Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590861/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W WIELICZCE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368033543
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 20
1.4.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.4.7.) Numer telefonu: 12 278 37 88
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.wieliczka.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.wieliczka.eu/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602465
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00590861
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczeniu usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć nauki pływania na basenie (pływalni krytej), zlokalizowanej w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego dla zorganizowanych grup uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieliczce w 2024 roku.
2. Usługa objętych będzie minimum 200 a maksimum 304 uczniów tygodniowo. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych, wakacji. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie załącznikiem nr 1 do projektu umowy. Szacowana liczba wejść w trakcie trwania realizacji zamówienia wynosi 13 156.
3. Usługa obejmuje prowadzenie zajęć grupowej nauki pływania dla uczniów–grupy od 1 do 39 osób, w wymiarze jednostkowym lekcji – 45 minut, rozliczeniowym – 1 miesiąc, pięć dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 16:00 zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Zamawiającego, który będzie stanowił załącznik do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości dzieci, a także godzin zajęć nauki pływania spowodowanych zmiana planu zajęć.
4. Nauka pływania na basenie – standardy usługi
a) Instruktorzy pływania w liczbie co najmniej 1 na 15 osób,
b) Stały nadzór ratowników na basenie,
c) Sprzęt do nauki pływania,
d) Liczba osób przebywających równocześnie na basenie do 75 uczniów,
e) Dwie szatnie damska i męska z przebieralniami oraz szatnia dla niepełnosprawnych, min. 10 suszarek stacjonarnych,
f) Zaplecze basen sportowy o głębokości do 1,80 m. basen rekreacyjny do 1,20 m.
5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do:
a) zapewnienia biletów wstępu na basen publiczny wraz z usługa instruktorską i nauką pływania,
b) zapewnienia kadry instruktorskiej,
c) zapoznania uczestników z obiektem i zasadami BHP na basenie,
d) zapoznania uczestników z wodą, nauczenia uczestników zanurzania się pod wodą (np. wyławiania przedmiotów z dna), skoków oswajających z wodą, otwierania oczu w wodzie, wydechu do wody ustami i nosem, leżenia na plecach i piersiach na wodzie, poślizgów,
e) nauczenia dzieci podstawowych umiejętności pływackich.
Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność w czasie trwania zajęć nauki pływania za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom zajęć wyłącznie na hali basenowej.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczeniu usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć nauki pływania na basenie (pływalni krytej), zlokalizowanej w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego dla zorganizowanych grup uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Wieliczce w 2025 roku.
2. Usługa objętych będzie minimum 200 a maksimum 304 uczniów tygodniowo. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresów przerw w nauce i dni wolnych, wakacji. Szczegółowy harmonogram zajęć będzie załącznikiem nr 1 do projektu umowy. Szacowana liczba wejść w trakcie trwania realizacji zamówienia wynosi 13 156.
3. Usługa obejmuje prowadzenie zajęć grupowej nauki pływania dla uczniów–grupy od 1 do 39 osób, w wymiarze jednostkowym lekcji – 45 minut, rozliczeniowym – 1 miesiąc, pięć dni w tygodniu w godzinach od 7:00 do 16:00 zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Zamawiającego, który będzie stanowił załącznik do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w ilości dzieci, a także godzin zajęć nauki pływania spowodowanych zmiana planu zajęć.
4. Nauka pływania na basenie – standardy usługi
a) Instruktorzy pływania w liczbie co najmniej 1 na 15 osób,
b) Stały nadzór ratowników na basenie,
c) Sprzęt do nauki pływania,
d) Liczba osób przebywających równocześnie na basenie do 75 uczniów,
e) Dwie szatnie damska i męska z przebieralniami oraz szatnia dla niepełnosprawnych, min. 10 suszarek stacjonarnych,
f) Zaplecze basen sportowy o głębokości do 1,80 m. basen rekreacyjny do 1,20 m.
5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do:
a) zapewnienia biletów wstępu na basen publiczny wraz z usługa instruktorską i nauką pływania,
b) zapewnienia kadry instruktorskiej,
c) zapoznania uczestników z obiektem i zasadami BHP na basenie,
d) zapoznania uczestników z wodą, nauczenia uczestników zanurzania się pod wodą (np. wyławiania przedmiotów z dna), skoków oswajających z wodą, otwierania oczu w wodzie, wydechu do wody ustami i nosem, leżenia na plecach i piersiach na wodzie, poślizgów,
e) nauczenia dzieci podstawowych umiejętności pływackich.
Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność w czasie trwania zajęć nauki pływania za właściwe zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom zajęć wyłącznie na hali basenowej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2025-12-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-21 10:00
Po zmianie:
2024-11-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-21 10:30
Po zmianie:
2024-11-22 11:00
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2030K Koźmice Wielkie - Janowice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2027K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560915K w miejscowości Koźmice Wielkie...
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- DZP.261.37.2024 - świadczenie usługi organizacji sportu i rekreacji dla pracowników Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji i ich rodzin.
- Dostawa karnetów uprawniających pracowników i emerytów MOPS do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowego w ramach miesięcznego abonamentu
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
- Zakup karnetów dla pracowników, emerytów i rencistów UM w Lublinie uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
więcej: Usługi sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.