Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dozór i ochrona osób i mienia w TAURON Arenie Kraków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Arena Kraków S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351143147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Lema 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 662 221 209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@arenakrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenakrakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozór i ochrona osób i mienia w TAURON Arenie Kraków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d89d18f-4e7e-47b4-a0ff-62847ef00ebd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://arenakrakow.logintrade.net/zapytania_email,181200,97c54452338e6ad5457ef106190fdc30.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://arenakrakow.logintrade.net/zapytania_email,181200,97c54452338e6ad5457ef106190fdc30.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami w postępowaniu odbywa się przy użyciu internetowej platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Instrukcje dotyczące sposobu korzystania z platformy znajdują się pod adresem: https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wsparcie techniczne operatora platformy dostępne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00: tel. +48 71 787 35 34, e-mail helpdesk@logintrade.net. Korzystanie z platformy jest dla Wykonawców bezpłatne.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@arenakrakow.pl. Komunikacja ta nie dotyczy złożenia oferty (i dokumentów składanych wraz z ofertą) w postępowaniu.
Informacje ogólne o platformie.
1) Do połączenia na platformie używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Wykonawca posiadający konto na platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany i wycofania oferty, a także zadawania pytań do treści SIWZ oraz innej komunikacji z Zamawiającym.
2) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z platformy:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;
b) dostęp do sieci internet;
c) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
f) zainstalowany Acrobat Reader;
g) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Uwaga:
W przypadku pojawienia się w trakcie trwania aukcji białego ekranu bądź informacji „Przerwa techniczna” obowiązkowo w pierwszej kolejności należy odświeżyć przeglądarkę.
Nie należy otwierać platformy w więcej niż jednej karcie w danej przeglądarce. W przypadku chęci otwarcia platformy w dwóch miejscach należy skorzystać z różnych przeglądarek.
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie czas przekazania danych to czas wysłania oferty lub dokumentu przez platformę przetargową. W przypadku wykonawcy niezalogowanego na platformie czas przekazania danych to czas potwierdzenia – kliknięcia na link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej przez platformę automatycznie po złożeniu oferty. Wykonawca w takim przypadku otrzymuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę". O terminie złożenia oferty decyduje czas ostatecznego wysłania lub potwierdzenia, a nie czas rozpoczęcia wprowadzania oferty.
Dalsze szczegółowe informacje zawarte są w punktach 6 i 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenia RODO), informuję, że:
a) administratorem Państwa danych osobowych jest Arena Kraków S.A., ul. Lema 7, 31-571 Kraków, tel. 12 34 91 103, e-mail board@arenakrakow.pl;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Arenie Kraków S.A. jest Krystian Sobota, tel. 12 34 91 103, e-mail: iodoa@arenakrakow.pl;
c) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;
d) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy lub przepisy o dostępie do informacji publicznej, oraz kontrolujące prawidłowość dokonywania wydatków przez zamawiającego;
e) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania lub przez okres obowiązywania umowy, jeśli będzie dłuższy niż 4 lata;
f) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
g) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia RODO;
h) posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO;
- na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ.261.2.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1667244,24 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór i ochrona fizyczna osób i mienia w TAURON Arenie Kraków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem 11 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje personelu
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu – mają następujące uprawnienia oraz zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia:1) posiadają zezwolenie na świadczenie usług objętych zamówieniem – aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia – co najmniej w zakresie określonym w art. 3 pkt 1 lit. a i b tej ustawy (bezpośrednia ochrona fizyczna stała lub doraźna oraz polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych) oraz obejmującą lokalizację TAURON Arena Kraków;
2) posiadają doświadczenie – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali przynajmniej dwie usługi polegające na całodobowej ochronie osób i mienia przez okres minimum 12 miesięcy w obiekcie o powierzchni całkowitej minimum 5000 m2 i wartości usługi minimum 500 000 PLN brutto każda (w przypadku usług nadal wykonywanych – wymogi w zakresie minimalnego okresu i wartości odnoszą się do części usługi już wykonanej);
3) dysponują osobami, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia – co najmniej 24 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie osób i mienia oraz przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy (w tym z użyciem defibrylatora), w tym co najmniej 8 osobami posługującymi się językiem angielskim w sposób komunikatywny.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, natomiast warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie (przy czym warunek wskazany w pkt. 4.2.1 SWZ powinien spełniać ten (ci) spośród wykonawców, który zrealizuje usługi, do realizacji których uprawnienia te są wymagane, a warunek wskazany w pkt 4.2.2 SWZ samodzielnie jeden z tych wykonawców – w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Żaden z takich podmiotów nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, natomiast warunki udziału w postępowaniu Wykonawca i takie podmioty mogą spełniać łącznie (przy czym warunek wskazany w pkt 4.2.2 SWZ powinien spełniać samodzielnie wykonawca lub taki podmiot – w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane). Zamawiający zwraca jednocześnie uwagę na zastrzeżenie dotyczące podwykonawstwa zawarte w pkt. 3.4 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca składa:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dokument ten składa każdy z takich Wykonawców.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zamiast tego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa:
1) jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (zgodnie z pkt 4.3 SWZ) – oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;
2) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt 4.4 SWZ) – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, oraz czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
3) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia zgodności oferowanych usług z kryteriami oceny ofert – wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt. 4.2.3 SWZ oraz do oceny w kryterium oceny ofert opisanym w pkt. 11.3 SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik 5 do SWZ).
Na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca składa:
4) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia – na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 4.2.1 SWZ;
5) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane – na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 4.2.2 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik 6 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył;
6) dowody określające, czy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wraz z ofertą Wykonawca składa:1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia zgodności oferowanych usług z kryteriami oceny ofert – wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt. 4.2.3 SWZ oraz do oceny w kryterium oceny ofert opisanym w pkt. 11.3 SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik 5 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz osób - w zakresie, w jakim nie służy do oceny w kryterium oceny ofert, a jedynie w zakresie, w jakim służy do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ponadto oferta winna zawierać:1) wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione formularz oferty zawierający kalkulację ceny ofertowej (wzór formularza stanowi załącznik 3 do SWZ);
2) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę oraz składającej inne oświadczenia w postępowaniu lub inne dokumenty potwierdzające jej umocowanie, jeżeli odpowiednie upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wskazanych w pkt 5 SWZ lub powszechnie dostępnych rejestrów,
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SWZ).
Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – oświadczenie to składa każdy z takich Wykonawców.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – oświadczenie to składa także każdy z takich podmiotów;
4) jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 17 000 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, natomiast warunki udziału wskazane w pkt 4.2 SWZ mogą spełniać łącznie (przy czym warunek wskazany w pkt. 4.2.1 SWZ powinien spełniać ten (ci) spośród wykonawców, który zrealizuje usługi, do realizacji których uprawnienia te są wymagane, a warunek wskazany w pkt 4.2.2 SWZ samodzielnie jeden z tych wykonawców – w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane). Oferta takich wykonawców zawiera pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy oraz oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz podmiotowe środki dowodowe w zakresie niepodlegania wykluczeniu składa każdy z takich wykonawców. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci - przed zawarciem umowy z zamawiającym - są zobowiązani do przedłożenia zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym prawem (w tym art. 454–455 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz w przypadkach opisanych w umowie (wynikających z art. 436 pkt 4 oraz art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-05 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://arenakrakow.logintrade.net/zapytania_email,181200,97c54452338e6ad5457ef106190fdc30.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-03
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dozór i ochrona osób i mienia w TAURON Arenie Kraków
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OSTRZENIA I REGENERACJI NARZĘDZI MEDYCZNYCH
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sieć Badawcza Łukasiewicz - Centrum Inżynierii Środowiska w Opolu przy ul. Oświęcimskiej 21
- ZP.155.2024 Dostawa samochodu osobowego typu kombivan
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa licencji oprogramowania na potrzeby Kraków5020 sp. z o.o.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPEWNIENIE OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU TEATRU SYRENA.
- Ochrona obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia
- Fizyczna ochrona mienia MPK Sp. z o.o.
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji"
- Usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Siedlcach oraz Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Sokołowie Podlaskim
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.