eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare BabiceBudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś



Ogłoszenie z dnia 2024-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-280fa370-8273-4775-9eeb-89071137e3dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonki Wieś, wg opracowania pn. ”Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Zielonki Wieś – teren poscaleniowy – zadanie 57a”, na wykonanie, którego Zamawiający posiada:
1) zaświadczenie nr AB.6743.105.2019.GM z dnia 22 marca 2019 roku o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Zielonki Wieś – teren poscaleniowy – zadanie 57a – obr. ew. Zielonki Wieś – dz. nr ew. 613, 614, 615, 616, 617, 618;
2) decyzję nr 408/2024 z dnia 5 lipca 2024 r. (AB.6743.451.2024.ID) przenoszącą prawa i obowiązki wynikające ze zgłoszenia AB.6743.105.2019.GM z dnia 1 marca 2019 r.;
3) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach WOOŚ-II.420.312.2018.TM.8 z dnia 9 stycznia 2019 r.;
4) decyzję Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WA.5161.4.4.2024.JG z dnia 13 marca 2024 r.
- decyzje wymienione w pkt 3 i 4 są wystawione na GPK Eko-Babice Sp. z o.o., Zamawiający wystąpi w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wnioskiem o przeniesienie praw i obowiązków wynikających z tych decyzji na Gminę Stare Babice.
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, przedmiarach i obejmuje wykonanie robót budowlanych, prac i czynności z nich wynikających oraz niniejszej umowy, tj. m.in.:
1) budowę sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm i długości około 1560 m;
2) wykonanie uzbrojenia sieci kanalizacyjnej w postaci studni z tworzyw sztucznych o średnicy 425 i 600 mm oraz studni betonowych o średnicy 1200 mm;
3) budowę kompletnej przepompowni ścieków, wykonanie przyłącza elektrycznego oraz rozruch pompowni;
4) budowę odrzutów kanalizacji o średnicy 160 mm o długości około 60 m;
5) wykonanie dokumentacji projektowej (w tym uzyskanie warunków technicznych) w zakresie odrzutów od sieci kanalizacji sanitarnej do nieruchomości, nie ujętych w dokumentacji projektowej oraz dokonanie właściwej procedury zgłoszenia robót w organie architektoniczno budowlanym;
6) budowę nowo zaprojektowanych odrzutów o średnicy 160 mm i długości około 165 m;
7) zaprojektowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu;
8) odtworzenie nawierzchni dróg zgodnie z Zarządzeniem Nr 39/2012 Wójta Gminy Stare Babice z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji na odtworzenie nawierzchni w obrębie pasa drogowego, naruszonych w wyniku robót kanalizacyjnych, wodociągowych, ciepłowniczych, gazociągowych, elektrycznych, telekomunikacyjnych itp. oraz w uzgodnieniu z zarządcą dróg;
9) uporządkowanie terenu wykonywania robót;
10) pełną obsługę geodezyjną zadania inwestycyjnego w szczególności tyczenie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
11) przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.:
a) projekty z naniesionymi ewentualnymi zmianami,
b) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy jak i po jego zakończeniu (m.in. inspekcja telewizyjna oraz próba szczelności),
c) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy,
d) protokoły częściowe odbioru robót,
e) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp.;
f) sprawozdanie z wykonanej przez Wykonawcę teleinspekcji kamerą CCTV wybudowanych kanałów grawitacyjnych.
12) przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego właściwej procedury zakończenia robót w organie Nadzoru Budowlanego.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, projektowanych postanowieniach umowy oraz w niniejszej SWZ.
4. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia w tym obowiązek określenia wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SWZ, projektowanymi postanowieniami umowy, projektami budowlanymi i wykonawczymi, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1726000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4405079,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1726000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe – Daniel Dziewulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291044558

7.3.4) Miejscowość: Zaborów

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1726000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.