Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150372389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 361 60 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców, prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8337869-6176-404f-8635-eefda5120184
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101383/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych na potrzeby WORD w Częstochowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8337869-6176-404f-8635-eefda51201843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres: sekretariat@word.czest.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami zostały zawarte w Rozdziale X SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@word.czest.pl lub przy użyciu formularzy do komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, o którym mowa w pkt 1.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały określone w Rozdziale XXII SWZ „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)”.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ograniczeń przetwarzania danych osobowych zostały określone w Rozdziale XXII SWZ „Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.260.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie przy ul. Hallera 1, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji, w następującym asortymencie i przewidywanych (szacowanych) ilościach:
- benzyna bezołowiowa Pb 95 – 20 000 litrów,
- olej napędowy ON – 25 000 litrów,
- gaz LPG – 25 000 litrów.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów, na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, spełniających wymagania określone przepisami prawa dla stacji paliw.
3. Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km
od siedziby Zamawiającego w Częstochowie przy ul. Hallera 1 (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A, B, C i T prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania pojazdów w innych stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju akceptujących bezgotówkowy zakup paliw.
5. Oprócz tankowań, które będą się odbywały bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiający przewiduje w nielicznych przypadkach zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urządzeń spalinowych, które będzie pobierane do kanistrów.
6. Zamawiający wskazuje, że podane powyżej ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1314), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021r. sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 744) oraz odpowiednio norm PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589.
9. Stacje paliw, na których będą tankowane pojazdy Zamawiającego muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023r. poz. 1707).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat. W sytuacji oczekiwania na wydanie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu tankowanie pojazdów bez ich użycia. Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży).
11. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem stałego opustu (rabatu) określonego w ofercie Wykonawcy.
10. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca, - od 16-go do ostatniego dnia miesiąca.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów przed zawarciem umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie na skutek zbycia lub zakupu pojazdów.
12. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (PPU), które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość opustu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów użytkowanych przez Oddział Terenowy WORD w Zawierciu przy ul. Parkowej 2, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji, w następującym asortymencie i przewidywanych (szacowanych) ilościach:
- benzyna bezołowiowa Pb 95 – 12 000 litrów,
- gaz LPG – 1 000 litrów.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów, na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, spełniających wymagania określone przepisami prawa dla stacji paliw.
3. Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, znajdującą się w odległości nie większej niż 6 km od Oddziału Terenowego WORD w Zawierciu przy ul. Parkowej 2 (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A i B prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania pojazdów w innych stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju akceptujących bezgotówkowy zakup paliw.
5. Oprócz tankowań, które będą się odbywały bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiający przewiduje w nielicznych przypadkach zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urządzeń spalinowych, które będzie pobierane do kanistrów.
6. Zamawiający wskazuje, że podane powyżej ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1314), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021r. sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 744) oraz odpowiednio norm PN-EN 228 i PN-EN 589.
9. Stacje paliw, na których będą tankowane pojazdy Zamawiającego muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023r. poz. 1707).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat. W sytuacji oczekiwania na wydanie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu tankowanie pojazdów bez ich użycia. Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży).
11. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem stałego opustu (rabatu) określonego w ofercie Wykonawcy.
10. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca, - od 16-go do ostatniego dnia miesiąca.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów przed zawarciem umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie na skutek zbycia lub zakupu pojazdów.
12. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (PPU), które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość opustu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
dla Części 1 i 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
dla Części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego w Częstochowie przy ul. Hallera 1 (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A, B, C i T prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy,
dla Części 2:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, znajdującą się w odległości nie większej niż 6 km od Oddziału Terenowego WORD w Zawierciu przy ul. Parkowej 2 (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A i B prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa powyżej w pkt 1 ppkt 1) i ppkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków dowodowych, o którym mowa powyżej w pkt 1 ppkt 1).
4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Aktualna koncesja w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne,
2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – tj. „Wykaz stacji paliw”, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 4) SWZ, w zakresie oferowanej do realizacji Części zamówienia. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – o ile dotyczy.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku gdy oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – o ile dotyczy.
4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, stosownie do postanowień Rozdziału IX pkt 8 ppkt 6) SWZ – o ile dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja). W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument, potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie, winno być załączone do oferty, w formie spełniającej wymagania określone w Rozdziale XIII pkt 21 SWZ.2. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W przypadku konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt 2) SWZ zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe zapisy dotyczące zmian umowy zostały określone w § 10 Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegóły dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w Rozdziale XIII SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 507).2. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa jaj kurzych świeżych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa mrożonych warzyw, owoców, przetworów mięsno-mącznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa ryb i przetworów rybnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych w 2025 roku poprzez tankowanie pojazdów i pobieranie paliwa do kanistrów Spółki Skawa Jordanów w okresie 12 miesięcy
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Dostawa paliwa ciekłego na potrzeby Gminy Jaktorów
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2025 roku.
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.