. Zawiadomienie zostało przesłane za pośrednictwem formularza do komunikacji dostępnego na stronie prowadzonego postępowania. Jednocześnie zamawiający zwrócił się z prośbą o informacje w zakresie:1) Wskazanie formy zabezpieczenie należytego wykonania umowy. W przypadku zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia prosimy o przesłanie „draftu” dokumentu do akcepcji.
2) Dostarczenie kopii: uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa kierownika budowy oraz uprawnień do wykonywania prac pod napięciem.
3) Dostarczenie kosztorysu ofertowego.
Powyższe informacje oraz dokumenty wykonawca był zobowiązany przekazać zamawiającemu drogą elektroniczną do dnia 31 października 2024 r. W związku z brakiem reakcji ze strony wykonawcy za-mawiający wystosował ponowne zawiadomienie o podpisaniu umowy wyznaczając nowy termin na dzień 5 listopada 2024 r. jednocześnie zwracając się z ponowną prośbą o przesłanie informacji i dokumentów wskazanych w pierwszym zawiadomieniu. Zawiadomienie zostało przesłane wykonawcy za pośrednictwem formularza do komunikacji dostępnego na stronie prowadzonego postępowania oraz dodatkowo na adres poczty elektronicznej wskazany w ofercie wykonawcy. Wykonawca w zakreślonych przez zamawiającego terminach nie podjął żadnych czynności związanych z zawarciem umowy to jest: nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, nie przekazał zamawiającemu wskazanych w zawiadomieniach dokumentów oraz nie złożył zamawiającemu wniosku o ewentualną zmianę terminu na zawarcie umowy. W związku z powyższym oraz nieusprawiedliwioną biernością wykonawcy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- "Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki - Rozbudowa strażnicy"
- "Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Szastarka, poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.