eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardSukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.



Og³oszenie z dnia 2024-11-13

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331031257

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Chopina 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalbialogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpitalbialogard.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-34f4c10c-e2cb-4467-928b-bb1287eeb2cd

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00591809

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-34f4c10c-e2cb-4467-928b-bb1287eeb2cd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f5b8740e-8105-45ab-8eaad4615195fb24

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym w Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, z uwzglêdnieniem wymogów ustanowionych w specyfikacji.
3. W postêpowaniu ¶rodkiem komunikacji elektronicznej, o którym mowa w ust. 2 powy¿ej, jest Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
6. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przegl±daj postêpowania/konkursy’’).
7. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-34f4c10c-e2cb-4467-928b-bb1287eeb2cd
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto
podmiotu ,,Wykonawca’’ na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce ,,Centrum Pomocy’’.
9. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
11. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki.
12. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
13. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z pó¼n. zm.) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Dalsza czê¶æ w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych), (Dz. Urz. z 04.05.2016 r. UE L119, s. 1 do 88), dalej RODO, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalne Centrum Medyczne w Bia³ogardzie Sp. z o.o., 78-200 Bia³ogard,
ul. Chopina 29, e-mail: sekretariat@rcm24.pl, tel. +48 94 3113724, w imieniu której dzia³a Prezes RCM, zwany dalej „RCM” lub
„Administrator”;
2) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Dariusz Florek, kontakt z Inspektorem pod adresem poczty elektronicznej email: iod@szpitalbialogard.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z potrzeb± przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sukcesywne dostawy ¶wie¿ego miêsa i wêdlin dla Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
b) prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji oraz realizacj± i wype³nianiem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. obs³ugi przez Administratora kontrahentów i wspó³pracowników na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
c) realizacji i wykonywania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w celu przeprowadzenia postêpowania w ramach procedury zamówieñ publicznych przez Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO, a tak¿e obs³ugi przez Administratora kontrahentów i wspó³pracowników w zakresie wype³niania obowi±zku wynikaj±cego z umów zawartych na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo Zamówieñ Publicznych;
d) niezbêdnym dla ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ wynikaj±cych ze zobowi±zañ, na podstawie art. 9 ust. 2 lit. f) RODO, np. roszczeñ finansowych wzglêdem kontrahentów – wykonawców, bior±cych udzia³ w postêpowaniu organizowanym przez Administratora, wynikaj±cych z naliczonych op³at i kar lub kontraktowych, w celu rozliczeñ zawartych umów z kontrahentami
Administratora;
Dalsza czê¶æ w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/N/10/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby kuchni
Regionalnego Centrum Medycznego w Bia³ogardzie Sp. z o.o.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la formularz asortymentowo-cenowy – Za³±cznik nr 2 do SWZ
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczane produkty:
− by³y w pierwszym gatunkiem, kategori± lub klas± jako¶ci;
− powinny byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi przez Zamawiaj±cego
w Szczegó³owym opisie zamówienia;
− by³y ¶wie¿e, niezwiêdniête, twarde, bez ¶ladów zepsucia i ple¶ni, o podobnej wielko¶ci.
4. Dostawy zamówionych produktów realizowane bêd± od poniedzia³ku do soboty miêdzy godzin± 6:00 a 10:00.
5. Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ telefonicznie lub e-mailem Wykonawcê o ilo¶ci produktów i dacie dostawy.
6. Wykonawca bêdzie dostarcza³ Zamawiaj±cemu towar, w ilo¶ci wynikaj±cych z jednostkowego zamówienia Odbiór towaru, odbywaæ siê bêdzie w magazynie Zamawiaj±cego, przy udzialeprzedstawiciela Zamawiaj±cego, który potwierdzi na pi¶mie przyjêcie dostawy, co bêdzie podstaw± do zap³aty za dostarczony towar. Posiadanie towaru i ryzyko jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia,
przechodz± na Zamawiaj±cego z chwil± przejêcia dostawy.
8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmian ilo¶ciowych w pozycjach asortymentu, w zale¿no¶ci od potrzeb ¿ywieniowych, niezbêdnych do zrealizowania w danym momencie.
9. Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ towar w³asnym ¶rodkiem transportu do magazynu Zamawiaj±cego, na swój koszt i ryzyko. ¦rodek transportu powinien byæ przystosowany do przewozu tego rodzaju towaru oraz spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne.
10. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ wdro¿ony system HACCP
w zak³adzie/hurtowni z którego/ej dokonywana bêdzie dostawa przedmiotu zamówienia.
11. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjêcia dostarczonych towarów, je¿eli wyst±pi± jakiekolwiek nieprawid³owo¶ci co do jako¶ci, terminu przydatno¶ci do spo¿ycia danego produktu lub gdy bêdzie on przewo¿ony w nieodpowiednich warunkach.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi
kryteriami:
1) Cena – maksymalnie 80 pkt
Kryterium Ceny (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto podanej przez Wykonawcê w ofercie przetargowej. Cenê w ofercie nale¿y podaæ w PLN. Sposób przyznania punktów w kryterium ‘’cena’’:
C=cmin/cbadana x 80
C – punktacja w kryterium cena
Cmin – najni¿sza cena spo¶ród z³o¿onych, wa¿nych ofert
Cbadana – cena badanej oferty
2) Termin p³atno¶ci (T) – maksymalnie 20 pkt
Termin p³atno¶ci Punktacja
7 dni 0 pkt
14 dni 10 pkt
21 dni 20 pkt
3) Ocena koñcowa oferty:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów podanych kryteriach. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta (w danej czê¶ci), zostanie obliczona wg ni¿ej podanego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie
C – przyznana liczba punktów za cenê
T – przyznana liczba punktów za termin p³atno¶ci
2. Je¿eli, nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now±
cenê. Wykonawcy, sk³adaj±cy oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
Dalsza tre¶æ w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod
rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany z zachowaniem warunków przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Miejscem sk³adania ofert jest platforma e-Zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-21 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.