eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KalskModernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia



Ogłoszenie z dnia 2024-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: LODR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 91

1.5.2.) Miejscowość: Kalsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 2091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lodr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rolnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa2258ca-e89e-4d42-8e00-fb8c274ec155

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567054

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AGK.210.5.2024.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane polegające na modernizacji sali wykładowej budynku Lubuskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Kalsku, w zakresie części konferencyjnej obiektu.
Będzie on obejmował:
W zakresie architektoniczno-budowlanym:
− Prace rozbiórkowo-budowlane,
− Remont podłogi na sali wykładowej,
− Remont ścian i słupów wewnętrznych na sali wykładowej oraz holu głównym (tynkowanie, malowanie),
− Montaż nowego sufitu podwieszanego na sali konferencyjnej 42/43,
− Wyposażenie sali konferencyjnej 42/43 w elementy aranżacji wnętrz, − Prace towarzyszące: • Montaż systemu nagłośnienia w sali konferencyjnej 42/43,
W zakresie instalacji sanitarnych:
− Demontaż istniejących grzejników żeliwnych, zaworów grzejnikowych, rur grzewczych, instalacja nowych stalowych grzejników dwupłytowych, zaworów grzejnikowych, rur grzewczych (zamaskowanych w podłodze lub ścianie), elementów instalacji grzewczej − Płukanie instalacji c.o.,
− Wykonanie próby szczelności,
− Sprawdzenie działania wykonanej instalacji c.o.
− Przeniesienie istniejącego systemu wentylacji grawitacyjnej ze ściany w nowo wykonany sufit na sali wykładowej nr 42/43,
− Przeniesienie instalacji klimatyzacji względem wysokości nowego sufitu podwieszanego (zachowanie istniejącej) na sali wykładowej nr 42/43,
− Demontaż i ponowny montaż (po rozbiórce okładzin drewnianych) istniejącego systemu wentylacji grawitacyjnej w holu głównym,
− Wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianie okiennej,
− Doprowadzenie węzła instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do umywalki w sali wykładowej nr 42/43.
W zakresie instalacji elektrycznych:
− Demontaż przewodów wtynkowych,
− Wykucie bruzd dla rur montażowych,
− Wymiana istniejących przewodów elektrycznych na nowe,
− Demontaż starych i montaż nowych puszek wtynkowych, gniazd wtyczkowych, włączników, elementów instalacji elektrycznej,
− Montaż opraw oświetleniowych typu LED z możliwością sterowania natężenia w wykonanym suficie,
− Badanie skuteczności zerowania,
− Montaż szafy typu RACK,
− Sprawdzenie i pomiar wykonanego obwodu elektrycznego, − Sprawdzenie działania wyłącznika różnicowego,
− Pomiar natężenia oświetlenia.
W zakresie niskoprądowej instalacji komputerowej:
− Montaż przyściennych rozdzielnic, szaf, pulpitów, tablic przekaźnikowych i nastawczych,
− Montaż przewodów internetowych w gotowych korytkach,
− Montaż elementów instalacji Wi-Fi,
− Pomiar skuteczności łącza transmisyjnego.
W zakresie niskoprądowej instalacji nagłośnienia:
− Wykonanie okablowania dla urządzeń teletransmisyjnych
− Wykonanie okablowania dla obwodów zasilających
− Uruchomienie i pomiar skuteczności wykonanych łączy
− Montaż instalacji nagłośnieniowej sali (m.in. kolumn naściennych, wzmacniacza, mixera audio-video, zestawu mikrofonów, kamery do video-konferencji, projektora ściennego itp.) Zagospodarowanie terenu bez zmian.
Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i nie mogą powodować uciążliwości dla innych części obiektu nie objętych robotami. Sposób organizacji robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Załącznik nr 1 – Projekt budowlany zawierający:
Załącznik nr 1a – Projekt techniczny
Załącznik nr 1b – Projekt zagospodarowania terenu. Projekt architektoniczno-budowlany
Załącznik nr 1c – Rysunki i schematy
Załącznik nr 2 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Załącznik nr 3 – Propozycja elementów wyposażenia wnętrz
Załącznik nr 4 – Przedmiar robót ( pomocniczo )
Załącznik nr 5 - Opis Przedmiotu Zamówienia
Załącznik nr 6 - Projekt umowy
Przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robót nie mogą stanowić jedynej podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach, schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej w szczególności w projekcie wykonawczym, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji technicznej bądź OPZ w umownej cenie ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Oferta złożona przez Wykonawcę ENET Andrzej Ligocki 66-400 Gorzów Wlkp., Teatralna 46/15 z ceną brutto 550.000,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 206.422,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy.

Uzasadnienie prawne:
- na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.