eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GzówWymiana pokrycia dachowego, remont parkietu oraz łazienek w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gzowie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego, remont parkietu oraz łazienek w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W GZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750778121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 39 A

1.5.2.) Miejscowość: Gzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-128

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 691639878

1.5.8.) Numer faksu: 46 831 55 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slupia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego, remont parkietu oraz łazienek w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d8dd021-14c1-469c-8972-eff89967ab9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d8dd021-14c1-469c-8972-eff89967ab9e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/, gmina@slupia.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach
technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zostały wskazane w § 14, § 17 i § 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Ochotnicza Straż Pożarna w Gzowie mająca siedzibę w Gzowie 39A, 96-128 Słupia. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: nr 691639878 lub pisemnie na adres siedziby, e-mail gmina@slupia.com.pl, bądź pod wskazanym
wyżej adresem siedziby.
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez adres e-mail: iod@slupia.com.pl
3. Administrator będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w celu realizacji obowiązku prawnego nałożonego na administratora
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych związku z
przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania.
Konsekwencją niepodania wymaganych danych jest brak możliwości przeprowadzenia postępowania w sprawie zamówienia
publicznego.
5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są lub mogą być:
a) właściwie upoważnione osoby fizyczne, prawne lub inni odbiorcy posiadający podstawę prawną żądania dostępu do danych
osobowych oraz odbiorcy, którym muszą zostać ujawnione dane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
b) podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne, podmioty świadczące usługi pocztowe, kurierskie, informatyczne oraz prawne
na rzecz Urzędu.
6. Administrator będzie przechowywać Pana/Pani dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, a następnie przez okres wynikający z
zasad określonych w Rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
7. Ma Pan/Pani prawo:
a) otrzymać od administratora kopię swoich danych osobowych oraz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania tych danych
osobowych;
b) zażądać zmiany lub uzupełnienia swoich danych osobowych, które są niepoprawne, nie-kompletne lub nieaktualne;
c) zażądać usunięcia swoich danych osobowych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
d) zażądać we wskazanym zakresie ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie
okoliczności;
e) zażądać przesłania swoich danych osobowych przez administratora do innego wskazanego administratora, jeżeli jest to
technicznie możliwe i jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
f) wnieść sprzeciw w stosunku do przetwarzania jej danych, jeżeli zachodzą uzasadnione prawnie okoliczności;
g) wnieść skargę do organu nadzorczego. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w miejscowości Gzów na działce nr ewid. 262, obręb Gzów w ramach realizacji inwestycji pn: “Wymiana pokrycia dachowego, remont parkietu oraz łazienek w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gzowie”, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
CZĘŚĆ I – WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO – roboty budowlane polegające na wykonaniu pokrycia dachowego blachą dachówkopodobną na pow. ok. 550m2 wraz z obróbkami blacharskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny
ofert i ich wagami:
- Cena - C - 60 pkt
- Gwarancja jakości - G - 40 pkt
1. Cena - C zostanie obliczona w następujący sposób:
cena najniższa spośród badanych ofert
C = ---------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty
2. Gwarancja jakości - G - 40, zostanie obliczona w następujący sposób:
Podstawowa gwarancja jakości, jaka obowiązuje każdego Wykonawcę, to 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 60 miesiące.
Wykonawca otrzyma 20 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 72 miesiące.
Wykonawca otrzyma 40 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 84 miesiące.
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Maksymalny okres
gwarancji jakości możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę wynosi 84 miesiące. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż
84-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 84-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 60-
miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku niepodania zaoferowanego okresu
gwarancji Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy jako bezwzględnie obowiązujący i nie przyzna
punktów danemu Wykonawcy w ramach przedmiotowego kryterium.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w
poszczególnych kryteriach:
P= C + G
P – łączna liczba punktów przyznanych w kryterium cena oraz gwarancja jakości
C – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium cena
G – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium gwarancja jakości

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w miejscowości Gzów na działce nr ewid. 262, obręb Gzów w ramach realizacji inwestycji pn: “Wymiana pokrycia dachowego, remont parkietu oraz łazienek w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gzowie”, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
CZĘŚĆ II – REMONT PARKIETU – roboty budowlane polegające na cyklinowaniu oraz lakierowaniu posadzki na pow. ok. 207m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny
ofert i ich wagami:
- Cena - C - 60 pkt
- Gwarancja jakości - G - 40 pkt
1. Cena - C zostanie obliczona w następujący sposób:
cena najniższa spośród badanych ofert
C = ---------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty
2. Gwarancja jakości - G - 40, zostanie obliczona w następujący sposób:
Podstawowa gwarancja jakości, jaka obowiązuje każdego Wykonawcę, to 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 60 miesiące.
Wykonawca otrzyma 20 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 72 miesiące.
Wykonawca otrzyma 40 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 84 miesiące.
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Maksymalny okres
gwarancji jakości możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę wynosi 84 miesiące. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż
84-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 84-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 60-
miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku niepodania zaoferowanego okresu
gwarancji Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy jako bezwzględnie obowiązujący i nie przyzna
punktów danemu Wykonawcy w ramach przedmiotowego kryterium.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w
poszczególnych kryteriach:
P= C + G
P – łączna liczba punktów przyznanych w kryterium cena oraz gwarancja jakości
C – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium cena
G – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium gwarancja jakości

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w miejscowości Gzów na działce nr ewid. 262, obręb Gzów w ramach realizacji inwestycji pn: “Wymiana pokrycia dachowego, remont parkietu oraz łazienek w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Gzowie”, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
CZĘŚĆ III – REMONT ŁAZIENEK – roboty budowlane polegające na wykonaniu robót instalacyjnych kanalizacyjnych, wodociągowych oraz elektrycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny
ofert i ich wagami:
- Cena - C - 60 pkt
- Gwarancja jakości - G - 40 pkt
1. Cena - C zostanie obliczona w następujący sposób:
cena najniższa spośród badanych ofert
C = ---------------------------------------------- x 60
cena badanej oferty
2. Gwarancja jakości - G - 40, zostanie obliczona w następujący sposób:
Podstawowa gwarancja jakości, jaka obowiązuje każdego Wykonawcę, to 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 60 miesiące.
Wykonawca otrzyma 20 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 72 miesiące.
Wykonawca otrzyma 40 pkt, jeżeli zaoferuje gwarancję jakości 84 miesiące.
UWAGA:
Minimalny okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Maksymalny okres
gwarancji jakości możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę wynosi 84 miesiące. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż
84-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 84-miesięczny. W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 60-
miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. W przypadku niepodania zaoferowanego okresu
gwarancji Zamawiający przyjmie, że zaoferowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy jako bezwzględnie obowiązujący i nie przyzna
punktów danemu Wykonawcy w ramach przedmiotowego kryterium.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P), będącą sumą punktów przyznanych w
poszczególnych kryteriach:
P= C + G
P – łączna liczba punktów przyznanych w kryterium cena oraz gwarancja jakości
C – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium cena
G – liczba punktów, jakie otrzyma oferta za kryterium gwarancja jakości

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru formularza stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia. UWAGA: Formularz należy
podpisać odpowiednim rodzajem podpisu, zgodnie z § 18 ust. 7 SWZ przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określona w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej
formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy,
2) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru, pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy,
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno zawierać dane wskazane w § 12 ust. 1 SWZ,
4) oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 1 SWZ wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z
Wykonawców. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, Wykonawca przekaże także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
5) zobowiązanie i oświadczenie, o którym mowa w § 8 ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno zawierać
w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 8 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane / dostawy / usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.