Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545048/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„POPRAWA PARAMETRÓW URZĄDZEŃ MELIORACJI WODNYCH POPREZ ICH OCZYSZCZANIE I ODKARZANIE ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTÓW NA OBIEKCIE ADAMÓW,BARKI,BIESIADKI,NOWY STRĘCZYN,STARY STRĘCZYN,ZOSIN GM. CYCÓW”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczyński
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łęcznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 95A
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 53 15 200
1.5.8.) Numer faksu: 817526464
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatleczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_leczna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„POPRAWA PARAMETRÓW URZĄDZEŃ MELIORACJI WODNYCH POPREZ ICH OCZYSZCZANIE I ODKARZANIE ORAZ PRZEBUDOWA PRZEPUSTÓW NA OBIEKCIE ADAMÓW,BARKI,BIESIADKI,NOWY STRĘCZYN,STARY STRĘCZYN,ZOSIN GM. CYCÓW”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a201d8b4-3012-4ade-aa7d-65515d422e55
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053819/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 BUDOWA I PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH, POPRAWA PARAMETRÓW URZĄDZEŃ MELIORACJI WODNYCH, PRZEBUDOWA PRZEPUSTÓW NA OBIEKCIE ADAMÓW,BARKI,BIESIADKI,NOWY STRĘCZYN,STARY STRĘCZYN,ZOSIN GM. CYCÓW
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania – Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa”– objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz ze środków Skarbu Państwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.4.32.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 10243344,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1379278,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie parametrów urządzeń melioracji wodnych (I-XIV) poprzez ich oczyszczenie i odkrzaczenie oraz przebudowa 22 przepustów położonych w miejscowościach Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn, Zosin gmina Cyców, powiat łęczyński w ramach projektu „Scalanie gruntów w powiecie łęczyńskim na obszarze wsi Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn oraz Zosin gm. Cyców” ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu państwa w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem , modernizacja, i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Rolnych na lata 2014-2020 oraz środków Skarbu Państwa.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Prace związane z przebudową przepustów, w tym m.in.:
a) Roboty przygotowawcze, rozebranie przepustów z rur żelbetowych, rozebranie ścianek czołowych przepustów,
b) Roboty ziemne, wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I-VI z transportem urobku i jego zagospodarowaniem/utylizacją, wykonanie nasypów,
c) Prace wykończeniowe, umocnienie skarp, rowów i ścieków, ułożenie przepustów rurowych PP o średnicy 60 cm,
2) Prace melioracyjne, w tym m.in.:
a) Przygotowanie terenu pod budowę, usunięcie drzew i krzaków, rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów,
b) Roboty ziemne, wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I-VI z transportem urobku i jego zagospodarowaniem/utylizacją, wykonanie nasypów,
c) Odwodnienie korpusu drogowego, czyszczenie urządzeń odwadniających (przepusty), sączki podłużne,
d) Podbudowa – wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża,
e) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
f) Prace wykończeniowe – umocnienie skarp, rowów i ścieków, oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp rowu, ułożenie przepustów rurowych.
Całokształt prac zawarty jest w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót drogowych, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej - Załącznik nr 1 do SWZ - Dokumentacja.
Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.
W trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami.
Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych z terenu inwestycji i ich utylizowania.
Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania w budownictwie na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia.
Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania w budownictwie oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały budowlane nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany przygotować komplet dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji. Po zakończeniu robót budowlanych należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44132000-4 - Elementy przepustów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1678950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2867841,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1678950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Grzegorz Tkaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050020289
7.3.3) Ulica: Cyrkoniowa 10A/49
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-583
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ TKACZYK USŁUGI BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ TKACZYK USŁUGI BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1678950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan techniczny wraz z montażem i dzierżawą zbiorników na gaz z wyposażeniem
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO LABORATORIUM MIKROBIOLOGICZNEGO SP ZOZ W ŁĘCZNEJ - POWTÓRKA
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęcznej
- Dostawa paliw płynnych wraz z tankowaniem floty pojazdów PGKIM Łęczna
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.