Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2025 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: BIURO OBSŁUGI JEDNOSTEK SAMORZĄDU POWIATOWEGO W LEŻAJSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690688750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 8
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bojsp.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: BIURO OBSŁUGI JEDNOSTEK SAMORZĄDU POWIATOWEGO W LEŻAJSKU
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161500628
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Marii Curie-Skłodowskiej 8
1.11.4.) Miejscowość: Leżajsk
1.11.5.) Kod pocztowy: 37-300
1.11.6.) Województwo: podkarpackie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojsp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bojsp.bip.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2025 ROKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da3d95c6-bd6e-4011-9f5a-1127c6292608
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00360272/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO SIEDZIBY JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2025 ROKU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.3201 – 5/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia są Dostawy Paliw Płynnych Na Rzecz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Leżajskiego w 2025 roku:
1)
Obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Leżajska
1) Dom Pomocy Społecznej w Brzózie Królewskiej,
2) Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach,
3) Muzeum Ziemi Leżajskiej w Leżajsku,
4) Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku,
5) Starostwo Powiatowe w Leżajsku,
6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Św. Jana Pawła II w Leżajsku,
7) Środowiskowy Dom Samopomocy w Jelnej,
8) Zarząd Dróg Powiatowych w Leżajsku,
9) Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku,
10) Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku.
2.
Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
Główny przedmiot: 09100000-0 - paliwa
Dodatkowe przedmioty: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa (95),
09133000-0 - skroplony gaz ropopochodny (LPG),
09134000-7 - olej napędowy (ON)
24951200-7 - dodatki do olejów
3.
Szczegółowe rozwiązania, a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne, a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 4 do SWZ.
4.
Opis:
1)
zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2)
na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3)
Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4)
w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w opisie przedmiotu zamówienia jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 4 do SWZ może ulec zmianie (zamówieniegwarantowane to 60% ilości paliwa
, a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5)
jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom
rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych;
• Obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Leżajsk
•
Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych;
•
Mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Leżajskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Leżajsk – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie, a nie spełniających tego warunku.
5.
Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące zał. nr 3 do SWZ zamówienia.
6.
Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, opisem przedmiotu zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewidują spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zamówienia.
7.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział zadania na części spowodowałby nadmierne trudności i nieprawidłowości przy realizacji podmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1.Zamawiający przewiduje w każdej z zawieranych umów stosowanie prawa opcji - zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa.
2.
Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania prawa opcji zawierają projekty umów, stanowiące
zał. nr 3 do SWZ zamówienia.
3.
W sytuacji, o której mowa w ust. 1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za rzeczywistą liczbę
zrealizowanych dostaw.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego
wagą:
gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena – 90%
2)Termin płatności – 10%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)
nie podlegają wykluczeniu;
2)
spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
2.
Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:
1)
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
2)
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- ZAMAWIAJĄCY WYMAGA BY WYKONAWCA: dysponował aktualną koncesją na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami dot. stacji paliw wskazanej w ofercie do realizacji zamówienia:
a)
koncesją na obrót olejem napędowym, etyliną bezołowiową 95 i skroplonym gazem LPG,
b)
wymaganą przepisami ustawy Prawo energetyczne lub równoważny dokument potwierdzający, że
wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu w/w paliwami.
3)
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
4)
Zdolność techniczna lub zawodowa: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
3.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bojsp_lezajsk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-20
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2025 ROKU
- Odbiór, transport, odzysk i unieszkodliwienie odpadów komunalnych i odpadów zbieranych selektywnie z obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- Zakup i dostawa mikrobusu w wersji 9-osobowej przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. św. Jana Pawła II w Leżajsku.
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i maszyn dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Nidzicy"
- Sukcesywna dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby PZTP w Człuchowie
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych w 2025 roku
- DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2025 ROKU
- Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko oraz jednostek podległych.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.