Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590801/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150372389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 361 60 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.czest.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8337869-6176-404f-8635-eefda51201841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców, prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8337869-6176-404f-8635-eefda5120184
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101383/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych na potrzeby WORD w Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00590801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.260.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 347699,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie przy ul. Hallera 1, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji, w następującym asortymencie i przewidywanych (szacowanych) ilościach:- benzyna bezołowiowa Pb 95 – 20 000 litrów,
- olej napędowy ON – 25 000 litrów,
- gaz LPG – 25 000 litrów.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów, na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, spełniających wymagania określone przepisami prawa dla stacji paliw.
3. Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, znajdującą się w odległości nie większej niż 10 km
od siedziby Zamawiającego w Częstochowie przy ul. Hallera 1 (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A, B, C i T prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania pojazdów w innych stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju akceptujących bezgotówkowy zakup paliw.
5. Oprócz tankowań, które będą się odbywały bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiający przewiduje w nielicznych przypadkach zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urządzeń spalinowych, które będzie pobierane do kanistrów.
6. Zamawiający wskazuje, że podane powyżej ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1314), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021r. sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 744) oraz odpowiednio norm PN-EN 228, PN-EN 590 i PN-EN 589.
9. Stacje paliw, na których będą tankowane pojazdy Zamawiającego muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023r. poz. 1707).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat. W sytuacji oczekiwania na wydanie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu tankowanie pojazdów bez ich użycia. Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży).
11. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem stałego opustu (rabatu) określonego w ofercie Wykonawcy.
10. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca, - od 16-go do ostatniego dnia miesiąca.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów przed zawarciem umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie na skutek zbycia lub zakupu pojazdów.
12. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (PPU), które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 286065,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów użytkowanych przez Oddział Terenowy WORD w Zawierciu przy ul. Parkowej 2, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji, w następującym asortymencie i przewidywanych (szacowanych) ilościach:- benzyna bezołowiowa Pb 95 – 12 000 litrów,
- gaz LPG – 1 000 litrów.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów, na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, spełniających wymagania określone przepisami prawa dla stacji paliw.
3. Ze względu na specyficzny charakter prowadzonej przez Zamawiającego działalności, Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw umożliwiającą bezgotówkowy zakup paliw objętych przedmiotem zamówienia, czynną przynajmniej w godzinach 6:00 do 22:00 przez wszystkie dni tygodnia, znajdującą się w odległości nie większej niż 6 km od Oddziału Terenowego WORD w Zawierciu przy ul. Parkowej 2 (liczonej według wskazań licznika pojazdu) wzdłuż drogi o charakterze publicznym, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy kategorii A i B prawa jazdy. Stacja paliw musi umożliwiać bezkolizyjny wjazd i wyjazd oraz tankowanie pojazdów wszystkich wymienionych powyżej kategorii prawa jazdy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania pojazdów w innych stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju akceptujących bezgotówkowy zakup paliw.
5. Oprócz tankowań, które będą się odbywały bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiający przewiduje w nielicznych przypadkach zakup paliwa przeznaczonego do maszyn i urządzeń spalinowych, które będzie pobierane do kanistrów.
6. Zamawiający wskazuje, że podane powyżej ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi wynikającymi z prognozowanego zapotrzebowania w okresie realizacji umowy i uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
7. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1314), rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021r. sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 744) oraz odpowiednio norm PN-EN 228 i PN-EN 589.
9. Stacje paliw, na których będą tankowane pojazdy Zamawiającego muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami prawa dla stacji paliw określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023r. poz. 1707).
10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowego rozliczania transakcji przy użyciu kart paliwowych, które zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat. W sytuacji oczekiwania na wydanie kart paliwowych Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu tankowanie pojazdów bez ich użycia. Koszty związane z wydaniem i obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosić będzie Wykonawca (również w przypadku zgubienia, zniszczenia, kradzieży).
11. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizacji transakcji, z każdorazowym uwzględnieniem stałego opustu (rabatu) określonego w ofercie Wykonawcy.
10. Rozliczenie finansowe za pobrane w danym miesiącu paliwa będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych, tj.:
- od 1-go do 15-go dnia miesiąca, - od 16-go do ostatniego dnia miesiąca.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów przed zawarciem umowy, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie na skutek zbycia lub zakupu pojazdów.
12. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały określone projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (PPU), które stanowią Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 61634,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Circle K Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004857520
7.3.3) Ulica: Puławska 86
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-603
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Circle K Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004857520
7.3.3) Ulica: Puławska 86
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-603
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przebudowa zaplecza sanitarnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 przy ul. Jerzego Kukuczki 30 w Częstochowie.
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Haliny Poświatowskiej przy ul. Szczytowej 28/30 w Częstochowie.
- Wykonanie pomiaru ruchu drogowego dla miasta Częstochowy wraz z przetworzeniem wyników
- Remont pomieszczeń kuchennych w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 im. Bolesława Chrobrego przy ul. Ułańskiej 5/7 w Częstochowie
- Budowa boiska do koszykówki w dzielnicy Parkitka na tyłach budynku przy ul. Łódzkiej 33 w Częstochowie - BO.
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.